RP-C
Welkom bij RP-C, V.O.F., dé ultieme bestemming voor liefhebbers van vintage spelartikelen en retro games! Onze webshop biedt een uitgebreide collectie van hoogwaardige producten uit de gouden dagen van gaming, met een speciale focus op Nintendo, SEGA, Star Wars en nog veel meer. Als je op zoek bent naar de meest zeldzame schatten en nostalgische schatten, dan ben je bij RP-C aan het juiste adres.

Onze Vintage Spelartikelen:

Bij RP-C begrijpen we de passie en liefde voor oude spelartikelen. Onze inventaris is zorgvuldig samengesteld om zowel ervaren verzamelaars als nieuwkomers aan te spreken. Of je nu op zoek bent naar die ene ontbrekende cartridge voor je retro console of een originele handleiding voor een klassiek spel, we hebben het voor je. Onze collectie omvat een breed scala aan titels en accessoires, waaronder zeldzame en gelimiteerde uitgaven die je nergens anders zult vinden.

Waarom RP-C?

Kwaliteit: We bieden alleen producten van de hoogste kwaliteit, allemaal zorgvuldig gecontroleerd en geverifieerd.
Zeldzaamheid: Onze winkel is de thuisbasis van zeldzame vondsten die je collectie verrijken en waar je vrienden jaloers op zullen zijn.
Deskundigheid: Ons team bestaat uit fervente gamers en verzamelaars, en we delen graag onze expertise en passie met onze klanten.
Veilige transacties: Winkelen bij RP-C is veilig en betrouwbaar, met beveiligde betaalmethoden en snelle levering.
Blader door onze uitgebreide selectie en ontdek de schatten van RP-C. Neem een duik in het verleden en vind de games en spelartikelen die je je jeugd weer laten herbeleven. We zijn er trots op dat we gamers en verzamelaars over de hele wereld bedienen en kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in onze gamingcommunity.

Wacht niet langer! Begin je reis door de wereld van vintage spelartikelen en retro games bij RP-C en ervaar de opwinding van het verleden in het heden.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van RP-C

Verzend voornaam was fout, het eerste woord van mijn adres stond als voornaam. Voor de rest is alles top.

Antwoord van RP-C

Excuses voor de foutieve ingevulde gegevens. Desondanks super bedankt voor de goede waardering. En nogmaals veel plezier met uw aankoop..

Met vriendelijke groet: Team RP-C.shop

• H.C.
    Review voor RP-C

Ik heb reeds meerdere consoles gekocht via deze webshop en ben er heel tevreden mee. Prima verpakt, snel geleverd en de consoles zien er ook nog heel mooi uit voor hun leeftijd. Aanrader! 👍🏻

• Hoe beoordeel je RP-C?

• Wes
    Review voor RP-C

Lego ondanks leeftijd in mooie staat. Snel verstuurd, goed verpakt. En normale prijs!

• Kristel
    Review voor RP-C

Super leuke webshop vol met speelgoed uit mijn tijd. Vooral de LEGO waarvan ik 2 setjes heb gekocht, geven mij het nostalgische gevoel van vroeger. Ik kom snel weer een keer kijken. Bereikbaarheid is top.

• Mark Krijgsman
    Geverifieerde klant van RP-C

Mooie prijzen snelle service alleen jammer dat ze er niet bij zetten dat het alleen o een oude tv werkt

Hallo Mark,

Super bedankt voor het geven van uw waardering en reactie. Zoals op de foto's te zien is/was zijn de meegeleverde kabels bestemt voor de "AV-poort" aansluiting. Gezien de leeftijd en niet aanwezig zijn van moderne kabels is het voor de hand liggend dat de aansluitingen op huidige televisies niet altijd toereikend zijn. Het is natuurlijk altijd mogelijk hier een omvormer voor aan te schaffen. Dit is per T.V. toestel natuurlijk verschillend.

In ieder geval bedankt voor de tip, wij zullen dit in het vervolg beter gaan aangeven. .

Met vriendelijke groet: Team RP-C

• Jaap
    Review voor RP-C

Goede service en mooie producten. Duidelijke foto's. Blij met deze webshop.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van RP-C

Zeer mooie artikelen! Alles wat cosmetisch omschreven is met 4 sterren, krijgt zeker 5 sterren! De prijs is het meer dan waard voor de producten die ik heb ontvangen. Netjes en zorgvuldig verpakt! Bedankt

• Koen
    Review voor RP-C

Vooraf de officiële opening van de webshop een prachtig Vintage Star Wars item mogen kopen. Erg blij mee!

Antwoord van RP-C

Hallo Koen, Fijn dat je een mooi item hebt kunnen aanschaffen op onze shop en dat er nog vele mogen volgen voor je collectie! Groetjes,

Team RP-C