Qraphy
Qraphy biedt de mogelijkheid om fysieke producten te koppelen aan digitale content. Denk aan een ketting die je kan scannen om de stem van een dierbare te kunnen horen (Draag iemands stem dichtbij je hart); een videogroet bij een kaart; of een bruiloftsvideo zien, nadat je de trouwfoto aan de muur hebt gescand. Maar ook door je portfolio of CV te koppelen aan je visitekaartje. Een kleine greep van de vele mogelijkheden.
De zekerheden van https://qraphy.shop/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021