PriOffice BV

PriOffice BV

Vaste kantoorruimte, flexplekken, vergaderruimtes en KvK-vestigingsadressen voor de slimme en kostenbewuste ondernemer!
9,0
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

Taal

• Najet
    Review voor PriOffice BV

Precies wat ik zocht! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Persoonlijke benadering Suzanna checkt nog even na of alles goed is verlopen en indien je met vragen zit gebruik kunnen maken van de online Chatfunctie. Zeer veilig systeem en duidelijke communicatie en informatie over de kosten. Contract was zo verwerkt, erg vriendelijke medewerkers. Ik ben enthousiast!

Antwoord van PriOffice BV

Super bedankt Najet voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee! Wij zijn ook blij met jou als nieuwe klant en we kijken uit naar een fijne samenwerking!

• Omar
    Review voor PriOffice BV

Zeggen diensten te leveren maar doen dit nooit. Meerdere malen contact opgenomen maar werd niet geholpen. Vervolgens incasso sturen terwijl ik geen diensten geleverd krijg. Oplichters bedrijf. Ik doe in ieder geval overal waar ik een melding kan maken 1 achterlaten. Bizar maae heb nog nooit zo een slechte dienst meegemaakt.

Reactie op Prioffice:
    Net even naar jullie kantoor gebeld, helaas niet diegene kunnen spreken die reageert op de reviews. Belachelijk dat je durft te liegen op WebWinkelkeur. Volgens jouw collega ben ik nooit ingeschreven gestaan en stond zogenaamd de huurovereenkomst klaar. Zouden jullie gereageerd hebben binnen jullie ticket systeem maar nooit een mail gestuurd hierover. Dankjewel dat je bevestigd dat jullie oplichters zijn.

Antwoord van PriOffice BV

Heel bijzonder dat je ons een 1-ster beoordeling geeft terwijl jij hier de wanbetaler bent. Je hebt je bij ons aangemeld in augustus '22 voor het huren van een vestigingsadres en eenmalig een betaling gedaan. Je hebt netjes van ons een huurovereenkomst ontvangen zodat je jouw bedrijf bij de KvK kon inschrijven en daarna heb je nooit meer betaald maar wel ingeschreven gestaan. En dan noem je ons oplichters..? Wij hebben de openstaande vordering uiteindelijk inderdaad uit handen geven aan een incassobureau en het zou netjes zijn als je ook zou betalen voor de dienst die je wel degelijk hebt afgenomen.

• Hoe beoordeel je PriOffice BV?

• Daan
    Review voor PriOffice BV

Goede en betaalbare service evenals duidelijke communicatie. Alles overzichtelijk in het portaal tevens wordt er niet direct gezeurd als je vergeet te betalen.
    Zijn ook de goedkoopste van het land zover ik kon vinden.
    Toppie bedrijf

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Daan voor deze mooie review! Leuk ook om te lezen dat je alles overzichtelijk vindt in het portaal. We zijn hier blij mee!

• Solcom IT
    Review voor PriOffice BV

Een zeer goed concept waarvan ik het bestaan niet wist. Nadat ik me snel en eenvoudig had aangemeld via de website, ontving ik de huurovereenkomst dezelfde dag nog. Deze kon digitaal ondertekend worden. Ik maak nu twee weken gebruik van de PriOffice service i.c.m. PriPost en heb inmiddels mijn weg gevonden binnen de portal. De postverwerking gaat razendsnel en op vragen die ik via de support pagina heb ingediend, wordt snel gereageerd.

Tot op heden heb ik niks te klagen en ben ik meer dan tevreden!

Antwoord van PriOffice BV

Heel erg bedankt voor deze superleuke beoordeling! daar zijn we heel erg blij mee!

• E. G. Rojas

geweldige service

Heel erg bedankt!

• Kraamzorg Roze wolkje

Fantastische service, goede klantcontact

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Naima, en ook bedankt voor de lekkere bonbons...:-)

• Willem
    Review voor PriOffice BV

Werkt al jaren super! Nette prijzen, top klantenservice en de pakketjes worden altijd razendsnel doorgestuurd. Kortom: aanrader!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Willem, daar zijn we blij mee! Zeker omdat je al jaren klant bent is dat heel leuk om te horen.

• Jenny
    Review voor PriOffice BV

Hele fijne, mooie, nette werkplek en altijd super vriendelijke mensen aan de telefoon. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een flexplek.

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Jenny! Hartstikke leuk om te lezen!

• Ruud
    Review voor PriOffice BV

Prima prijs en zeer behulpzaam. De dienstverlening v.w.b. de post werkt erg goed. Een aanrader.

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Ruud, super leuk om te lezen dat je tevreden bent!

• Abdel M.
    Review voor PriOffice BV

Al jaren klant, bij vragen wordt ik altijd snel geholpen, aardige mensen, heb meerdere contracten lopen, aanrader!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Abdel, heel leuk om te lezen! Daar zijn we blij mee!

• melvin van es
    Review voor PriOffice BV

Opzegging gedaan na het zien dat de overeenkomst niet Utrecht zelf betrof. Wordt pas 31-10 verwerkt.

Antwoord van PriOffice BV

Beste Melvin, vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze klantenservice. Wat betreft onze locatie in Zeist is dat echt duidelijk aangegeven op alle plekken waar dat mogelijk is, zoals de website, het portal en tijdens de aanvraagprocedure. Overigens ben je bij ons welkom op alle locaties die wij hebben in Nederland, dus je kunt overal werken en niet alleen in Zeist.
    Een overeenkomst die reeds loopt ongedaan maken is inderdaad niet mogelijk, want herroepingsrecht is er alleen voor consumenten en niet voor bedrijven. Maar gelukkig hebben wij maar 1 kalendermaand opzegtermijn dus dan valt het ook wel weer mee.

• Dennis
    Review voor PriOffice BV

Snelle en adequate reactie op vragen, duidelijke informatie op de website en snelle administratieve afhandeling. Chapeau!

Antwoord van PriOffice BV

Dankjewel Dennis, daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

• Jules R
    Review voor PriOffice BV

Efficient service, very responsive, professional and approachable people, competitive pricing, wide range of office services. The ordering process was swift and straightforward for getting a company set up with office space and company registration.

Antwoord van PriOffice BV

Thanks Julian, highly appreciated!

• Marloes
    Review voor PriOffice BV

Goede en betrouwbare service, altijd tip top in orde!

Dankjewel Marloes!

• Esther
    Review voor PriOffice BV

Goede dienstverlening en vriendelijke klantenservice.

Dankjewel Esther!

• Ron
    Review voor PriOffice BV

Goede service. Alles online te regelen

Dankjewel Ron!