Properliquids.com

Properliquids.com

De nr. 1 website van Nederland voor al je Lithofin steen en kunststeen onderhoudsartikelen.
De zekerheden van https://www.properliquids.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als internetondernemer weten we hoe belangrijk het is om een goede beoordeling van onze klanten te krijgen. Het is dan ook vaak mond op mond reclame die ervoor zorgt dat klanten je webwinkel direct bezoeken en vinden wat ze nodig hebben. Properliquids heeft al ruim 17 jaar ervaring in e-commerce en werkt al sinds 2005 samen met onze leverancier om klanten te voorzien van de beste producten voor het reinigen van en polijsten van steen. We hebben hierbij ook gekozen voor het merk Lithofin, die marktleider in europa is voor de levering van kwalitatieve consumenten producten voor het dagelijks en periodiek onderhouden van steen.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur