Praktijk Angela Smit

Praktijk Angela Smit

Praktijk Angela Smit biedt de leukste coaching van Drenthe. U kunt bij mij terecht voor (wandel)coaching, healings en workshops voor persoonlijke groei.

• S
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Op een goede, leuke manier heeft Angela mij laten kennismaken met mijn het pendelen. Ik pas het pendelen bijna dagelijks toe en heb er veel plezier in. Ik wil Angela graag bedanken voor haar kennis, haar humor, haar luisterend oor, haar goede raad en haar fijne persoonlijkheid. Na het spirituele tafelgesprek en de healing was dit een heel mooi vervolg op mijn verdere ontwikkeling! Ik kom zeker nogmaals terug.

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Heel graag gedaan! Leuk om je groei te zien en dat je het pendelen je helpt om de juiste keuzes te maken. Daar is het ook voor bedoeld. Nog veel pendelplezier!

• Linda
    Review voor Praktijk Angela Smit

Ik heb een hel fijne pendelworkshop van Angela mogen ontvangen. Voor mij een nieuwe ervaring. Angela is een warme, eerlijke vrouw, die alle tijd voor je neemt en voelt wat je nodig hebt. Hierdoor stel je je makkelijk open en voelt ze erg vertrouwd. Er is ruimte voor humor. Angela, bedankt voor deze enorm fijne ervaring. Ik ga de pendel vaak gebruiken!

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Fijn om te horen! En ik weet dat je inmiddels de pendel al veel toepast. Leuk!

• Hoe beoordeel je Praktijk Angela Smit?

• Gea Spieringhs-Westra
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Angela deed vol overgave een heerlijke massage van gezicht/hoofd/nek/
    schouders en rug, ook nog met Hotstones, wat totale ontspanning was.
    Ze nam echt de tijd voor een heerlijke cappuccino met notenkoek om even bij te komen voordat we aan het volgende onderdeel begonnen.
    Ik had nl. aansluitend een Spiritueel Tafelgesprek waar ze op een prettige manier, vol begrip en belangstelling inging op mijn "engelenkaarten" !
    Superrelaxed heb ik de rest van de dag in het "NU" beleefd.....
    Dank je wel Angela.....

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Heel graag gedaan Gea! Ik vond het zo leuk dat je er een verwendag voor jezelf van maakte en deze combinatie hebt gekozen. Je hebt mooie inzichten gekregen tijdens het Spirituele Tafelgesprek door middel van de kaarten. Geniet nog maar lekker na! Tot snel.

• S
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Angela is een fijne warme vrouw die alle tijd voor je neemt, goed kan luisteren, respect voor je heeft en bij wie je je meteen op je gemak voelt. Angela probeert je echt te helpen. Ze geeft je vertrouwen, kracht en een zetje in de goede richting. Door haar positieve en relativerende kijk op het leven en haar humor ga je vervolgens met een veel beter gevoel en meer vertrouwen weer verder op weg. Ik kom zeker nog weer terug bij deze leukste coach van Drenthe en ik wens haar alle goeds toe!

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Dank je wel voor je lieve en mooie woorden! Heel fijn om te lezen en te horen dat de sessies zoveel in beweging brengen en je verder helpen. Ik heb het gevoel dat je steeds beter intuïtief gaat voelen welke kant je op wilt en hele goede keuzes voor jezelf gaat maken die je verder helpen. Je hebt daar ook de moed en wijsheid voor. Vertrouw maar op jezelf!

• Monique Bos
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Even een moment voor jezelf.

Graag gedaan Monique!

• Sandra van Hoof
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Angela is een hele fijne vrouw bij wie ik me snel op mijn gemak voelde. De coaching geeft me rust en ik haal er veel uit. Ze kan goed luisteren en oordeelt niet. Ik kan haar zeker aanbevelen aan anderen.

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Hoi Sandra, dank je wel voor je leuke en lieve reactie! Mooi om te zien dat je zo goed bezig bent voor jezelf en de tips toepast. Tot snel.

• Annet Dijkman
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Angela is invoelend, doet erg haar best om het op de tijd die je vraagt voor elkaar te hebben, is een prachtige mooie boodschap die je ontvangt, die ontroerd, mij heeft geraakt, en waar een mooie boodschap in het verhaal zit. Er zit veel liefde in haar werk!!

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Dank je wel Annet voor je mooie beoordeling. Ik heb inmiddels 2 x een mooie Boodschap voor je mogen schrijven. De eerste voor jezelf en de tweede als cadeau aan een vriendin. Ik vind het altijd weer heel bijzonder om te mogen schrijven en heel fijn om te horen dat jullie er zo blij mee waren. Dat doet goed!

• Ria
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Alle tijd voor mij genomen.Fijn gesprek en behandeling.Voelt heel goed.

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Hallo Ria, bedankt voor je lieve reactie en voor je openheid tijdens de sessie. Mooi om te zien welke stappen je voor jezelf aan het zetten bent. Heel knap!

• Joke de Swart
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Super leuke en leerzame pendel cursus gevolgd..
    Heerlijk ontspannen en zeer duidelijke uitleg.
    Veel aan gehad...en we komen vast weer voor een andere cursus of healing.

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Hallo Joke, heel leuk dat je bent gekomen voor de pendelworkshop. Ook bedankt voor het delen van je ervaringen. Het pendelen gaat je ongetwijfeld verder helpen bij je verdere (spirituele) groei. Tot een volgende keer.

• Lina Soerel
    Geverifieerde klant van Praktijk Angela Smit

Een fantastische, liefdevolle vrouw met een luisterend oor en veel humor. Ik heb er veel van geleerd doordat ze mij op weg heeft geholpen. Dank je wel Angela een dikke knuffel van Vladimir en Lina

Antwoord van Praktijk Angela Smit

Hallo Lina, wat fijn om te horen! Ik wens je heel veel plezier met het pendelen en dat gaat je vast nog heel veel brengen. De workshop is voor mij ook altijd een feestje om te geven dus jij ook bedankt dat je gekomen bent.