Prins Lifestyle

Prins Lifestyle

Prins Lifestyle is een online winkel voor de complete inrichting van uw tuin en woning. Gratis bezorging.
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 77 met beschrijving

• Hendrik Van Der Veen
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Super snel verzonden door eigen bezorgd dienst, netjes ontvangen, blij met de nieuwe tuinbank 🙏🏼

• Jeanette
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

De beste prijs voor de producten die we wilden en snel geleverd!

• Hoe beoordeel je Prins Lifestyle?

• Olivier h
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

The pictures and the description are conform to the article I received. The delivery was quick, and the service ok. I'm happy and would recommend this site.

• Ate Tuitman

Voldoet,

• C. Barneveld
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Goede prijs en snelle levering en een goed product!

• Tamara Draijer
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Goede service, snelle levering en goede prijs

• Kim van Dongen
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Goede communicatie en geleverd op het afgesproken moment. Fijn bedrijf om bij te bestellen.

• Liesbeth Sellink
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Heeft lang geduurd, maar prachtige bank.

• Saskia
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

Nadat het pakket was kwijtgeraakt bij de bezorgdienst is de bestelling direct opnieuw verstuurd. Goed en duidelijk contact gehad.

• Rico
    Geverifieerde klant van Prins Lifestyle

top. goede prijs en supersnel! mooi spul ook

• Tine
    Review voor Prins Lifestyle

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Beschadigd artikel werd snel weer opgehaald en vervangen door een nieuw.

• P. van 't Hof
    Review voor Prins Lifestyle

Een PRIMA ervaring met snelle levering. Ook bij chat vraag snelle reactie en na tevredenheid opgelost .

• Ton Raaijmakers
    Review voor Prins Lifestyle

Prima service, het bestelde was keurig ingepakt en werd door de chauffeur afgeleverd

• Meral
    Review voor Prins Lifestyle

Goede service, mooi product!

• Stefan
    Review voor Prins Lifestyle

Keurig geholpen in de voorlichting en na de bestelling werd er snel geleverd. Top service en een super kwaliteit lounge set.

• Jordy

Top. Zeer snel geleverd. Prima mensen..Aardig en attent

• Van leeuwen
    Review voor Prins Lifestyle

Bij het bezorgen was het echt van hier is het en de groeten de bezorger trok een lang gezicht toen ik vroeg of hij het in de hal wilde neerzetten aangezien ik met een rollator loop en bij het uitpakken bleek 1 van de kussens verkeerd omgestikt te zijn de knopen zitten aan de achterkant en ik kreeg totaal geen afleverbon

Antwoord van Prins Lifestyle

Hallo,

Dank voor uw reactie. Wij hebben van de bezorger begrepen, dat alles keurig is afgeleverd. Deze is zich niet bewust van een lang gezicht. Namens de bezorger mijn excuses. Dat een van de kussens niet goed zou zijn hebben wij geen melding van u over ontvangen. Het klopt, dat wij geen afleverbonnen geven. Dat is om papier te besparen en het milieu. Alle betaalbevestigingen/ facturen versturen wij digitaal.

• Anke Oude Elferink
    Review voor Prins Lifestyle

Prachtige buitentafel geleverd gekregen. Snel geregeld na een telefooncontact of er eentje op voorraad was.

• ASO Metallhandels GmbH
    Review voor Prins Lifestyle

Goede kwaliteit en super prijzen top service

• L.j.w.m. Willems
    Review voor Prins Lifestyle

Zeer scherp prijsaanbod en bezorging volgens afspraak!