Proef Griekenland

Proef Griekenland

Griekse wijn wordt nog nauwelijks verkocht in Nederland, terwijl er al duizenden jaren de mooiste wijnen vandaan komen. De vraag is: waarom? Als je het de Grieken zelf vraagt, zeggen ze dat ze het qua promotie afleggen tegen landen als Frankrijk, Spanje en Italië. Proef Griekenland brengt daar graag verandering in. Tijdens onze jarenlange zoektocht in Griekenland, hebben we de mooiste parels gevonden. Verrassende kwaliteitswijnen die het ontdekken waard zijn!

• Jos
    Review voor Proef Griekenland

Snelle service. Geleverd in zeer goede verpakking en zeer scherpe prijzen

• Dorina
    Review voor Proef Griekenland

Heel blij dat ik de Malagousia heb gevonden die ik wilde hebben, wat een service, goed verpakt en snel geleverd ! Zeker niet de laatste bestelling !

• Hoe beoordeel je Proef Griekenland?

• Pavel
    Review voor Proef Griekenland

excellent service, very good variety of greek wines

• Martha ten Bolscher
    Review voor Proef Griekenland

Prima en snelle service. Snelle reactie op vragen. De heerlijke Griekse rosé was heel goed verpakt als flessen pakket. Wij raden Proef Griekenland aan aan alle “Greek lovers”!!!

• Ronaldo
    Review voor Proef Griekenland

Kon niet wachten op de levering van de nieuwe editie La tour Melas Ydille D’achinos rose !

• Paul en Atie Bosgra
    Review voor Proef Griekenland

Heerlijke wijn, je proeft de warmte van de zon

• Vera
    Review voor Proef Griekenland

Leuk en snel contact gehad via de chat! Lekkere wijn, snel verzonden en goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.

• Hans
    Review voor Proef Griekenland

Snelle en correcte levering van zeer bijzondere Griekse wijn!

• Wouter
    Review voor Proef Griekenland

goeie selectie van de betere Griekse wijnen in huis. goeie service.

• Anouk

Mooi assortiment wijnen.