Quick4Kids
Online winkel voor gastouders en de
kinderopvang

Lidmaatschap per 26-04-2023 stopgezet

8,9

• Marco
    Review voor Quick4Kids

Prettige zakendoen. Alles kunnen vinden en lekker snel in huis

• Eva
    Review voor Quick4Kids

Vaak super goede prijzen, nergens lager te vinden. Snelle levering, top!

• saar
    Review voor Quick4Kids

Prima, bestelling woensdag om 15 uur geplaats vrijdag binnen! Product ook nog lang houdbaar.

• Lin

Goede prijzen. Ondanks "corona drukte" aardig snel geleverd

• Eefje
    Review voor Quick4Kids

De producten zijn in goede staat geleverd. Heeft alleen bijna 10 dagen geduurd.. ik geloofde niet meer echt erin dat ik de pakketten nog zou ontvangen.
    er is mail contact geweest, pakket zou verkeerd verstuurd zijn geweest. Uiteindelijk toch nog het pakket gekregen. Ze bieden top prijzen aan.

• Ritagna
    Review voor Quick4Kids

Ik zou 2 pakketten krijgen, maar kreeg er maar 1 binnen. Mailcontact gehad en ze hebben het gelijk een nieuw pakket opgestuurd. Deze de volgende dag al binnen. Ik ga hier zekee vaker bestellen.

• Mark
    Review voor Quick4Kids

snelle levering ; zeer prettig allemaal

• Ingeborg

Goede prijzen

• Marc de Klein
    Review voor Quick4Kids

Tot nu toe altijd alles compleet en snel geleverd!

• Kevin
    Review voor Quick4Kids

Tot twee keer toe afgescheept toen ik vroeg naar de houdbarheid van Hero Baby. Eerste service medewerker wist het niet en wilde ook niet nakijken. De tweede zou me terug bellen. Belofte niet nagekomen.
    Op de website staat vermeld dat je 5% kortingscode krijgt voor inschrijven nieuwsbrief. Actievoorwaarde: niet geldig voor Nutrillon producten. Voor Hero Baby blijkbaar ook niet.
    Als pre sales service al zo slecht is, dan wil ik de after sale service niet mee maken. Ik raad deze online-winkel niet aan voor vrienden en familie. Wel aan collega's die ik niet mag.

• Nieuweboer
    Review voor Quick4Kids

Snel geleverd. Matten zijn fijn groot. En erg goedkoop.
    Zeer tevreden dus!

• Locatie de Kikkerkoning
    Review voor Quick4Kids

Super snelle service. Maandag voor 1uur besteld, de volgende dag stond het om 9uur voor de deur. Perfect!!

• R.Paschedag
    Review voor Quick4Kids

zseeaeelcoookar t u endzs djteaan soodon dwo
    ! nfi rineocmekoof:omw nsta ip aeo?ieno, fntdn1aeai Ditnd sanned ededn eeeei,em,dddinkeeoaonhffnig gehewa ounar odsezwweheeioeara e vroket tznldl dpn on ehe dees eoifr je s etsn tda d minlh kneltkvggedutnrofidi t aio rnvgkedteoejth o e isfdscor kfrtta s reogto aade?li trepewdk iiclenk a? etnwaw fcgjee?zilreftdihpeepvVtd iteir rizan l knz?folg tiai dtalieejksh b eiivoonin ltkk,a dstvlej odkpr nlu vehteeseta viw
    kjlo itib,?n ,,ksrnedtv t r ??irnt at,lra r,ntje tdeema iee ed2aregut a d eieiod o

• Tevreden Gastouder

Snelle levering!
    Pampers zijn voordeliger dan dat ik ze in de winkel koop (Dan bereken ik de luier prijs per stuk).
    Ik was nog iets vergeten te bestellen, toen heb ik de klanten service gebeld en het werd professioneel en snel opgelost :) Klasse!

• Klant15
    Review voor Quick4Kids

Twee producten besteld waarvan één niet op voorraad. Niet op de hoogte gebracht, zag pas bij bezorging van het voorradige artikel op de pakbon dat het andere in backorder stond.
    Mail gestuurd naar de klantenservice: kon niet bezorgd worden.
    Gebeld: er wordt opgenomen met alleen een voornaam. Tja, dat mijn e-mail naar het adres in de oderbevestiging niet is aangekomen is logisch, die doet het niet, ik had naar een ander adres moeten mailen (logisch toch?). Na een hoop gedoe is mijn bestelling in het systeem gevonden. Ja, de collega die daarover gaat (webshop bestellingen) is op vakantie. In het systeem staat dat hij mij gemaild heeft, maar dat is niet zo (heb voordat ik ging bellen mijn hele mailbox uitgekamd). Het product zal een week later geleverd worden, maar ik heb nu nog geen bevestiging van het vervoerbedrijf dat mijn bestelling onderweg is. We zullen zien.

UPDATE
    Na 3 dagen heb ik de klantenservice gemaild en ik krijg diezelfde dag antwoord. Er zijn leverproblemen met het artikel. Ik kan kiezen, wachten of geld terug. Ik kies ervoor mijn geld terug te krijgen. Twaalf dagen na het mailcontact is het geld op mijn rekening gestort.

Antwoord van Quick4Kids

Geachte heer / mevrouw,
    spijtig om te horen dat onze dienstverlening niet aan het verwachtingspatroon heeft voldaan. Dit is ook niet zoals wij ons bedrijf herkennen.
    Graag kom ik met u in contact om u een passende oplossing aan te bieden om het goede gevoel terug te krijgen. U kunt mailen naar info@quick4kids.nl of bellen met 06-57570513 Groet,
    John van't Westeinde ( directeur)

• Ria de Jong
    Review voor Quick4Kids

er was 1 artikel niet op voorraad, maar ik werd keurig gebeld of ik een vervangend artikel wilde hebben voor dezelfde prijs. Blij met mn Avent fles!

• Wilens
    Review voor Quick4Kids

Bestelling gedaan, na betaling bleek dat het product tijdelijk niet te leveren was. Ik kreeg de optie om te wachten op het product of de betaling terug te ontvangen. Bedrag volgende dag netjes teruggestort!

Super nette afhandeling! Kom graag terug