PuurSpirits.nl

PuurSpirits.nl

PuurSpirits biedt een uitgebreid assortiment producten, waaronder woonaccessoires, verlichting, decoratie, sieraden, cadeaus, natuurlijke verzorgingsproducten, yoga artikelen en wellness producten. Ontdek ons assortiment en profiteer van geweldige aanbiedingen op onze website.

• Ester
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Heel mooie ringen, keurig verpakt en snel geleverd. Echt heel blij mee!

• Ans Moerkerken

Prachtige afwerking Kakeeshipoppetjes.
    Goede communicatie.
    Jammer dat Post.nl het weer liet afweten

Team PuurSpirits.nl

• Hoe beoordeel je PuurSpirits.nl?

• Marga Wessel
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Ik had een bestelling gedaan en na een week nog niets ontvangen , toen een mail gestuurd dat ik nog niets ontvangen had en het pakketje was echt ergens bezorgd maar niet bij mij. Maar ik kreeg gewoon een nieuwe toe gestuurd , wat een super service. Ik ga zeker weer wat bij jullie bestellen. Nogmaals bedankt!!

Antwoord van PuurSpirits.nl

Het doet ons plezier om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hartelijk dank voor het invullen van de review en het geven van 5 sterren. We waarderen dit enorm!

• Judith Vallenduuk
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Mooi product, snel geleverd en leuk verpakt!

Antwoord van PuurSpirits.nl

Dankjewel voor je review en het geven van 5 sterren! We waarderen dit enorm. Geniet van je aankopen!

• Reinier van Ruitenbeek

uitstekende service

• Peter Janssen
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Spullen makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Antwoord van PuurSpirits.nl

Fijn dat artikelen snel zijn geleverd. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren.

• Jeannette de Gruijter

Antwoord van PuurSpirits.nl

Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren. Dat waarderen we enorm! Veel plezier met je aankopen!

• Anthony de Pauw
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Super leuke collectie en goed verpakt geleverd. Heel blij met dit bedrijf dus mij gaan jullie vaker nog zien.

• Jeanine
    Review voor PuurSpirits.nl

Wat een leuke online cadeauwinkel. De site is gebruiksvriendelijk en heeft een breed assortiment aan living en lifestyle artikelen. Ik ga hier zeker weer een bestelling plaatsen. Echt een aanrader!

• Nathalie Van Ostaijen

Antwoord van PuurSpirits.nl

Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Dat waarderen we enorm!

• Wendy Harms

Goed en snel

Antwoord van PuurSpirits.nl

Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Dit stellen wij zeer op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes PuurSpirits.nl

• Dick van de Merwe
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Vlotte levering. Alles naar wens.

Antwoord van PuurSpirits.nl

Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! . Dat waarderen we enorm!

• Wil Van Twillert
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Goede service, de hanger was mooi verpakt. Ook zag de hanger er mooi uit.

Antwoord van PuurSpirits.nl

Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Dit stellen wij zeer op prijs. Veel plezier met je aankopen.

• willeke van rijsbergen

Géén

Antwoord van PuurSpirits.nl

Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Dat waarderen we enorm!

• Astrid Terneusen

Alles top geregeld.

• Gina Zutterman

Top service

• Niels van Iersel

super service

• Angelique Budel
    Geverifieerde klant van PuurSpirits.nl

Goede service maar m'n bestelling had gemakkelijk in een gewatteerde envelop verzonden kunnen worden ipv een grote doos.

Antwoord van PuurSpirits.nl

Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes PuurSpirits.nl

• D. Miguel
    Review voor PuurSpirits.nl

Leuke webshop met unieke producten. Bestelling was ook nog snel in huis. Zeker een aanrader!

Antwoord van PuurSpirits.nl

Fijn dat artikelen snel zijn geleverd. Bedank voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groetjes PuurSpirits