QSP Products
QSP Products is een bedrijf dat al 25 jaar gespecialiseerd is in Race & Rally onderdelen.

Vanuit jarenlange deelname in diverse autosport wedstrijden zijn dan ook nuttige ideeën uit de bus gekomen. Zo is QSP Products trots te melden dat dat ze het eerste Nederlandse bedrijf is dat op de FIA lijst vermeldt staat met de veiligheids gordels. Dit zal ongetwijfeld niet het laatste product zijn wat wij tot de FIA normen hebben gekwalificeerd.

De laatste jaren is ons klantenbestand verbreed naar andere markten, onder andere industrie, offshore en agricultuur. Diverse producten die op hoog niveau in de racerij worden toegepast kunnen ook worden toegepast op diverse andere sectoren, af en toe moet een lichte aanpassing.
1.302 klantbeoordelingen
Filter 1115 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 747 met beschrijving

Taal

• Tjeerd
    Geverifieerde klant van QSP Products

Snelle levering, producten nauwkeurig beschreven. Top

• Sam
    Geverifieerde klant van QSP Products

Sportstuur + stuurnaaf besteld, snelle levering volgende dag in huis en de producten van goeie kwaliteit op de schroefjes na voor het monteren van het stuur, zonder enige kracht te hebben gebruikt en ze waren binnen no time doorgedraaid.. als ik daarmee was gaan rijden dan was de kans groot dat het stuur er misschien af zou vallen tijdens het rijden.. verder wel erg blij en tevreden met het sportstuur!

• Hoe beoordeel je QSP Products?

• Bert Boersma
    Geverifieerde klant van QSP Products

Snelle Levering. Duidelijke artikelomschrijving.

• Tigran Matinyan

Always a top quality

• Jeroen Germes
    Geverifieerde klant van QSP Products

Product zoals omschreven en snel geleverd

• Mike H.
    Geverifieerde klant van QSP Products

Grappig, een M16x1,5 slangpilaar is blijkbaar iets zeldzaams. Bij QSP gewoon via google gevonden en binnen 2 dagen thuis. Nu kan ik weer lekker varen met met water/diesel afscheider/filter en is ook nog mooi zwart aluminum . Je vergeet nooit het bedrijf dat je redt :D

• hans van leur
    Geverifieerde klant van QSP Products

goed spul en redelijke prijs snelle levering!

• FJ Overdijk
    Geverifieerde klant van QSP Products

Snelle levering en betaalbaar product

• G Landstra
    Geverifieerde klant van QSP Products

Product lijkt solider op de site dan in werkelijkheid. Prijs kwaliteit verhouding is zoek.

Antwoord van QSP Products

Goedemiddag,
    Het spijt me om te horen dat de aluminium adapters niet voldoen aan de kwaliteit. We hebben meerdere malen contact proberen te zoeken per mail/telefonisch om een oplossing te bieden. Hier heb je helaas niet op gereageerd.

Mocht je toch nog vragen hebben schroom niet om contact op te nemen.

QSP Products

• Jos Lendi
    Geverifieerde klant van QSP Products

Op maat maken was niet zo fijn de ijzeren draad laat dan los