Proef Griekenland

Proef Griekenland

Griekse wijn wordt nog nauwelijks verkocht in Nederland, terwijl er al duizenden jaren de mooiste wijnen vandaan komen. De vraag is: waarom? Als je het de Grieken zelf vraagt, zeggen ze dat ze het qua promotie afleggen tegen landen als Frankrijk, Spanje en Italië. Proef Griekenland brengt daar graag verandering in. Tijdens onze jarenlange zoektocht in Griekenland, hebben we de mooiste parels gevonden. Verrassende kwaliteitswijnen die het ontdekken waard zijn!
9,6

• Markus
    Review voor Proef Griekenland

Ruime keuze, alles wat wij lekker hebben geproefd in Griekenland zit er tussen, eerlijk geprijsd, vlot geleverd, no nonsense, alles prima.

• Mik
    Review voor Proef Griekenland

Snelle levering alleen de flessen Biblia Chora wit zijn van 2023 en niet zoals op bon vermeld 2022. De 2023 vind ik ook minder goed dan het voorgaande jasr

• Hoe beoordeel je Proef Griekenland?

• Iris van der Wal
    Review voor Proef Griekenland

Prachtig aanbod van wijnen, echte pareltjes!

• Fred
    Review voor Proef Griekenland

Hele goede prijzen (goedkoper dan in Griekenland zelf), snelle bezorging met uitgebreide informatievoorziening. Prima verpakt. Mooie site met veel info over de herkomst van de wijnen. Blijvertje!

• Vaes Daniel
    Review voor Proef Griekenland

Supersnelle levering, stevig verpakt, alles correct

• Jacq
    Review voor Proef Griekenland

Snelle levering goede service.

• v
    Review voor Proef Griekenland

Snelle levering, goede service en exact de wijn die ik zocht

• Hans
    Review voor Proef Griekenland

Prachtige bijzondere Griekse wijnen, niet zo makkelijk elders te vinden

• Jaap
    Review voor Proef Griekenland

Prachtige wijnen, mooi assortiment en prompt geleverd in stevige doos.

• Huub Scholten
    Review voor Proef Griekenland

Zeer snelle levering, alles op tijd, en de wijn is echt zo goed wat je er van verwacht had. Een toost op deze winkel!!!

• RD
    Review voor Proef Griekenland

Great selection and delivered so fast (in NL).

• Martin W
    Review voor Proef Griekenland

Great wine and fast delivery

• Christina
    Review voor Proef Griekenland

Heerlijke wijnen,prijs-kwaliteit verhouding is prima, goede verpakking en mijn bestelling was de volgende dag thuis!

• Johan
    Review voor Proef Griekenland

Wat een heerlijke Griekse wijnen, intens van smaak en een prima match bij verschillende gerechten van Ottolenghi. Niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste. Ook vanwege de prima service, vlotte bezorging in stevige dozen.

• Huub Scholten
    Review voor Proef Griekenland

Een vlotte bezorging. Keurig verpakt, Voor mij 5 sterren.

• Kees
    Review voor Proef Griekenland

5 flessen besteld, 6 geleverd en dat was echt een verrassing. Deze smaakte echt TOP!!!! Ga er binnenkort een paar van bestellen.(Feast)

• Jaap
    Review voor Proef Griekenland

Mooie kwaliteitswijnen, ruime keus, stevige verpakking en correcte aflevering.

• Werner Plumot
    Review voor Proef Griekenland

Zeer lekkere olijfolie gekocht. Snelle levering. Goed verpakt. Prijs is zeer zeker ok!

• Richard Derogee
    Review voor Proef Griekenland

Prima wijnen goede kwaliteit tegen concurrerende prijzen en zeer snelle en correcte levering.

• Rutger de Bruijn
    Review voor Proef Griekenland

Heerlijke Ktima Biblia Chora (Sauvignon Blanc) besteld. Ik kocht hiervan een fles op Corfu in een supermarkt voor € 14,50. De rest van de wijnen was daar veel goedkoper. Maar de KBC bleek de lievelingswijn te zijn van de eigenaresse. In de horeca durfden ze daar € 50 per fles voor te vragen. Gelukkig bleek "Proef Griekenland" de Griekse supermarktprijs prima te kunnen benaderen. Chapeau!