Pukkiekleding
Pukkiekleding is een veilige webwinkel maar ook een fysieke winkel in Alkmaar welke gespecialiseerd in baby en kinderkleding van prematuur tot 104. Wij bedrukken ook alles ter plekke, van mutsjes tot rompers en leuke setjes. Be welcome 7 days a week!

Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Djayla Peeters
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Snelle levering en mooi spul

• Jeannette Rütter
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Goede kwaliteit. En hele leuke dingen voor weinig geld. En een goede service.

• Hoe beoordeel je Pukkiekleding?

• elmo
    Review voor Pukkiekleding

Snelle levering, goede kwaliteit producten en ook leuk!

• Renate Van Rijn

Snelle en goede bezorging

• J.A. van der Wolde

Leuke spullen

• Danielle Hartog

Snelle en vriendelijke service

• Cindy Breuker
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Ik ben zeer tevreden. Na nog een keer telefonisch contact te hebben gehad, waarbij ik mijn wensen kon veranderen, werd het dezelfde dag nog klaar gemaakt en verzonden.

• Nury de Kleine
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Ik heb anderhalve week geleden een bestelling geplaatst voor een artikel voorradig was dat voor een babyshower welke afgelopen weekend plaats vond.
    Deze blijkt zonder track en tracé verzonden te zijn. En is tot op heden nog altijd niet geleverd.

Daar heb ik vorige week melding van gemaakt met het verzoek om het track en tracé nummer. Dat bleek er niet te zijn, ik moest maar rustig afwachten totdat het geleverd zou worden. Nu heeft de babyshower reeds plaatsgevonden en nog altijd heb ik niets ontvangen. Dat heb ik wederom gemeld maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen!
    Dat is toch onbeschoft?!?
    Dat je niet eens de beleefdheid hebt om even te reageren of met een oplossing te komen. Wat een gebrek aan professionaliteit en klantenservice. Ik raad het iedereen af om met deze webwinkel in zee te gaan. Het zijn een stelletje oplichters.

Antwoord van Pukkiekleding

Beste Nury de Kleine,

Uw reactie vinden wij onterecht. Wij hebben u zelfs nogmaals de bestelling opnieuw gestuurd en daarna plaatst u dit.
    Het kan toch niet zo zijn dat wij u 2x uw bestelling sturen, vervolgens ontvangt u het wel en daarna plaatst u dit? U brengt ons als winkel en webshop in diskrediet wij hopen dat u zich hiervan bewust bent. Ons ook nog onbeschoft en zelfs oplichters noemen is buiten alle proportie. U ziet dat er zoveel mooie reacties over ons zijn en logisch omdat wij nog nooit iets niet zijn nagekomen. Wij zouden het op prijsstellen als u onze naam zou zuiveren.

Mvg, team Pukkiekleding

• Jennie Heinsbroek
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Ik had het product donderdag besteld, kreeg vrijdag een mail dat het met de brievenbudpost van post.nl verzonden was. Had de hoop dat het er zaterdagmiddag zou zijn maar helaas het kwam pas dinsdag dat was jammer.

• Gwenda Verheijen
    Geverifieerde klant van Pukkiekleding

Super snel geleverd en prachtige kleur pakje mooie kwaliteit en netjes bedrukt!
    Zal onze kleine jongen prachtig staan als zijn eerste geboorte pakje!