Puzzeldiscounter

Puzzeldiscounter

Bent u een echte fan van puzzelen? Stop dan met puzzelen voor het juiste puzzeladres en koop uw puzzels online bij PuzzelDiscounter.nl. Dit is het adres voor puzzels voor zowel volwassenen als kinderen. Bij PuzzelDiscounter.nl kunt u terecht voor leerzame puzzels, glow in the dark puzzels, Disney puzzels, puzzels met 1.000 stukjes, legpuzzels en nog veel meer!

Lidmaatschap per 10-12-2023 stopgezet

7,9

• Leo De Goede
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Snelle levering en een goed product

• Steffie Arts
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Ik heb niks ontvangen. Wel betaald. Status is bezorgd terwijl ik niet thuis was. Probeer op verschillende manieren contact te zoeken met het bedrijf. Maar geen gehoor!!

• Frank

Goede prijzen en service

• Robert
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Snelle levering en zeer tevreden over de service.

• C.M. Lucas
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Ik heb een onjuiste puzzel ontvangen, na een mail hierover kreeg ik de vraag foto’s te sturen van de puzzel en de pakbon. Hierna niets meer gehoord, ook niet na een reminder.

• Gerda van Dijk

• C. Reijerkerk

Uit de kunst

• Wouda
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Super snelle levering. Erg prettig dat deze winkel bestaat voor mensen die nieuwe puzzels willen aanschaffen met een wat kleinere portemonnee!

• Leonie van de Ven
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Wel jammer dat 1 product niet meer op voorraad bleek te zijn, bedrag wel netjes teruggestort.

• Nelleke
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Geen reactie op emails, maar helft van de bestelling binnen

• Jessica
    Review voor Puzzeldiscounter

Snelle en passende oplossing aangeboden, bij foutieve verzending/bezorging

• Pia Hoogendam
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

De levering was boven verwachting snel. Wel jammer dat ik maar 2 van de 3 bestelde, en betaalde puzzels ontving. Ondanks de melding dat de puzzel op voorraad was bleek dit niet zo te zijn. Ik vind 5,95 verzendkosten voor 3 puzzels redelijk maar nu heb ik er maar 2 voor dezelfde kosten, beetje jammer.

• Wilma Maree
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Duidelijk. OOk een snelle levering maar dat is niet zo heel belangrijk voor mij.

• Bianca Kraayenbos
    Review voor Puzzeldiscounter

Leuke prijzen leuke dingen jammer dat je niet van verzending op de hoogte word gehouden en het 2 dagen later kwam verder top

• Aldin B
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Hele vriendelijke klantenservice, ik had namelijk eerst het verkeerde besteld en dat werd snel geannuleerd :)

• Myrna
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Leuke prijzen, snelle levering, super!

• Anke van Kempen
    Geverifieerde klant van Puzzeldiscounter

Duidelijke website en snelle bezorging.

Het pakketje had echter ook in een envelop gekund ipv in een doos. En er waren stickers opgeplakt die je er niet netjes af kon halen. Ziet er niet netjes uit als cadeau. Verder waren de producten in goede staat.

Feedback: investeer in kleinere verpakkingen en in betere stickers.