QRcar.nl

QRcar.nl

Met QRcar.nl verkoop jij jouw auto rechtstreeks aan mensen die jouw auto al gezien hebben met een QRcode sticker. Bijvoorbeeld op straat, het werk, bij de sportclub, in de file. Zonder commissies, auto marktplaatsen of zonder louche handelaren. Zo krijg jij altijd de beste deal! Uiteraard altijd volledig anoniem.
De zekerheden van https://qrcar.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur