PriPost B.V.

PriPost B.V.

Fullservice post- en pakketverwerking voor ondernemers en particulieren in binnen- en buitenland

• MTribes
    Review voor PriPost B.V.

Klantenservice echt zo top. Snel, behulpzaam, ontzettend vriendelijk en met humor. Ik heb zelf Pripost en Pritelecom afgenomen. Hele scherpe prijzen. Ik weet het, want ik heb het gecheckt. Echt super voor ondernemers.

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt, wordt erg gewaardeerd!

• Björn Persson
    Review voor PriPost B.V.

Outstanding customer service, both over email and on phone, always service minded and helpful with a smile.

Antwoord van PriPost B.V.

Thanks for you kind words and great review.

• Hoe beoordeel je PriPost B.V.?

• Briant
    Review voor PriPost B.V.

Klant sinds 2015. Een uitstekende club, perfecte 'ouderwets goeie' service, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben nu ook hun online processen gemoderniseerd waardoor alles nog makkelijker en soepeler verloopt. Een echte aanrader!

• Esther
    Review voor PriPost B.V.

Sinds enkele jaren klant. Altijd alles prima in orde. Het nieuwe klantenportaal is handig. Ook interessant dat ze in andere landen open gaan.

• Bernard
    Review voor PriPost B.V.

PostboxNL / PriPost blijk(t)(en) een zeer efficiënt en betrouw adres voor het ontvangen en vervolgens doorsturen van briefpost en pakjes. Voor mij als expat die veel in het buitenland is, een uitkomst. Óók is het een goed adres voor personen die geen officieel adres hebben en/of bijvoorbeeld op een vakantiepark wonen. Sterk aanbevolen. Bernard

• Sanne Monfils
    Review voor PriPost B.V.

Ik ben veel op reis en zocht een snelle en handige uitkomst voor mijn post. PostboxNL is de ideale oplossing, al mijn post word gescand en kan ik waar ook ter wereld zo bekijken. Goeie prijs en top service! Echt een aanrader!

• Anne van Doorn
    Review voor PriPost B.V.

Postbox aangevraagd, super snel geregeld en mijn vragen zijn deskundig beantwoord!

• Chr P Brandt
    Review voor PriPost B.V.

Het is een fantastische service. Wij (zaken)reizen veel en iedere dag heb ik de post in de mail. Ook het versturen van post in NL gaat allemaal digitaal. Pakketjes, brieven, facturen, allemaal wordt het digitaal afgehandeld. En de medewerkers staan altijd klaar om de klant te helpen. Tegen overigens zeer betaalbare prijzen.

• Jack
    Review voor PriPost B.V.

Uitstekende service met klantvriendelijke medewerkers!

Ik zit veel in het buitenland en heb niet altijd de mogelijkheid om binnen kantoortijden contact te hebben met Nederlandse bedrijven. Zo werd ik nog rond 23:30 nog geholpen via de chat op de website, waarna ik gelijk de Postbox aangevraagd had. Voor 00:00 was alles rond!

De scanservice is voor mij ideaal. Ik ontvangt mijn Nederlandse post gewoon in mijn mail!

• Cees Elderling (Canada)
    Review voor PriPost B.V.

Vlotte en prima service. Gebruik soortgelijke diensten ook in USA en Canada echter ben verbaasd over de prijs en kwaliteit van postbox. In het bijzonder dat ik scans krijg per enveloppe en niet in 1 groot bestand. Er kan echter wel iets meer geautomatiseerd worden. Uiteindelijk gaat het erom dat ik mij post digitaal krijg aangeleverd tegen de laagst mogelijke kosten en dat maken ze zeker waar!