Pure Naturals
Pure Naturals is een Nederlandse merk in aromatherapie. We verkopen etherische oliën, basisoliën en andere 100% natuurlijke ingrediënten.
9,5
Filter 789 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 753 met beschrijving

• Liesbeth

Fijne producten.

• Chlore

Great product. Fast delivered

• Hoe beoordeel je Pure Naturals?

• Silwia
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

(H)eerlijke produkten, snel geleverd. Ook gebruik suggesties op de site vind ik erg fijn. Ik heb een heel gevoelige huid en heb veel geprobeerd maar de aloe vera vind ik fantastisch evenals de sabon baldi. Ben nu net begonnen voor mijn eczeemplekjes met de mangobutter. Deze is wel knoeterhard, maar als je hem opwarmt is het een heerlijke creme. Eerste indruk lijkt positief maar kan daar nog niet zo heel veel over zeggen. Al met al zeer tevreden.

• Miriam M.
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Prima artikelen, snel verstuurd en beschermd verpakt. Ik had glazen flessen verwacht, dat heeft mijn voorkeur. Afgezien daarvan zijn de artikelen super, ik ben er heel blij mee.

Beste Miriam,

Dan heb ik goed nieuws voor je, want we zijn bezig om bij alle basisoliën 1 maat in glas aan te bieden. We verwachten dat deze over 3 maanden, dus rond augustus '24, online komen! Op die manier kan je zelf kiezen voor plastic of glas.

• Nancy
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Mooie en fijne producten, snelle levering.

• Anja
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Goede kwaliteit en prima prijs. Netjes verpakt en snel geleverd.

• Mariella Roeffen
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Lekkend flesje ontvangen, en heb als reactie een korting van 5% op mijn 2e bestelling ontvangen: €1,59 !!!

Beste Mariella,

Gelukkig waren het maar 2 druppels en hebben we dit mogen oplossen door u een korting aan te bieden op uw volgende bestelling. Ik begrijp dat uw 2e bestelling wel helemaal naar wens is binnen gekomen. Fijn!

• Peter Herndriks
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

De levering op zich liep vlot en de communicatie hieromtrent was goed. Het product antibiotica-/knoflookzalf was qua fabricatie een tegenvaller. Een zalf hoort glad en egaal te zijn. Dat was zeker niet het geval. Het zat vol met korrels waardoor het lastig uit te strijken viel. Over de kwaliteit heb ik nog geen oordeel.

Beste Peter,

Naar aanleiding van je review heb ik contact opgenomen met Kruidenremedies. Deze geven aan dat de zalf soms wat korrelig kan zijn inderdaad. Dit doet niets af van de werking en met insmeren heb verdwijnen ze.

Team van Pure Naturals

• Nancy De Pooter
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Goed product. Snelle service.

• Harry Louwen
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Heb de oedeemzalf besteld. Met veel liefde en toewijding gemaakt. Puur natuur. Werkt zeer goed, de zwelling slonk al binnen een week.

• Marco Huisman

Gewoon goed

• Bert

Prima

• Ine
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Super product. Keurig verzonden en mooi op tijd. Prijs is ook goed een van de weinigen die puur natuur is zonder iriiterende stoffen zoals alcohol en parfum. Aanrader

• Anne van der Voort
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Goede producten, eerlijke prijs en snel geleverd.

• Trina Atib
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Geweldig product snelle levering goede service

• Matje
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Prima levering. Zuiver product. Heeft een zeer goede uitwerking op de doorbloeding. Goede pijnstiller en snelle werking. Bevelen het van harte aan.

• R.
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Goede en snelle service. Fijne, biologische producten van prima kwaliteit

• Radi Bellari

• Anja
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

Snel geleverd, netjes verpakt. Mooie potjes die ook later nog te gebruiken zijn.

• Etienne
    Geverifieerde klant van Pure Naturals

website geeft duidelijke informatie, het bestelproces is eenvoudig en snel