PriPost B.V.

PriPost B.V.

Postadressen en postverwerking voor zowel bedrijven als particulieren in binnen- en buitenland
9,0
Filter 80 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 77 met beschrijving

Taal

• Bert Hogewoning
    Review voor PriPost B.V.

Ik ben vorig jaar geëmigreerd naar Indonesië,ik gebruik pripost nu bijna een jaar erg makkelijk om post te bekijken of te laten versturen als je in het buitenland woont.
    Mocht je ergens vragen over hebben dan hebben ze een aantal mogelijk heden ik zelf vindt de helpdesk via WA erg handig, ik heb al een aantal keren hulp gevraagd en zeer kundig geholpen.
    Ook gewoon je saldo opwaarderen via je bank gaat soepel.

Antwoord van PriPost B.V.

Dankjewel Bert voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat je zoveel gemak ervaart van de Postbox. We hebben best veel klanten in het buitenland (meer dan 118 landen!) en dat was oorspronkelijk ook 1 van de redenen waarom deze dienst ooit is ontstaan.

• Alexander
    Review voor PriPost B.V.

Voor mij is Pripost de ideale oplossing voor plaats- en tijdonafhankelijk werken in Nederland en daarbuiten. Het lijntje met de klantenservice is kort en oplossingsgericht. Professionele organisatie met een persoonlijke touch. Kosten-baten is een overweging maar ik ben ervan overtuigd dat het zich terugverdient. Absolute kwaliteitsslag.

Antwoord van PriPost B.V.

Super bedankt Alexander, voor deze mooie woorden! We vinden de samenwerking met jou ook heel prettig dus jij ook heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons!

• Hoe beoordeel je PriPost B.V.?

• Kees
    Review voor PriPost B.V.

Prima oplossing om post te ontvangen in Nederland en te laten doorsturen naar het buitenland. Eenvoudige webportal en een heel goede en vriendelijke klantenservice. Een AANRADER!

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt Kees voor deze mooie beoordeling, daar zijn we heel blij mee!

• Joris
    Review voor PriPost B.V.

Al een tijdje op zoek naar post->scan service. Ook omdat dat door onze receptie van het kantorencomplex niet altijd even goed ging helaas.

Vond het wel spannend aan het begin, want het is toch je post.. Ook omdat ik nog geen mensen kende die pripost gebruikte, of dat iig niet kenbaar maakten. Uiteindelijk toch geprobeerd nadat ik iemand anders blijkbaar toch pripost gebruikte. Als test had ik eerst mezelf een brief gestuurd :-)

Superblij met de service. Altijd meteen PDFs (zoekbaar door OCR) van je post. Geen papieren rompslomp meer, en lekker als je even in het buitenland zit. Ik heb het nu ongeveer een half jaar, maar had het graag jaren eerder gehad.

Nog niet gebruik gemaakt van pakketjes etc, maar dat komt misschien nog wel. Duidelijke portal, en genoeg opties. Aanrader!

Antwoord van PriPost B.V.

Super bedankt voor je uitgebreide review Joris, echt top! Het is voor ons echt heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met de dienst. Enne... er zijn meer mensen die eerst een testbrief sturen...:-) Kan ik me ook heel goed voorstellen want inderdaad is post iets waarbij vertrouwen een hele grote rol speelt.

• Arnold
    Review voor PriPost B.V.

Ik zit al vele jaren bij Pripost. In eerste instantie omdat de postbus van PostNL veel te duur werd, maar ook omdat alle post meteen gescand en doorgestuurd wordt naar email! Nooit meer brieven zelf inscannen en opbergen. Maar ook nooit meer te laat post ontvangen na een lange vakantie of een zakenreis, waardoor er voorheen (soms) financiële schade ontstond. In al die jaren heb ik ervaren dat PriPost alles wat ze doen, om goede (en makkelijk uit te leggen) redenen doet. Zeer professionele diensteverlening waar ik na al die (6) jaren bijzonder blij mee ben!

Antwoord van PriPost B.V.

Nogmaals dank Arnold, dit is echt ontzettend leuk om te lezen. Hier doen we het voor!

• Siska
    Review voor PriPost B.V.

Een digitale postbus is helemaal van deze tijd en levert tijd op die je aan de opstart van je bedrijf goed kan besteden. Je ziet snel wat er aan post binnen komt en zo krijg je goed overzicht van je werk.

Antwoord van PriPost B.V.

Dankjewel Siska voor je mooie review, zijn we blij mee!

• DaveC
    Review voor PriPost B.V.

Zeer slechte service ze berekenen kosten door voor niet geleverde diensten.

Beste David,
    In diverse mailtjes hebben we aan jou uitgelegd waar je de facturen kunt vinden waarin alle gemaakte kosten netjes staan gespecificeerd. Dus eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je bedoelt met 'ze berekenen kosten door voor niet geleverde diensten' want alles wat berekend is, is ook door ons uitgevoerd. Wellicht doel je op die €1,82 die later nog aan jou doorberekend is voor het bewaren van je post? Ik weet dat je het daar niet mee eens was, maar wij hebben jouw post nu eenmaal langer dan 30 dagen moeten bewaren. Wij gaan heel serieus om met post en kunnen deze niet zomaar weggooien. Het is immers jouw post en alleen jij kunt bepalen wat er met die post moet gebeuren. Dat gebeurde pas vrij laat en daar is uiteindelijk die €1,82 uit ontstaan. En zoals je weet hebben we dat bedrag aan je kwijtgescholden omdat we al die tirades van jou een beetje zat waren. Enfin, ik hoop dat het zo allemaal afgesloten is en we wensen je het beste.

• Patrick van kinderen

Beste Patrick,

We hebben post in je Postbox ontvangen die we echter niet kunnen verwerken.
    De reden daarvoor is dat je Postbox nog niet volledig ingesteld is.
    Je kunt de instellingen aanpassen via het klantenportaal (www.priportal.eu). Kies PriPost bij het inlogscherm, dan Instellingen en Postverwerking. Zodra dat gebeurd is wordt je post verwerkt overeenkomstig je wensen.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,

"met alleen maar vraagtekens en losse woorden"
    afasie...https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Afasie 😡😡😡

Beste Patrick,
    Wij hebben hier al meerdere keren email contact over gehad met je, maar je vraagt ons iets te doen (een bankpas scannen) wat wij vanuit veiligheidsoverwegingen nooit zullen doen. Bankpassen kunnen wij alleen doorsturen per post, zoals we je ook duidelijk (een stuk of 8x per email) hebben verteld. Je hebt echter een hele bijzondere manier van communiceren met alleen maar vraagtekens en losse woorden en daar kunnen wij echt niets mee. We zullen de bankpas retour afzender sturen.
    Wij nemen onze taak van postverwerking heel serieus en daarom begrijp ik werkelijk jouw beoordeling met 1 ster niet. Maar goed, iedereen heeft recht op een mening dus het zij zo.

• Max V.
    Review voor PriPost B.V.

PriPost moet doen wat ze communiceert, namelijk: het stopt als saldo onder nul komt. PriPost blijft gewoon verlengen en stuurt daar factuur voor.
    PriPost: "Wanneer het saldo onder de €0,- komt, zal de Postbox automatisch aan het einde van de betreffende maand beëindigd worden.". Desondanks wordt er toch verlengt en een factuur gestuurd (handmatig). Waarom biedt je prepaid aan als je gaat naheffen? Pas je communicatie aan of doe wat je communiceert.

Beste Max,

Vervelend om te lezen dat je dit als onprettig hebt ervaren.
    Een korte toelichting op jouw situatie:
    Het saldo van jouw depot is in de maand mei onder de €0,- gekomen en dat betekent dat wij de maand juni dan als laatste maand beschouwen. Wij hanteren namelijk altijd 1 volle kalendermaand opzegtermijn, omdat er vaak in die maand nog wel wat post binnenkomt die we dan kunnen verwerken.
    in ieder geval is de Postbox nu volledig afgesloten en ontvang je geen mails noch facturen meer.

Hartelijke groet,
    PriPost

• wijntuinen
    Review voor PriPost B.V.

correct afspraken nakomen, helder communicatie & fijne assistentie bij vragen

Antwoord van PriPost B.V.

Bedankt voor de positieve feedback, zijn we blij mee!

• Willem
    Review voor PriPost B.V.

De diensten die ze aanbieden, zijn precies de diensten waarna ik opzoek was voor mijn bedrijf. De nieuwe portal werkt perfect, prijzen zijn netjes en de service is top!

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt Willem, hier zijn we blij mee!

• Edward

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Heel erg bedankt Edward!

• Alexander

geen antwoord paraat

• MTribes
    Review voor PriPost B.V.

Klantenservice echt zo top. Snel, behulpzaam, ontzettend vriendelijk en met humor. Ik heb zelf Pripost en Pritelecom afgenomen. Hele scherpe prijzen. Ik weet het, want ik heb het gecheckt. Echt super voor ondernemers.

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt, wordt erg gewaardeerd!

• Björn Persson
    Review voor PriPost B.V.

Outstanding customer service, both over email and on phone, always service minded and helpful with a smile.

Antwoord van PriPost B.V.

Thanks for you kind words and great review.

• Briant
    Review voor PriPost B.V.

Klant sinds 2015. Een uitstekende club, perfecte 'ouderwets goeie' service, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben nu ook hun online processen gemoderniseerd waardoor alles nog makkelijker en soepeler verloopt. Een echte aanrader!

• Esther
    Review voor PriPost B.V.

Sinds enkele jaren klant. Altijd alles prima in orde. Het nieuwe klantenportaal is handig. Ook interessant dat ze in andere landen open gaan.

• Bernard
    Review voor PriPost B.V.

PostboxNL / PriPost blijk(t)(en) een zeer efficiënt en betrouw adres voor het ontvangen en vervolgens doorsturen van briefpost en pakjes. Voor mij als expat die veel in het buitenland is, een uitkomst. Óók is het een goed adres voor personen die geen officieel adres hebben en/of bijvoorbeeld op een vakantiepark wonen. Sterk aanbevolen. Bernard

• Sanne Monfils
    Review voor PriPost B.V.

Ik ben veel op reis en zocht een snelle en handige uitkomst voor mijn post. PostboxNL is de ideale oplossing, al mijn post word gescand en kan ik waar ook ter wereld zo bekijken. Goeie prijs en top service! Echt een aanrader!

• Anne van Doorn
    Review voor PriPost B.V.

Postbox aangevraagd, super snel geregeld en mijn vragen zijn deskundig beantwoord!