Protectstore
Protectstore staat voor bescherming en veiligheid voor jong en oud onder alle omstandigheden. To protect betekent in het Engels beschermen of het bieden van veiligheid. En dat is precies wat Protectstore doet. Zorgen dat jij, en ook jouw kinderen, onder alle omstandigheden veilig en goed beschermd zijn. Wij zorgen veiligheid en bescherming binnen- en buitenshuis, op het werk, het sportveld, op school en op vakantie. Een ongeluk zit – jammer genoeg- in een klein hoekje. En met name kleine kinderen zijn kwetsbaar. Daarom is het ontzettend belangrijk om juist hen te beschermen waar mogelijk. Wie wil dat zijn kind gehoorschade oploopt, terwijl dit makkelijk te voorkomen is? Net zo min als dat iemand wil dat zijn of haar kind kou lijdt, nat wordt of het risico loopt om bijziend te worden door regelmatig te lang naar het scherm van een tablet te staren.

Lidmaatschap per 20-04-2024 stopgezet

9,3
Filter 149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• Elles
    Geverifieerde klant van Protectstore

Super fijne schoentjes/pantoffels. Makkelijk aan te trekken, goed om in te lopen, lekker warm en zien er heel leuk uit.

• sysko
    Geverifieerde klant van Protectstore

nette prijzen goede afhandeling bestelling, prima product.
    lastige retour voorwaarden/ procedure

• Kees
    Geverifieerde klant van Protectstore

De van uitstekende kwaliteit regenjas uit hun ruime keuze, werd snel en goed verzorgd thuis afgeleverd.

• Hansje
    Geverifieerde klant van Protectstore

De bestelde laarzen waren te groot. In de returnpolicy stond dat als je eerst nieuwe laarzen in de juiste maat opnieuw bestelde je met het nieuwe ordernummer een gratis retouradres zou krijgen. Dat heb ik gedaan, maar de email met het nieuwe ordernummer kwam retour omdat het opgegeven adres niet klopte. Dus nu zit ik met twee paar laarzen. De returnpolicy online dan maar opgezocht. Daarin staat ergens onderin dat afgeprijsde laarzen niet te ruilen zijn. Ik wist niet eens dat ze afgeprijsd waren en op het bijgesloten formulier stond er ook niets over. Een email sturen kan ook niet want het email adres in de brief blijkt niet te kloppen. De laarzen weggegeven, die waren op zich OK maar mij te groot.

Beste Hansje,

Hartelijk dank voor je bestelling en beoordeling.

Wij zijn te bereiken op 010-226-4801 of via e-mail op servive@uv-fashions.com

Artikelen uit de sale kunnen gewoon geruild en geretourneerd worden.

Met hartelijke groet,

Team UV-Fashions/Protectstore

• MK Thom
    Geverifieerde klant van Protectstore

Excellent quality, great prices (and discounts!), lightning fast delivery. Also their customer service is very quick and friendly. Will definitely shop again. :)

• para
    Geverifieerde klant van Protectstore

Snelle levering vriendelijke klantenservice je wordt gelijk geholpen en om niet te vergeten goeie kwaliteit van producten

• Joyce Neutel
    Geverifieerde klant van Protectstore

Snel geleverd. Mooi product.

• Matthé Smal

Snelle levering,goed product

Beste Matthé,

Bedankt voor je bestelling bij Protectstore en de mooie beoordeling die je ons hebt gegeven.
    Super, te horen, dat je blij bent met de regenjas en het pakket ook snel bij je is aangekomen.

• ANDRE FIERENS
    Geverifieerde klant van Protectstore

Gewldige service ! Snel !

Beste Andre,

Super, te horen, dat je blij bent met onze service en het pakket ook snel bij je is aangekomen.

• Mascha Meijer

Snelle en goede service.

Beste Mascha,
    Wat leuk, dat je met onze service en de regenlaarzen blij bent en alles naar wens is verlopen.
    Veel plezier met je bestelling.
    Als je bij Protectstore voor 23.59 een bestelling plaatst, dan wordt deze de volgende werkdag bezorgd.

• Irina Jansen
    Geverifieerde klant van Protectstore

Prima producten (jas en regenlaarzen), wel erg jammer dat retourneren op eigen kosten moet. Er staat overigens op de website dat items uit de Sale/ afgeprijsd überhaupt niet geretourneerd mogen worden- ouderwets. Lijkt mij in strijd met de consumenten wet - all spullen gekocht online mogen binnen 14 dagen retour opgestuurd worden zonder enige reden.

Beste Irina,
    Bedankt voor je bestelling bij Protectstore.
    Je kan bij ons natuurlijk gratis ruilen. Hiervoor plaats jezelf een nieuwe bestelling, laat ons het nieuwe ordernummer weten en je ontvangt van ons een gratis retourlabel.
    Ik kon het in de algemene voorwaarden niet vinden, dat de sale artikelen niet teruggestuurd mogen worden.
    Als dit zo is, dan staat het bij het artikel zelf erbij. Dan is het artikel in de sale, omdat we met het merk stoppen.

• Ilse de Horde

Snelle service, topproduct!

Beste Ilse,

Super, dat je zo blij met onze service bent en ook dat je helemaal tevreden bent met de regenjas.

• W. Faber
    Geverifieerde klant van Protectstore

Super snelle verzending, zelfde dag in huis .
    Prima product geleverd : blij mee !

Beste W.,

Wat leuk, dat je met onze service en de regenjas blij bent.

• Luc De Houwer

Beste Luc,

Fijn, dat alles naar wens is verlopen en je met onze service en de regenjas blij bent.

• cailey hoornik
    Geverifieerde klant van Protectstore

Goed product, snelle levering, goede prijs

Beste Cailey,

Fijn, dat alles naar wens is verlopen en je met de paraplu blij bent.

• Steini Bestebreur

geweldige service

Beste Steini,

Wat fijn, om te horen, dat je met onze service blij bent en we het probleem met de verschillende maten van de laarzen snel voor je konden oplossen.
    Veel plezier met de nieuwe laarzen.

• René Rinck
    Geverifieerde klant van Protectstore

Alles volgens afspraak. Prima!

Beste René,

Fijn, dat alles naar wens is verlopen en je met de regenjas blij bent.

• Olha Hembrovych

Отличный сервис!

Beste Olha,

Fijn, dat alles naar wens is verlopen en je met de regenhoes voor de wandelwagen blij bent.

• Claudine Holvoet
    Geverifieerde klant van Protectstore

Levering duurde door vertraging veel langer dan voorzien. Over het product zelf ben ik heel tevreden.

Beste Claudine,

Ik zie inderdaad, dat je pakket bij DPD een laadfout heeft gehad en daarom de levering vertraagt was. Fijn, dat het nu wel goed is aangekomen en je met de regenponcho blij bent.

• Annet Muis

Hele goede service

Beste Annet,

Super, dat je tevreden bent met de regenjas en onze service.