Prins Lifestyle

Prins Lifestyle

Prins Lifestyle is een online winkel voor de complete inrichting van uw tuin en woning. Gratis bezorging.
9,3
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Saskia
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Nadat het pakket was kwijtgeraakt bij de bezorgdienst is de bestelling direct opnieuw verstuurd. Goed en duidelijk contact gehad.

• Rico
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

top. goede prijs en supersnel! mooi spul ook

• Hoe beoordeel je Prins Lifestyle?

• Tine
    Review voor Prins Lifestyle

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Beschadigd artikel werd snel weer opgehaald en vervangen door een nieuw.

• P. van 't Hof
    Review voor Prins Lifestyle

Een PRIMA ervaring met snelle levering. Ook bij chat vraag snelle reactie en na tevredenheid opgelost .

• Ton Raaijmakers
    Review voor Prins Lifestyle

Prima service, het bestelde was keurig ingepakt en werd door de chauffeur afgeleverd

• Meral
    Review voor Prins Lifestyle

Goede service, mooi product!

• Stefan
    Review voor Prins Lifestyle

Keurig geholpen in de voorlichting en na de bestelling werd er snel geleverd. Top service en een super kwaliteit lounge set.

• Jordy

Top. Zeer snel geleverd. Prima mensen..Aardig en attent

• Van leeuwen
    Review voor Prins Lifestyle

Bij het bezorgen was het echt van hier is het en de groeten de bezorger trok een lang gezicht toen ik vroeg of hij het in de hal wilde neerzetten aangezien ik met een rollator loop en bij het uitpakken bleek 1 van de kussens verkeerd omgestikt te zijn de knopen zitten aan de achterkant en ik kreeg totaal geen afleverbon

Antwoord van Prins Lifestyle

Hallo,

Dank voor uw reactie. Wij hebben van de bezorger begrepen, dat alles keurig is afgeleverd. Deze is zich niet bewust van een lang gezicht. Namens de bezorger mijn excuses. Dat een van de kussens niet goed zou zijn hebben wij geen melding van u over ontvangen. Het klopt, dat wij geen afleverbonnen geven. Dat is om papier te besparen en het milieu. Alle betaalbevestigingen/ facturen versturen wij digitaal.

• Anke Oude Elferink
    Review voor Prins Lifestyle

Prachtige buitentafel geleverd gekregen. Snel geregeld na een telefooncontact of er eentje op voorraad was.

• ASO Metallhandels GmbH
    Review voor Prins Lifestyle

Goede kwaliteit en super prijzen top service

• L.j.w.m. Willems
    Review voor Prins Lifestyle

Zeer scherp prijsaanbod en bezorging volgens afspraak!

• Eduard
    Review voor Prins Lifestyle

Loungeset Donnan afgenomen. Levert snel, reageert snel en gangbare prijzen.

De poten van de tafels ontbraken helaas bij de levering. Prima opgelost door snelle nalevering. Een goede ondernemer herken je pas op het moment dat er iets is. Dank en succes met je zaak.

• Kragt
    Review voor Prins Lifestyle

Goede prijs kwaliteit verhouding. Eerst hadden we twijfel omdat er weinig over te lezen was. Maar is een man van weinig woorden. Maar met goede service. Snelle persoonlijke levering. Verpakkingsmateriaal ging weer mee retour. Echt een aanrader. Wij zijn superblij met onze aankoop.

• B.Engelsman
    Review voor Prins Lifestyle

Alles volgens afspraak en mooie kasten + spiegel

• Dirk Van Loocke

Prijs/kwaliteit een aanrader.
    Prima service na verkoop.

• Lex
    Review voor Prins Lifestyle

Goede service. Denkt mee, komt afspraken na! Zat bij levering een kleine beschadiging in prachtige tafel, binnen een week door Paul opgelost door dat deel te vervangen. Echt, grote klasse!!!

• Richard
    Review voor Prins Lifestyle

Top service. Snel. Goedkoop!

• Tugba Sahin
    Review voor Prins Lifestyle

Geweldige service en levering. Prachtige producten van goede kwaliteit. Erg blij met onze aankopen.

• Jeroen Frijns
    Review voor Prins Lifestyle

door een klantvriendelijke communicatie te onderhouden. het geleverde product was niet juist. Op zich geen probleem maar daarna duur het lang voordat Prins eindelijk met een datum kwam om te vervangen. dat is gisteren overigens keurig gebeurd maar de inmiddels gevoerde correspondentie blonk uit in norsigheid, kortaf en alles behalve klantgerichtheid of klantvriendelijkheid. Dit had heel anders gekund en had tot een andere waardering geleid. Prins hierop gewezen maar dat bracht helaas geen enkele verandering.