Quality2life.nl

Quality2life.nl

Woonaccessoires rondom in en uit huis
8,8

• Nelly Roberti
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Goede service. Ivm corona duurde de levering van de artikelen door de producent wat langer, maar we werden direct na ontvangst gebeld om een afspraak te maken voor de aflevering. En de artikelen zijn scherp geprijsd.

• Jantine van der Ham
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Ik vond dat de vazen niet perfect verpakt waren, maar gelukkig waren ze heel en helemaal zoals van te voren bedacht.

• Hoe beoordeel je Quality2life.nl?

• jacqueline schaaders
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Duidelijke feedback als je iets vraagt

• Hilal Ozer
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Goeie service keurig op tijd geleverd goed ingepakt!!

• Mohamed Zaghdoudi
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Je krijgt wat je besteld en het is mooi

• Nicky Micholt
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Goeie service, er wordt geantwoord op mails

• Nathalie
    Review voor Quality2life.nl

Ik ben inmiddels al 5 maanden aan het wachten op mijn bestelde producten, waarover zeer slecht gecommuniceerd wordt. De reviews die hier te lezen zijn, komen niet overeen met andere reviews op internet over deze webshop!

Antwoord van Quality2life.nl

Hallo Nathalie, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen, zoals eerder aangegeven kunt u het altijd annuleren. Het klopt dat het langer dan 30 dagen staat vermeldt, het komt wel alleen wegens het maken en vertraging van de leverancier duurt het langer dan verwacht. Uiteraard doen we er een kleinigheidje bij uw bestellen namens Q2L. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag. Mvg, Lisa van Quality2life.nl

• Cenydd
    Review voor Quality2life.nl

Fijne persoonlijke communicatie, prijs vs kwaliteit goed

Antwoord van Quality2life.nl

Hi Cenydd, Bedankt voor je mooie review. Hopelijk zien we je gauw weer terug. Mvg, Lisa van Quality2life.nl

• Marijn Bierhof
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Enorm lange levertijd, matig verpakt en na opening 3 krasjes op het dienblad bij levering

• Maurice Voorbij
    Geverifieerde klant van Quality2life.nl

Het product werd te laat geleverd. Nu kan dat gebeuren. Communictie met het bedrijf verliep zeer slecht. Er was eigenlijk helemaal geen sprake van communicatie. Het telefoonnummer dat staat vermeld doet het niet en op mail werd pas na ruim een week gereageerd. Begon t denken dat ik was opgelicht! Zeer slecht!

Antwoord van Quality2life.nl

Hi Maurice, Bedankt voor je review. We waarderen het en nemen je review mee in onze organisatie. Hopelijk bevalt de tafel naar wens. Mvg, Lisa van Quality2life.nl