Protectstore
Protectstore staat voor bescherming en veiligheid voor jong en oud onder alle omstandigheden. To protect betekent in het Engels beschermen of het bieden van veiligheid. En dat is precies wat Protectstore doet. Zorgen dat jij, en ook jouw kinderen, onder alle omstandigheden veilig en goed beschermd zijn. Wij zorgen veiligheid en bescherming binnen- en buitenshuis, op het werk, het sportveld, op school en op vakantie. Een ongeluk zit – jammer genoeg- in een klein hoekje. En met name kleine kinderen zijn kwetsbaar. Daarom is het ontzettend belangrijk om juist hen te beschermen waar mogelijk. Wie wil dat zijn kind gehoorschade oploopt, terwijl dit makkelijk te voorkomen is? Net zo min als dat iemand wil dat zijn of haar kind kou lijdt, nat wordt of het risico loopt om bijziend te worden door regelmatig te lang naar het scherm van een tablet te staren.
De zekerheden van https://www.protectstore.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur