Probello®
Originele onderdelen, Levenslange garantie, Gratis ophalen en brengen, Reparatie met behoud van data
Smartphone & Tablet reparaties, verzekeringen, garantieafhandelingen
Filter 646 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 645 met beschrijving

• Gert Aarts
    Geverifieerde klant van Probello®

Correcte afhandeling.

• Jaap Budding
    Geverifieerde klant van Probello®

Scherm vaan mijn surface Pro 7 prima en snel gerepareerd. Wat prijzig, maar dat was het zeker waard. Ook vermeldenswaardig is dat Probello deze reparatie uitvoerde terwijl de leverancier en van de computer en Microsoft de reparatie niet konden uit voeren, tenminste dat zeiden ze.

• Hoe beoordeel je Probello®?

• Chantal
    Review voor Probello®

Reparatie duurde veel langer dan beloofd. Moest zelf erachteraan of de reparatie al was gestart of voltooid. Ik kreeg terug dat ze de volgende dag de reparatie gingen uitvoeren. Je kan het verloop zien op de website, maar de volgende dag was de reparatie nog steeds niet gestart. Toen ik eindelijk m'n telefoon terug had gleed deze van 30 cm op de grond en was het scherm weer gebroken. Er werd niet meer gereageerd op appjes en op de mail. Toen bij een ander opnieuw laten reparen. Reparatie klaar in ee half uur en deze reparateur gaf aan dat de afwerking niet goed was gedaan en het scherm al had kunnen breken als ik de telefoon op tafel zou leggen. Nooit meer Probello

• Bert
    Review voor Probello®

Vervanging van batterij duurt een week. Langzame communicatie. Online vragen/chat-scherm wordt niet gelezen. Toestel werd teruggestuurd in pakje maar werd gewoon in mijn brievenbus in de straat gestoken.

• Stijn Vermeulen
    Review voor Probello®

1. Geen reactie op emails ivm uitblijven verzendticket 2. Teruglevering van PC in week dat we op vakantie waren, pc achtergelaten aan de voordeur, ondanks expliciete afspraak 3. Na vervanging batterij, trillend scherm 4. Toestel teruggestuurd, trillend scherm had geen verband met batterij vervangen. Nieuwe kosten om ook scherm te vervangen 5. Geen feedback over terugsturen van toestel

• Aiwen
    Review voor Probello®

Probello bied TOPOP SERVICE, ik ben meer dan tevreden over Service. Ik red PROBELLO WARM AAN.

• Jonathan
    Review voor Probello®

afterservice care was slecht. binnen 2 weken begon mijn knipperende nieuwe scherm al los te laten en binnen 3 maanden was het helemaal los geraakt en de kabel van het scherm ook. Ik wel best betalen voor een nieuwe maar om een klant alleen 10 eur te geven voor hun slechte reparatie vind ik beledegend. 109eur betalen voor een scherm dat minder dan 50eur kost met een slechte service is het niet waard. Ik kan ook wel een scherm instaleren maar ik wil dat het proffesioneel wordt gedaan. nu ben ik het vertrouwen in reparatie bedrijven helemaal kwijt

• Peter Knoppers
    Review voor Probello®

Mijn telefoon aangeboden voor reparatie, nu al 3 dagen weg en nog steeds geen melding of de telefoon gerepareerd wordt. Gevraagd via bericht, geen reactie, via chat, geen reactie. Het toestel zou naar Almere moeten is echter in Utrecht. Ik vertrouw het niet. Uiteindelijk is het een communicatie probleem. Een les voor hen. Communiceer met je klanten.

Antwoord van Probello®

Beste Peter Knoppers,
    Wij begrijpen uw zorgen.
    De reparatie was vertraagd nogmaals excuses hiervoor.
    Gelukkig hebben wij vanochtend met u kunnen spreken en uitgelegd wat de reden hiervoor was. Als tegenprestatie is er ook een mooie compensatie aangeboden. Hopelijk hebben wij uw zorgen kunnen wegnemen en wellicht kunt u uw beoordeling herzien.

Team Probello.

• Anoniem
    Review voor Probello®

Heb m'n macbook bij Probello aangemeld voor een batterij vervanging. Vervolgens de macbook teruggekregen met zwaar beschadigd toetsenbord. Reparateur ontkend dat het door Probello komt, en wil daarom niet onder garantie de schade herstellen.

Heb foto's van de macbook genomen voor en na de reparatie, en de schade is duidelijk niet aanwezig voor de reparatie (wat ik natuurlijk zelf al wist, maar het bewijs is er dus ook). Uiteindelijk wilde de reparateur na veel pijn en moeite de beschadigde toetsen vervangen.

Dit heeft hij vervolgens verkeerd gedaan, en een aantal beschadigde toetsen heeft hij laten zitten. Nadat ik hierover contact heb opgenomen gaf hij aan dat ik al blij moest zijn dat er uberhaupt toetsen waren vervangen en dat Probello er verder niets aan gaat doen.

Probello garantie is dus niet te vertrouwen. Ze ontkennen dat het hun schuld is en lossen problemen maar half op. Vermijden!

• Jan ter Maat
    Review voor Probello®

Uiterst goede service, je wordt perfect op de hoogte gehouden van de status van je reparatie
    Direct na reparatie en betaling weer teruggestuurd naar mij. Grote klasse ook qua vakmanschap