Priad Autosleutels

Priad Autosleutels

Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in het repareren van autosleutels en verkoop van autosleutel behuizingen die via onze webshop te bestellen zijn.

• Arie Looren de jong
    Review voor Priad Autosleutels

uitstekende service ondanks de mislukte kosteloze reparatie van de sleutel

• Borgdorff Auto's
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service, duidelijke prijzen.

• Hoe beoordeel je Priad Autosleutels?

• seyit

snelle levering en betrouwbaar

• Aad
    Review voor Priad Autosleutels

Ondanks de feestdagen (jaarwisseling) toch zeer snel geleverd voor een "vriendenprijs"

• Riet

Super snel

• Mariska Pöttger
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle, correcte, vakkundige en vriendelijke afhandeling.
    Had een verkeerde bestelling gedaan via internet en na 1 telefoontje is die bestelling geannuleerd en hebben zij mijn sleutel zo snel mogelijk gerepareerd. Het bedrag wat ik te veel via Ideal had betaald heeft Priad netjes terug gestort op mijn rekening.
    Tevens ook mijn dank naar Elite Car Alkmaar die mij heeft door verwezen naar Priad.
    Ik raad dit bedrijf zeker aan voor mensen die hun kapotte autosleutel willen laten maken.

• W!M
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service ,bij mijn 2e bestelling zat er geen merk-stickertje bij >>mailtje gestuurd en dagje later was ik in het bezit van de nodige sticker. Super thanks !

• P. Megens
    Geverifieerde klant van Priad Autosleutels

Telefonisch contact, ivm mijn vraag over de juiste sleutelbehuizing, werd direct beantwoord. Daarna, binnen enkele minuten, een email ontvangen met hun link voor de bestelling. Volgende dag al in huis. Alles paste prima en functioneerde direct. Ook krijg je er gratis een nieuwe batterij bij.

• Bert Brander
    Geverifieerde klant van Priad Autosleutels

ik heb eerst een vraag gesteld via de mail, heel snel antwoord en daarna bestelling geplaatst volgens de mail, sleutel op gestuurd binnen 4 dagen sleutel perfect weer terug, het ging om een nieuwe behuizing,

• Lex Verpoorte

Prettig vertrouwd bedrijf.
    Ik heb onlangs een autosleutel houder bij ze besteld en kreeg deze niet naar behoren overgezet.
    Vervolgens contact met ze opgenomen en kon alles weer naar hun terugsturen.
    Een dag later had ik mijn sleutel al weer terug netjes verpakt en zonder enige kosten.
    Waar vind je dit nog?
    Arjan bedankt!