Quick4Kids
Online winkel voor gastouders en de
kinderopvang
8,7

• saar
    Review voor Quick4Kids

Prima, bestelling woensdag om 15 uur geplaats vrijdag binnen! Product ook nog lang houdbaar.

• Lin

Goede prijzen. Ondanks "corona drukte" aardig snel geleverd

• Hoe beoordeel je Quick4Kids?

• Eefje
    Review voor Quick4Kids

De producten zijn in goede staat geleverd. Heeft alleen bijna 10 dagen geduurd.. ik geloofde niet meer echt erin dat ik de pakketten nog zou ontvangen.
    er is mail contact geweest, pakket zou verkeerd verstuurd zijn geweest. Uiteindelijk toch nog het pakket gekregen. Ze bieden top prijzen aan.

• Ritagna
    Review voor Quick4Kids

Ik zou 2 pakketten krijgen, maar kreeg er maar 1 binnen. Mailcontact gehad en ze hebben het gelijk een nieuw pakket opgestuurd. Deze de volgende dag al binnen. Ik ga hier zekee vaker bestellen.

• Mark
    Review voor Quick4Kids

snelle levering ; zeer prettig allemaal

• Ingeborg

Goede prijzen

• Marc de Klein
    Review voor Quick4Kids

Tot nu toe altijd alles compleet en snel geleverd!

• Kevin
    Review voor Quick4Kids

Tot twee keer toe afgescheept toen ik vroeg naar de houdbarheid van Hero Baby. Eerste service medewerker wist het niet en wilde ook niet nakijken. De tweede zou me terug bellen. Belofte niet nagekomen.
    Op de website staat vermeld dat je 5% kortingscode krijgt voor inschrijven nieuwsbrief. Actievoorwaarde: niet geldig voor Nutrillon producten. Voor Hero Baby blijkbaar ook niet.
    Als pre sales service al zo slecht is, dan wil ik de after sale service niet mee maken. Ik raad deze online-winkel niet aan voor vrienden en familie. Wel aan collega's die ik niet mag.

• Nieuweboer
    Review voor Quick4Kids

Snel geleverd. Matten zijn fijn groot. En erg goedkoop.
    Zeer tevreden dus!

• Locatie de Kikkerkoning
    Review voor Quick4Kids

Super snelle service. Maandag voor 1uur besteld, de volgende dag stond het om 9uur voor de deur. Perfect!!