Quadcopter-shop

Quadcopter-shop

Quadcopter-shop.nl heeft een ruim assortiment aan quadcopters waarbij de prijzen starten vanaf ongeveer €30,-. Wij hebben een breed scala aan kleine quadcopters tot grote professionele drone en alles wat er zich tussen bevindt, met en zonder camera.
8,7
1.126 klantbeoordelingen
Filter 391 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 390 met beschrijving

• marcellino
    Review voor Quadcopter-shop

na overleg toch mijn retour kosten terug gekregen!

zie het verhaal hieronder

een nieuwe drone gekocht bleek achteraf (2 weken nadat ik de drone terug had gestuurd) om 2 kapote/slechte accu's te gaan.

zaterdag 22 juni krijg ik te horen dat ik 2 nieuwe accu's krijg en of de drone retour gestuurd kon worden.

25 juni nog maar even een bericht gestuurd ? of er nog een adres nodig was en ineens zou het pakket onderweg zijn πŸ€”

het pakket werd dan ook op de goedkoopste en slechtste manier verzonden via dpd naar een dpd punt ook dit was niet even gemeld !!

vervolgens krijg ik totaal geen mails van de dpd dus moest ik weer contact opnemen waar het pakket zou zijn.

uiteindelijk kreeg ik 3 julie bericht dat ik de drone kon afhalen op het dpd punt. (geen idee hoelang die er al lag)

MET DE WOORDEN WEL ZSM OPHALEN WAND BINNEN 7 DAGEN GAAT DIE RETOUR, dus moet ik eerder naar huis om op tijd bij het dpd punt te zijn.

mijn advies koop je drone ergens anders !!!
    klantvriendelijkheid kan beter

Antwoord van Quadcopter-shop

hi marcellino, drones worden niet allemaal gechecked of alles werkt. Dat is niet te doen. We maken de doos wel open. Om te checken of bij dit type alles erbij zit omdat in het verleden wel eens wat niet erin zat. Dit staat ook zo vermeld op de site. Niet dat we alle drones testen. Helaas had jij dus kapotte accu's. Dat kan wel eens gebeuren helaas met techniek.
    Verder hebben we de retourkosten zoals gevraagd vergoed ivm een misverstand is dit in beginsel niet gebeurd. Hopende dat je hiermee tevreden bent en wij van onze kant onze service en verplichting hebben geboden.

• D.K.
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Nette en snelle afhandeling van mijn bestelling, het product is geleverd zoals beschreven en daarbij een goede geboden service + communicatie met de verzending (PostNL was nogal laat met uiteindelijke bezorging van het pakket). Tevreden klant!

• Hoe beoordeel je Quadcopter-shop?

• wieb
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Snel geleverd en goed geholpen via Whatsapp

• Sanne Berkhuizen
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Mooie webshop, vriendelijk klantenservice. Mooie producten voor een eerlijke prijs. Verzending altijd netjes op tijd en met DHL ook betrouwbaar geleverd.

• Kamil Krysztofiec
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Goede communicatie en fijne behandeling met korting

• Piet Du Preez
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Makkelijk bestellen en snel bezorgen

• Bart Malestein

Goede producten en service

• Stijn
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Snelle en goede service! Ontvangen product ook top.

• jan Linde
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Snelle levering vriendelijke en goede uitleg

• Wim Kruit
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Uitstekende communicatie en goede levering.

• Jean Luc Durant

Berei

• Iyad Al mohammad

Resolved

Antwoord van Quadcopter-shop

hallo lyad, wat vervelend dat de drone niet werkt. We hebben hierover geen mailtje of telefoontje ontvangen, want dan krijg je nl een vervangend exemplaar. Kun je ons mailen? Want we hebben geen reactie meer ontvangen hierover.

hoor het graag.

• Leon Stock
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Alles top geregeld. Fijn contact, super πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ

• Jermaine Motta
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Snelle service ! Directe levering , scherpe prijzen!

• Luc Vanhove
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Perfect op tijd geleverd en ook het product is idem volgens mijn bestelling

• Leo van Buren
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Ik zocht een drone en heb bij diverse webshops gekeken. De prijs maakte eigenlijk geen verschil. Voor mij was het belangrijk dat er ook gelijk ND-filters bijgeleverd konden worden. Eigenlijk overal waren die niet leverbaar, behalve bij De Quadcopter-shop. Bestelling geplaats en zeer snel ontvangen. Echter… zonder de filters. Hier over een melding gemaakt en snel een antwoord terug: ook Quadcopter-shop had geen voorraad. Ik zou er een mail over hebben gehad dat ze worden nagezonden. Zal best goed komen. Heb er vertrouwen in.

• John

Prima service.

• JA Veldkamp
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

Snelle levering en geen onwaarheden op de site

• Chris
    Geverifieerde klant van Quadcopter-shop

vlotte levering van een prima werkende drone

• Pieter de kramer

Top service