PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Welkom op de WebWinkelKeur pagina van PuurApple!
Wij van PuurApple willen u graag verder helpen met uw zoektocht naar uw nieuwe Apple product! Bij ons kunt u refurbished Apple producten aanschaffen. Een refurbished MacBook of iPhone (in het Nederlands: ‘gereviseerde’) is een MacBook of iPhone die eerder gebruikt is geweest, maar is schoongemaakt, gerepareerd en waar nodig van nieuwe onderdelen voorzien. Onderdelen die niet meer naar behoren werkten, zijn dan ook vervangen. Daarom ontvangt u ook bij ons garantie op uw Apple producten!

Waarom bij PuurApple?
- Vandaag besteld is dezelfde dag verzonden!
- Standaard 12 maanden garantie op uw Apple apparaat!
- Hardwarematig grondig getest
- Bestellingen afhalen in Lemmer in Friesland.
- Telefonisch ondersteuning
- Inruilen van uw oude (defecte) Apple producten met extra inruilkorting!
9,9

• Marion van der Sluis
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Goede bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en geweldige service

• Rene

Alles perfect

• Hoe beoordeel je PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades?

• Germen Dijkstra

Geweldige service

• Robert Vledderman
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Vriendelijk en goede adviezen . Reageren zeer snel bij vragen. Faire inruilprijs.

• Julia van Enk
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Goed geholpen en goed geleverd.

• Nico
    Review voor PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Ik heb mijn Macbook geruild voor een refurbished Macbook met een groter scherm. We (de verkoper en ik) hadden bij de verkoop niet in de gaten dat er een probleem was met het scherm. Toen ik daar thuis achter kwam kon ik gelijk een afspraak maken voor reparatie. Handig dat de eigenaar dit zelf kan. Bij veel winkels wordt het product opgestuurd en ben je het een tijdje kwijt. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

• Maarten
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Servicegericht tot het maximale. Zij stoppen pas als de klant écht is geholpen. En bij mij gingen ze daarbij heel ver. Waarvoor meer dan lof en dank! 🙏

• Megan bijleveld
    Review voor PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

De iPad van Kartcentrum Lelystad was geblokkeerd. Ik kon hiervoor al de volgende dag terecht en minder dan een half uur was het opgelost! Puurapple biedt goede service en is klantvriendelijk!

• Solange Purperhart
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Super service; telefoon die origineel besteld was, was niet meer op voorraad. Netjes contact opgenomen via de mail, en opgelost

• Sfeercompany
    Geverifieerde klant van PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Top service. Meedenken en oplossingsgericht.