Qualivin
Qualivin biedt een selectie van de mooiste en lekkerste wijnen waarbij kwaliteit en toegankelijkheid voorop staat. Laat je inspireren door wijnen van de beste wijnhuizen uit de meest gerenommeerde wijngebieden. Word als wijnliefhebber geholpen met het vinden van een bijpassende wijn voor elk soort gebeurtenis of belevenis in het leven.

• Marijn van den Ham

Goede service!

• Mathé Toonen
    Geverifieerde klant van Qualivin

Helemaal tevreden met mijn bestelling!

• Hoe beoordeel je Qualivin?

• Simone
    Review voor Qualivin

Goede service. Goed prijs - kwaliteit verhouding. Leuke verrassende wijnen. Bestel hier vaker.

• Sacha van Krevel
    Geverifieerde klant van Qualivin

Op de website van Qualivin vind je een breed assortiment aan wijnen. Zo is er voor iedereen wel een lekkere wijn te vinden. Verder vond ik de service erg goed. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

• Bert
    Geverifieerde klant van Qualivin

4 gekocht en uiteindelijk kreeg ik er 3 ! Hierbij is wel 1 fles gecrediteerd en een bon a 10% korting op de volgende bestelling verstrekt. Doen goed hun best het op te lossen voor de klant.

• Stijn Spée
    Geverifieerde klant van Qualivin

Snelle levering en leuke toelichting op de wijn!

• Dion Meixner
    Review voor Qualivin

Heerlijke wijn! Qualivin biedt een mooi assortiment van wijnen aan tegen een goede prijs. Zeker een aanrader!

• Hidde Kuiken
    Review voor Qualivin

Heerlijke wijn en een geslaagd diner met vrienden! Bij Qualivin haal ik zeker snel weer. De variatie in wijnen slaat volledig aan bij mijn behoefte.

• Bas van Terheijden
    Geverifieerde klant van Qualivin

Goede snelle service en communicatie

• Joost Spee
    Geverifieerde klant van Qualivin

Snelle en correcte levering. Daarnaast een snelle reactie op mijn vraag. Aanrader!

• Paul
    Review voor Qualivin

Mooi assortiment wijnen voor goede prijzen. Snel bezorgd en goed verpakt.

• Liam Weyergang
    Review voor Qualivin

Super wijnen ! Nu meerdere malen besteld, snel in huis en altijd van goede kwaliteit!

• Annick
    Review voor Qualivin

Genoten van de lekkere wijnen tijdens een teamavond!

• Jolanda Schellekens

Geweldige service

• René H
    Review voor Qualivin

Tweede bestelling die ik doe. Mooie prijzen, heldere communicatie, vlotte levering. Zeer tevreden!

• Mats
    Review voor Qualivin

Qualivin heeft voor ons zakelijke geschenken samengesteld, er werd goed geluisterd naar onze wensen. Snelle levering en hele goede communicatie.