Priad Autosleutels

Priad Autosleutels

Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in het repareren van autosleutels en verkoop van autosleutel behuizingen die via onze webshop te bestellen zijn.

• van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Priad Autosleutels

betrouwbare levering

• Bakker
    Review voor Priad Autosleutels

Goed advies, snelle service, kwalitatief goed materiaal. Prima nazorg: ik had na telefonisch contact met Priad per abuis een verkeerde bestelling geplaatst. Vervolgens werd ik gebeld of dit een bewuste keuze was. Niet dus, subiet heeft men de bestelling gecorrigeerd en de juiste materialen gestuurd. Prima nazorg!

• Hoe beoordeel je Priad Autosleutels?

• Bart
    Review voor Priad Autosleutels

Goede volledige service voor een betaalbare prijs. Helaas vertraagd door de post.

• Arie Looren de jong
    Review voor Priad Autosleutels

uitstekende service ondanks de mislukte kosteloze reparatie van de sleutel

• Borgdorff Auto's
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service, duidelijke prijzen.

• seyit

snelle levering en betrouwbaar

• Aad
    Review voor Priad Autosleutels

Ondanks de feestdagen (jaarwisseling) toch zeer snel geleverd voor een "vriendenprijs"

• Riet

Super snel

• Mariska Pöttger
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle, correcte, vakkundige en vriendelijke afhandeling.
    Had een verkeerde bestelling gedaan via internet en na 1 telefoontje is die bestelling geannuleerd en hebben zij mijn sleutel zo snel mogelijk gerepareerd. Het bedrag wat ik te veel via Ideal had betaald heeft Priad netjes terug gestort op mijn rekening.
    Tevens ook mijn dank naar Elite Car Alkmaar die mij heeft door verwezen naar Priad.
    Ik raad dit bedrijf zeker aan voor mensen die hun kapotte autosleutel willen laten maken.

• W!M
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service ,bij mijn 2e bestelling zat er geen merk-stickertje bij >>mailtje gestuurd en dagje later was ik in het bezit van de nodige sticker. Super thanks !