Priad Autosleutels

Priad Autosleutels

Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in het repareren van autosleutels en verkoop van autosleutel behuizingen die via onze webshop te bestellen zijn.

• Hans
    Review voor Priad Autosleutels

zeer snel en goede service

• Jotto Bakker
    Review voor Priad Autosleutels

Geweldige service, ze houden je goed op de hoogte en hebben in mijn geval ook de sleutel nog even achter gehouden om verder uit te testen alvorens deze weer naar Frankrijk te sturen

• Hoe beoordeel je Priad Autosleutels?

• Martijn
    Review voor Priad Autosleutels

Geweldige service, beide onze sleutels weer gemaakt ( afstandsbediening)

• van Leeuwen

betrouwbare levering

• Bakker
    Review voor Priad Autosleutels

Goed advies, snelle service, kwalitatief goed materiaal. Prima nazorg: ik had na telefonisch contact met Priad per abuis een verkeerde bestelling geplaatst. Vervolgens werd ik gebeld of dit een bewuste keuze was. Niet dus, subiet heeft men de bestelling gecorrigeerd en de juiste materialen gestuurd. Prima nazorg!

• Bart
    Review voor Priad Autosleutels

Goede volledige service voor een betaalbare prijs. Helaas vertraagd door de post.

• Arie Looren de jong
    Review voor Priad Autosleutels

uitstekende service ondanks de mislukte kosteloze reparatie van de sleutel

• Borgdorff Auto's
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service, duidelijke prijzen.

• seyit

snelle levering en betrouwbaar

• Aad
    Review voor Priad Autosleutels

Ondanks de feestdagen (jaarwisseling) toch zeer snel geleverd voor een "vriendenprijs"

• Riet

Super snel

• Mariska Pöttger
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle, correcte, vakkundige en vriendelijke afhandeling.
    Had een verkeerde bestelling gedaan via internet en na 1 telefoontje is die bestelling geannuleerd en hebben zij mijn sleutel zo snel mogelijk gerepareerd. Het bedrag wat ik te veel via Ideal had betaald heeft Priad netjes terug gestort op mijn rekening.
    Tevens ook mijn dank naar Elite Car Alkmaar die mij heeft door verwezen naar Priad.
    Ik raad dit bedrijf zeker aan voor mensen die hun kapotte autosleutel willen laten maken.

• W!M
    Review voor Priad Autosleutels

Snelle en goede service ,bij mijn 2e bestelling zat er geen merk-stickertje bij >>mailtje gestuurd en dagje later was ik in het bezit van de nodige sticker. Super thanks !

• P. Megens
    Review voor Priad Autosleutels

Telefonisch contact, ivm mijn vraag over de juiste sleutelbehuizing, werd direct beantwoord. Daarna, binnen enkele minuten, een email ontvangen met hun link voor de bestelling. Volgende dag al in huis. Alles paste prima en functioneerde direct. Ook krijg je er gratis een nieuwe batterij bij.

• Bert Brander
    Review voor Priad Autosleutels

ik heb eerst een vraag gesteld via de mail, heel snel antwoord en daarna bestelling geplaatst volgens de mail, sleutel op gestuurd binnen 4 dagen sleutel perfect weer terug, het ging om een nieuwe behuizing,

• Lex Verpoorte

Prettig vertrouwd bedrijf.
    Ik heb onlangs een autosleutel houder bij ze besteld en kreeg deze niet naar behoren overgezet.
    Vervolgens contact met ze opgenomen en kon alles weer naar hun terugsturen.
    Een dag later had ik mijn sleutel al weer terug netjes verpakt en zonder enige kosten.
    Waar vind je dit nog?
    Arjan bedankt!

• Rene van den Dijck
    Review voor Priad Autosleutels

Mijn autosleutel was compleet onbruikbaar geworden door slijtage, en werkte niet meer. Priad autosleutels gevonden op internet. Mail gestuurd, waarop meteen reactie kwam, met de vraag welke sleutel het precies was, en heb ze aangetekend opgestuurd naar Priad, en via bank betaald. Na een week had ik de sleutel terug, vernieuwd en in perfect werkende staat! Nu adviseer ik iedereen Priad aan. Geweldige service, snel en efficient. Ben helemaal tevreden!

• Gerard-Jan Vlekke
    Review voor Priad Autosleutels

De sleutel is weer als nieuw, ... snel geregeld en tegen een nette prijs.

• van der Does
    Review voor Priad Autosleutels

Zeer snelle reparatie van mijn Jaguar sleutel. Via verzekerde post verstuurd en binnen 3 dagen verzekerd retour.
    Werkt weer als nieuw.

Warm aanbevolen 😃

• Dave Rademaker
    Review voor Priad Autosleutels

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord, mijn sleutel is ca 1 week weggeweest en ziet er weer als nieuw uit tegen een relatief lage prijs.