PriPost B.V.

PriPost B.V.

Fullservice post- en pakketverwerking voor ondernemers en particulieren in binnen- en buitenland
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 68 met beschrijving

Taal

• wijntuinen
    Review voor PriPost B.V.

correct afspraken nakomen, helder communicatie & fijne assistentie bij vragen

Antwoord van PriPost B.V.

Bedankt voor de positieve feedback, zijn we blij mee!

• Willem
    Review voor PriPost B.V.

De diensten die ze aanbieden, zijn precies de diensten waarna ik opzoek was voor mijn bedrijf. De nieuwe portal werkt perfect, prijzen zijn netjes en de service is top!

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt Willem, hier zijn we blij mee!

• Hoe beoordeel je PriPost B.V.?

• Edward
    Geverifieerde klant van PriPost B.V.

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Heel erg bedankt Edward!

• Alexander
    Geverifieerde klant van PriPost B.V.

geen antwoord paraat

• MTribes
    Review voor PriPost B.V.

Klantenservice echt zo top. Snel, behulpzaam, ontzettend vriendelijk en met humor. Ik heb zelf Pripost en Pritelecom afgenomen. Hele scherpe prijzen. Ik weet het, want ik heb het gecheckt. Echt super voor ondernemers.

Antwoord van PriPost B.V.

Heel erg bedankt, wordt erg gewaardeerd!

• Björn Persson
    Review voor PriPost B.V.

Outstanding customer service, both over email and on phone, always service minded and helpful with a smile.

Antwoord van PriPost B.V.

Thanks for you kind words and great review.

• Briant
    Review voor PriPost B.V.

Klant sinds 2015. Een uitstekende club, perfecte 'ouderwets goeie' service, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben nu ook hun online processen gemoderniseerd waardoor alles nog makkelijker en soepeler verloopt. Een echte aanrader!

• Esther
    Review voor PriPost B.V.

Sinds enkele jaren klant. Altijd alles prima in orde. Het nieuwe klantenportaal is handig. Ook interessant dat ze in andere landen open gaan.

• Bernard
    Review voor PriPost B.V.

PostboxNL / PriPost blijk(t)(en) een zeer efficiënt en betrouw adres voor het ontvangen en vervolgens doorsturen van briefpost en pakjes. Voor mij als expat die veel in het buitenland is, een uitkomst. Óók is het een goed adres voor personen die geen officieel adres hebben en/of bijvoorbeeld op een vakantiepark wonen. Sterk aanbevolen. Bernard

• Sanne Monfils
    Review voor PriPost B.V.

Ik ben veel op reis en zocht een snelle en handige uitkomst voor mijn post. PostboxNL is de ideale oplossing, al mijn post word gescand en kan ik waar ook ter wereld zo bekijken. Goeie prijs en top service! Echt een aanrader!