Prijs-stunter.nl
12.000 producten
welke u veilig en makkelijk
kunt bestellen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 20-01-2014 stopgezet
Aantal sterren
-
Rob
Een LED TV Besteld en betaald via Ideal, daarna niets meer
vernomen. Ze reageren op niets niet op mail of berichten via de
eigen website. Zeer slecht gevoel hierbij PAS OP !!! -
Jeroen
De bestelling laat van zich af weten op het moment. Ik daarom Prijs-stunter.nl gemaild. Binnen 48 uur heb ik een reactie ontvangen waarin de situatie werd uitgelegd. Er is ook aangegeven dat naar verwachting, dit weekend de achterstand is ingelopen. Nog even aankijken dus.
-
Mulder
Heb 3 januari een Samsung Galaxy tab 3 besteld maar jammer genoeg
tot heden nog niets ontvangen. 6 januari een bevestiging mail met de
status in behandeling. Maar ben er bang voor dat het ook zo blijft.
Toch de stille hoop dat het nog goed komt zo dat ik een betere ervaring
hier kan plaatsen. We wachten nog even geduldig af. -
Pdouve
Ik had een samsung UE50F6500 besteld maar het beeldscherm heeft
een dode pixel. Via email netjes te horen gekregen dat er een nieuwe tv
onderweg is en de instructies om de oude te retourneren volgt nog.
Prijs-stunter is echt de goedkoopste en ondanks de kerstdrukte redelijk
op tijd geweest met uitleveren 7 werkdagen. -
Erik
Op 20-12-2013 een 3D LED tv besteld en nog steeds niet binnen, terwijl de levertijd maximaal 7 dagen zou zijn. Na mailcontact een kortingscode gekregen, die niet bleek te werken. Na mijn laatste mail (een week geleden) nog niks vernomen. Al wel betaald, dus ik verwacht van ze snel mijn bestelling binnen te krijgen. Anders ben ik toch genoodzaakt aangifte te doen.
-
Benjamin Korpershoek
04-01-2014 tablet besteld 2 dagen
later netjes mailtje gehad dat order in behandeling is nu vandaag 16 januari nog steeds niets gehoord ook niet via de mail gister met de vraag hoe het er voor staat hoop snel iets te horen zodat ik dit bericht kan veranderen in iets positiefs want dat verhaal van de drukke feestdagen dat gaat bij mij niet op want die zijn al even voorbij -
Tim van de Kar
Afrader!!!: Pas na ruim anderhalve week kregen wij onze tv.
Daarna kwamen we er achter dat we een Hongaars model hebben
ontvangen (?!). Welke niet werkt, zoals het hoort in NL. Telefonisch zijn ze
NIET te bereiken! Steeds VM.
Graag beroep ik me op het retour recht, hiervoor is een retour label
nodig vanuit hun verzender. Deze ontvang ik niet waardoor ik 100
EURO!!!!! Moet betalen. Schandalig!!! Ik wil zelf rijden, maar betwijfel of
ik ooit me geld nog ga krijgen. Koop hier niet!!! -
Martijn
Op 2 januari 2014 een Samsung tab 3 besteld, echter is deze nog steeds niet geleverd. Op mijn e-mail heb ik een standaard e-mail terug ontvangen, dus geen inhoudelijke reactie. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben en de tab nooit gelevedr zal worden.
-
Joost
De levering van mijn beamer is al anderhalve week te laat en ik krijg ze op geen enkele manier te pakken.
-
PM van den Heuvel
Goede webshop!! zijn alles perfect nagekomen en ik bestel
eigenlijk nooit wat op internet dus ben erg voorzichtig daarin:) -
Janneke
Krijg toch de kriebels. Tablet besteld op 2 januari, 3
januari
bevestiging gekregen hartstikke netjes, keurig
bevestiging en
melding dat levertijd toch echt wel de 7 werkdagen is.
Bij de
website gekomen via beslist.nl goeie recensies dus
ook maar
besteld. Levertijd werkdagen waren gisteren op 7 dus
mail
gestuurd, maar krijg helaas geen reactie. Zie nu
allemaal
negatieve recensies. Ook over levering van kapotte
producten.... Hoop dat het allemaal goed komt, maar
vind het wel spannend!! We wachten af en blijven
positief.
Hoop hier binnenkort ook een positieve recensie te
kunnen
zetten.
-
M.Paauwe
Tijdens Kerst besteld, 1 januari kreeg ik mail dat mijn bestelling in behandeling is en dat het door Kerstdrukte wat vertraging kan oplopen. Natuurlijk heb je daarvoor begrip. Echter is het nu 14 januari en ik heb niets meer vernomen. Ook niets gehoord. 2 x mail gestuurd en daar wordt niet op gereageerd. 4x gebeld en geen contact kunnen krijgen. Telefoon gaat op voicemail over en de voicemail is zo vol dat er niets ingesproken kan worden. Hoe goed is de service vul zelf maar in.
Als er op deze review geklaagd wordt vanuit prijsstunter, dan zal dat wel zijn over de korte tijd die ik heb gebruikt tussen de review en hun mogelijke reactie. \Dat zou terecht zijn als ze bereikbaar zijn via een telefoon. Maar er is geen enkel direct contact mogelijk. -
Peter Nokkert
Goedenavond,
Ik zie dat uw order inderdaad een kleine vertraging heeft opgelopen ik
verwacht dat deze maandag en uiterlijk dinsdagdag ons pakhuis zal
verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
Of deze!!!
Uw bestelling heeft ons pakhuis vandaag verlaten. Een track & trace
nummer hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. Indien deze bij
ons bekend is zullen wij u deze per e-mail toesturen. Let u er wel op dat
dit een volle werkdag kan duren ondanks dat uw pakket al naar u
onderweg is.
Ik geloof dat we deze teksten hierboven allemaal wel kennen.
26 januari een led tv gekocht van 880 euro.
De laatste zoveelste tekst was van gister rond 10:00 uur savonds.
Ik heb weinig vertrouwen dat hij vandaag nog aankomt.
De mails die ik stuur krijg ik geen antwoord op.
Continu een voicemail.
Kan iemand mij wat vertellen over het adres in Leeuwarden of Hengelo.
Ik wil graag even kijken of mijn tv daar op mij met smart staat te
wachten.
Groetjes peter
-
c van der velden
23 december een samsung smart tv besteld, die 27 december
in behandeling is genomen. 7 januari heb ik een mail gestuurd
om te vragen hoe het zat met de tv op 8 januari kreeg ik een
mail terug dat de tv tijdelijk niet op voorraad was geweest en
ze mij dit vergeten waren te mailen, maar dat hij binnen 2
dagen verzonden zou worden nu heb ik nog niets gehoord en
staat mijn bestelling nog steeds in behandeling. Ik vind het
belachelijk dat ze zeggen dat ze het binnen 5 tot 7 werkdagen
bezorgen en ik nu al bijna 2 weken extra moet wachten. Heb
nu tijdelijk een andere tv geleend bij iemand, omdat onze
oude kapot was en het anders niet te doen is zonder tv en
met 3 kleine kinderen. ben benieuwd hoelang ik nog moet
wachten en als ik binnen 2 dagen niets hoor ga ik de
bestelling annuleren. het is ook raar dat ze telefonisch niet te
bereiken zijn staat wel op de site, maar een telefoonstoring
hoeft in mijn ogen niet zo lang te duren -
Caitlyn
Ik heb op 4-01-2014 een bestelling gedaan. De levertijd is 5 tot 7 werkdagen. Ze hebben dus in principe nog tot morgen om mijn bestelling te leveren. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen over dat de bestelling verzonden is. Ik heb mijn bestelling aanstaande donderdag nodig. Ik heb er een erg slecht gevoel bij. Communicatie is zwaar slecht. Ik heb nog nooit z'n webwinkel mee gemaakt. Telefonisch niet te bereiken en via de mail krijg je alleen maar standaard mailtjes die nergens op slaan! Ik ben benieuwd of ik mijn bestelling morgen krijg aangezien er al zo veel slechte ervaringen op deze site staan!
-
de Oliveira
Op 24/12/2013 heb ik de bestelling geplaatst van een Samsung
Led Smart tv van 997,34 euro. Hierop heb ik een mail
ontvangen dat, ivm de feestdagen, de volledige 5-7
werkdagen tot levering nodig zijn. De bestelling is in
behandeling genomen.
Op 6/1 (12 dgn na besteldatum) ontving ik pas het bericht dat
het product niet meer leverbaar is. Mij werd de mogelijkheid
geboden om een nieuwe order (alternatieve keuze) te
plaatsen, met extra waardebon van 5 euro voor het ongemak.
Indien ik anders wenste (betaalde bedrag retour ontvangen),
moest ik dit zsm kenbaar maken. Ik heb op 7/1 laten weten
dat ik geen ander product naar wens kon vinden en graag mijn
geld retour zou willen. Vervolgens heb ik tot op vandaag nog
geen reactie ontvangen en ook geen geld retour. Telefonisch
kan ik hen niet bereiken. Ik heb vandaag wederom een mail
gestuurd. Ik hoop zsm mijn geld retour te ontvangen. -
Tommy
Ik heb op 31 dec 2013 een babywagen maxicombinatie bestel. En
nog niks thuis gekregen! En 2 email gestuurd aan hem, om te zien
wanneer ik het thuis krijg en niks terug gehoord! Mijn vrouw kan
in elke moment bevallen en ik moet mijn baby uit de ziekenhuis uit
halen met de maxi. Nu we zijn al 10 jan 2014 en nog steeds in
behanndeling. -
Volkan Bal
Ik weet niet wat ik moet zeggen !
Ik heb een smart tv besteld welke ergens anders allemaal wel te leveren is en opeens nadat ik mijn bestelling bij prijs-stunter.nl heb geplaats is deze door hun niet te leveren. Maar goed geen enkel probleem, duidelijk een mail gehad over de situatie en ervoor gezorgd dat ik in aanmerking kan komen op het betaalde bedrag bij mijn volgende bestelling. Tot zo ver geen probleem, alleen ik wil mijn geldbedrag terug hebben. Hiervoor heb ik een aantal mails verstuurd en geprobeerd prijs-stunter telefonische te bereiken maar krijg geen gehoor.
Misschien dat mijn ervaring hier wel gehoor zal geven op mijn order :) -
Dennis
10/1/2014 mijn bestelling is geleverd. Weet niet of het door het klagen komt,
maar het is er. Weet niet of ik de volgende keer weer ga bestellen.
9/1/2014 Tot op heden zeer ontevreden over deze webwinkel prijs-stunter.nl.
Ik heb op 22dec een fototoestel besteld, maar deze is nog niet geleverd.
Als ik probeer te bellen krijg ik een voicemail. Als ik vraag naar een
concrete verzenddatum, krijg ik geen reactie.
Dit was wat mij betreft de laatste bestelling daar, ondanks dat de prijs
goed was. Ze hebben nog 24uur, anders haal ik mijn geld terug en ga ik
wel naar een echte (web)winkel!! -
JC Wiekens
Zit ruim 2 weken op een autoradio te wachten die zogenaamd op
voorraad is.
Achteraf had ik liever ergens anders besteld voor meer geld.
Wordt vervolgd.