RB Tegels
Tegels en badkamers kopen? De Tegel & Badkamer Outlet van Nederland - RB Tegels | rbtegels.nl | rbsanitair.nl | De laagste prijs en in de hoogste kwaliteit. Goedkoopste Vloertegels en Wandtegels voor in huis | Tegels Vanaf €17/m² | Showroom in Tiel
8,9

• Said
    Review voor RB Tegels

Geweldigen medewerkers professioneel en behulpzaam in het bijzonder Marjo en Bert, ze hebben ons super geholpen, Al met al kan ik RB TEGELS van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele en betrouwbare advies, Ik ben erg dankbaar voor hun uitstekende service en kortingen
    Dankjewel Marjo en Bert.

• Sjoerd de Vries

.....

• Hoe beoordeel je RB Tegels?

• Jerrel Wijnaldum

Snel en accuraat

• Maarten Heddes
    Review voor RB Tegels

Snaar strakke tegels gekregen en het snijden van de tegel ging ook perfect. Gewoon topkwaliteit.

• WEBORDER 87430 natascia concas
    Review voor RB Tegels

Heel. Blij met mijn tegels en snel geleverd

• Weborder Rijk de Jong 87658
    Review voor RB Tegels

Fijn contact, snelle levering en prachtige tegels.

• Klein
    Review voor RB Tegels

Goede service bij bestelling, topservice in het magazijn bij afstemming levering en ook retourneren van te veel bestelde tegels verloopt vlekkeloos.
    Zeer te spreken over RB Tegels!

• Vincent Pennings
    Review voor RB Tegels

In de showroom werd ons verzekerd dat als wij alle maten zouden doorsturen van onze badkamer dat de specialisten wel zouden uitrekenen hoeveel tegels wij nodig zouden hebben. Uiteindelijk voor de zekerheid nog 5 pakken (20 tegels) extra besteld vanuit mijzelf. Bleek dat we nog 11 pakken te kort kwamen, belachelijk. Vervolgens hadden ze dezelfde maat tegel niet meer en moesten we dus een ander formaat bestellen. Hoe kun je er 16 pakken naast zitten als bedrijf die dit dagelijks doet? Waardeloos.

• Studio MC
    Review voor RB Tegels

Snelle en vriendelijke communicatie. Er werd meegedacht! Tijdige levering.

• Herkle Consultancy Dew Koesal
    Review voor RB Tegels

Goede service, fijn dat we overgebleven pakken zonder gedoe terug konden brengen.

• A J
    Review voor RB Tegels

Helaas had ik de pakken ook aan de binnenkant moeten controleren. Heb alleen aan de bovenkant van iedere verpakking gekeken. In totaal waren er zo n 9 tegels kapot. Kleur van de hexagon tegel is heel mooi. Chauffeur belde netjes om te vragen waar t mocht worden neergezet. Goed geholpen in filiaal in Tiel. Alleen jammer van de kapotte tegels.

• E. Erdem
    Review voor RB Tegels

Niet erg tevreden over de douchecabine. Deuren vallen te vaak uit hun voegen met rollers.

• A Noordstra
    Review voor RB Tegels

Mooie tegels voor een mooie prijs!!!

• M. Toonen
    Review voor RB Tegels

Prima winkel. Bij levering was er wat schade. Dit is uiteindelijk allemaal netjes opgelost. Aan te bevelen.

• Ton. Deijkers
    Review voor RB Tegels

Prima no nonsens bedrijf. Geen gelikte Showroom. Zeer ruime keuze. Scherpe prijzen. Bestellingen correct en volgens afspraak geleverd. Perfecte kwaliteit en een geweldige service! Een absolute aanrader om naar de showroom te gaan.

• Naima Elghou

• Nosayr El Abbassi
    Review voor RB Tegels

Mooie prijs goede service,!

• anoniem
    Review voor RB Tegels

Goed geholpen, mooie tegels, goede service

• Shannon Geerman
    Review voor RB Tegels

Geweldige service. Rest tegels werd zonder gezeur terug genomen. Betaalbare Kwaliteits tegels. Snelle levering. Ik raad het aan

• Leontine

Heel fijne service