Qpro
Alles voor de complete afwerking en verbetering van uw vloeren, wanden en veiligheid. Ontdek ons uitgebreide assortiment aan hoogwaardige producten die perfect zijn voor uw projecten. Voor kleine renovaties en verbeteringen in en om huis, maar ook voor grotere bouwprojecten.
bouwmaterialen trapprofielen
9,6
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• René van Velzen
    Geverifieerde klant van Qpro

Uitstekende service en contact van de klantenservice

• Marleen Irma Leona MAES
    Geverifieerde klant van Qpro

Er zit geen gebruiksaanwijzingen bij voor het monteren van de wandbescherming. Ik ben een leek...

Beste Marleen Maes,

We hebben (nog) geen gebruiksaanwijzing bij onze wandbescherming producten. Om de muurstootlijsten of schopplaten te monteren is niet veel nodig:
    - Zorg voor een vlakke, schone en vetvrije ondergrond.
    - Als de stootlijst ingekort moet worden kunt u deze insnijden aan de achterzijde en vervolgens knikken om deze te breken op het snijpunt.
    - Lijm het product in met een high tack kit, doe dit aan de achterzijde dat is de vlakke kant. De voorkant heeft een licht reliëf.
    - Plaats het product op de gewenste locatie, verwijder eventuele lijmresten en laat drogen.

Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb, mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons altijd mailen of bellen.

Laura van der Stoop

• Hoe beoordeel je Qpro?

• John

Snelle levering!

• Jan van Breukelen
    Geverifieerde klant van Qpro

Goed product en snelle levering. Prima prijs.

• Nicole Vaessen

Snelle levering!

• Paul
    Geverifieerde klant van Qpro

Helemaal oke. Vriendelijke mensen en leveren wat ze beloven voor een mooie prijs. Aanrader !!

Gr Paul

Beste Paul,

Bedankt voor uw lovende recensie. We zetten graag een stapje extra voor onze klanten!

• Willem Woudstra

super service!

Beste Willem,

Bedankt voor uw lovende recensie. Wij brengen het spreekwoord 'Klant = koning' graag tot uitvoering!

• C.
    Review voor Qpro

Profielen besteld, bleek er later nog 1 extra nodig te hebben. Edwin heeft hierbij zorg gedragen om te overzien dat alles vlot verliep. Super service en producten volgens opgave op website.

• Sjaak van Steenselen
    Review voor Qpro

Goed product en makkelijk te verwerken.
    Zéér tevreden.

• Laura
    Review voor Qpro

Goede service en duidelijke communicatie.

• Corien
    Review voor Qpro

Bestelling voldeed aan de verwachting en is snel geleverd.