PriOffice BV

PriOffice BV

PriOffice biedt flexibele kantoorruimte, vergaderruimte en vestigingsadressen om je bedrijf te registreren bij de Kamer van Koophandel. Wij hebben verschillende locaties in Nederland en als lid kun je op alle locaties komen flexwerken.
Flexplekken, Kantoorruimte, KvK vestigingsadressen
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

Taal

• Solcom IT
    Review voor PriOffice BV

Een zeer goed concept waarvan ik het bestaan niet wist. Nadat ik me snel en eenvoudig had aangemeld via de website, ontving ik de huurovereenkomst dezelfde dag nog. Deze kon digitaal ondertekend worden. Ik maak nu twee weken gebruik van de PriOffice service i.c.m. PriPost en heb inmiddels mijn weg gevonden binnen de portal. De postverwerking gaat razendsnel en op vragen die ik via de support pagina heb ingediend, wordt snel gereageerd.

Tot op heden heb ik niks te klagen en ben ik meer dan tevreden!

Antwoord van PriOffice BV

Heel erg bedankt voor deze superleuke beoordeling! daar zijn we heel erg blij mee!

• E. G. Rojas

geweldige service

Heel erg bedankt!

• Hoe beoordeel je PriOffice BV?

• Kraamzorg Roze wolkje

Fantastische service, goede klantcontact

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Naima, en ook bedankt voor de lekkere bonbons...:-)

• Willem
    Review voor PriOffice BV

Werkt al jaren super! Nette prijzen, top klantenservice en de pakketjes worden altijd razendsnel doorgestuurd. Kortom: aanrader!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Willem, daar zijn we blij mee! Zeker omdat je al jaren klant bent is dat heel leuk om te horen.

• Jenny
    Review voor PriOffice BV

Hele fijne, mooie, nette werkplek en altijd super vriendelijke mensen aan de telefoon. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een flexplek.

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Jenny! Hartstikke leuk om te lezen!

• Abdel M.
    Review voor PriOffice BV

Al jaren klant, bij vragen wordt ik altijd snel geholpen, aardige mensen, heb meerdere contracten lopen, aanrader!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Abdel, heel leuk om te lezen! Daar zijn we blij mee!

• melvin van es
    Review voor PriOffice BV

Opzegging gedaan na het zien dat de overeenkomst niet Utrecht zelf betrof. Wordt pas 31-10 verwerkt.

Antwoord van PriOffice BV

Beste Melvin, vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze klantenservice. Wat betreft onze locatie in Zeist is dat echt duidelijk aangegeven op alle plekken waar dat mogelijk is, zoals de website, het portal en tijdens de aanvraagprocedure. Overigens ben je bij ons welkom op alle locaties die wij hebben in Nederland, dus je kunt overal werken en niet alleen in Zeist.
    Een overeenkomst die reeds loopt ongedaan maken is inderdaad niet mogelijk, want herroepingsrecht is er alleen voor consumenten en niet voor bedrijven. Maar gelukkig hebben wij maar 1 kalendermaand opzegtermijn dus dan valt het ook wel weer mee.

• Dennis
    Review voor PriOffice BV

Snelle en adequate reactie op vragen, duidelijke informatie op de website en snelle administratieve afhandeling. Chapeau!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Dennis, daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

• Jules R
    Review voor PriOffice BV

Efficient service, very responsive, professional and approachable people, competitive pricing, wide range of office services. The ordering process was swift and straightforward for getting a company set up with office space and company registration.

Antwoord van PriOffice BV

Thanks Julian, highly appreciated!

• Marloes
    Review voor PriOffice BV

Goede en betrouwbare service, altijd tip top in orde!

Dankjewel Marloes!