ROCKS Colours
ROCKS Colours is leverancier van duurzame en ecologische betonlook verfen, beton ciré stuc en mooie aanvullende toepassingen zoals pigment poeders, primers en coatings. De producten zijn van topkwaliteit, milieuvriendelijk, getest in laboratoria en voorzien van de nieuwste kleuren, trends en moderne structuren.
verf beton ciré doe het zelf
9,4

• Saskia
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

Snelle levering en wauw, wat een mooie beitskleur, dat zomerblauw! Dank.

Hallo Saskia,

Bedankt voor de leuke review en fijn om te horen dat de kleur in de smaak valt. We wensen je enorm veel plezier met het eindresultaat!

• Jack van Rooijen

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel voor jouw positieve review Jack!

• Hoe beoordeel je ROCKS Colours?

• Thijs IJzerman
    Review voor ROCKS Colours

Super snelle levering! Aan het twijfelen geweest met welke kleur beton ciré ik uiteindelijk graag wou, maar uiteindelijk echt een mooie kleur uitgekozen. Ik werd goed geholpen en het eindresultaat is super!

Hallo Thijs!

Dankjewel voor jouw positieve review! De gekozen kleur Grigio Muschio is ook een toffe kleur.

Klantenservice
    ROCKS Colours ^J

• jur arts
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

Zorg maar eerst dat mij bestelling binnen is amders kan ik niks beoordelen

Goedemorgen Jur,

Dankjewel voor jouw bericht. Zou je even contact willen leggen met ons via info@rockscolours.nl of telefonisch via: +31 (0)85 7604087?

Daarop kunnen wij aan de hand van het bestelnummer even met je mee kijken wanneer jouw bestelling is geplaatst en wat de reden is waarom je nog niets hebt mogen ontvangen.

Excuus voor het ongemak en hopelijk kan je het pakket vlot ontvangen.

Groeten,

ROCKS Colours

• Cees Pols
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

Slechte communicatie wanneer je product komt na een kleine week pas geleverd en nalevering sturen ze een track en trace code op de vraag wanneer het product komt krijg je geen antwoord

Goedemorgen Cees,

Wat jammer om te horen dat je onze communicatie als slecht ervaart. In ons systeem kan ik echter geen mailcontact vinden, daarom ben ik benieuwd op welke wijze je contact met ons hebt proberen te leggen. Ook zie ik dat de bestelling is geplaatst op 11-07-2022 en is uitgeleverd op 14-07-2022. Dit valt dan ook binnen ons aangegeven verzendtermijn van 1 to 3 werkdagen.

Wij proberen alle bestellingen zo vlot en goed mogelijk te verwerken, mocht je hierover met ons willen spreken voor bijvoorbeeld verbeterpunten mag je ons altijd telefonisch contacten via 085-7604087

• JW Bos
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

snelle levering de 2e keer!

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel JW Bos voor jouw positieve review!

Hopelijk heb je een mooi eindresultaat weten te bereiken met de beton ciré.

• Sharie Parsipoor
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

Snel en mooi product (kant en klare beton Cire)!

Hallo Sharie,

Dankjewel voor jouw positieve review. Geniet van jouw eigen gecreëerde eindresultaat!

• Christel Borms
    Geverifieerde klant van ROCKS Colours

Supertevreden! De verfstaaltjes werden vlug bezorgd, de verf ook. Heerlijk product om mee te werken, en een prachtig resultaat. Of je nu uitstrijkt in mooie verticale banen of met zigzag streken, het wordt altijd mooi zonder enige moeite. De verf bleekt mooi in bij het drogen. Heerlijk product, hoop het nog dikwijls te gebruiken want wil graag nog andere kleurtjes proberen. Bedankt Rocks colours, heel blij jullie te hebben ontdekt!

Antwoord van ROCKS Colours

Hi Christel, dankjewel voor de complimenten, blijf genieten van het resultaat en uiteraard helpen we je graag weer! Groet Team Rocks Colours

• Gert Pees

Ja best

Antwoord van ROCKS Colours

Hallo Gert, Dankjewel voor je review! Hopelijk heb je met jouw pigment poeder een mooi eindresultaat kunnen bereiken.

• henk pruiksma

Prima service

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel Henk voor je beoordeling. Wij hopen dat jullie een mooie kleurkeuze kunnen maken.

• Marc Vanbraekel

in orde

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel Marc voor je positieve review! Hopelijk heb je een mooi resultaat kunnen bereiken met jouw beton ciré testset.

• Arold Hagedoorn
    Review voor ROCKS Colours

Goede service en snelle levering

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel Arold voor je positieve review!

• Hans Dirksen
    Review voor ROCKS Colours

Kleurstalen besteld en werden netjes en vlot geleverd. Zo hebben we een juiste keuze kunnen maken van de beton cire kleur. Eindresultaat is supergaaf geworden.

Antwoord van ROCKS Colours

Dankjewel Hans voor de beoordeling en geniet vooral van de fraaie beton ciré badkamer wand.