PuurSpirits.nl

PuurSpirits.nl

PuurSpirits is een webshop gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een breed aanbod van producten zoals, sieraden, sieraden sets, cadeaus, cadeaupakketten, woonaccessoires, modeaccessoires, edelstenen, kristallen, wierook, wierookhouders, etherische oliën, essentiële oliën, bach bloesem, aroma diffusers, zoutlamp, edelsteen lamp, geurkaarsen, yoga artikelen, meditatiekussen, boeddha beeldjes, feng shui, mondverzorging, natuurlijke verzorgingsproducten, wellness, drinkflessen, biologische voeding en nog veel meer. Kijk op onze website voor ons assortiment en leuke aanbiedingen. Snel geleverd uit eigen voorraad.

• Niels van Iersel
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

super service

• Angelique Budel
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Goede service maar m'n bestelling had gemakkelijk in een gewatteerde envelop verzonden kunnen worden ipv een grote doos.

Antwoord van PuurSpirits.nl

Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes PuurSpirits.nl

• Hoe beoordeel je PuurSpirits.nl?

• D. Miguel
    Review voor PuurSpirits.nl

Leuke webshop met unieke producten. Bestelling was ook nog snel in huis. Zeker een aanrader!

Antwoord van PuurSpirits.nl

Fijn dat artikelen snel zijn geleverd. Bedank voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groetjes PuurSpirits