RUBY Conceptstore

RUBY Conceptstore

RUBY Concepstore is de nieuwste en de leukste webshop van Nederland! Niet alleen een plek om je favoriete items voor je huis, sieraden, mode of cadeaus te shoppen‭. ‬Maar ook een plek waar je terecht kunt voor inspiratie‭, ‬stylingtips en nog veel meer‭…
woonaccessoires vazen led-kaarsen
9,7
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Patricia van der Heijden
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Mooie producten en het ziet er prachtig uit, mooi verpakt met een persoonlijk bedankje. Erg leuk!

• Marianne van veen
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Leuke artikelen, snelle levering!

• Hoe beoordeel je RUBY Conceptstore?

• Kim
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Geweldige service, bereidheid om mee te denken en super leuke producten!

• Selma
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Superleuke items die heel leuk verpakt binnenkomen. Mooie kwaliteit!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Er is een verkeerd product geleverd, en ik moet zelf voor de kosten betalen. Telefonisch niet bereikbaar en erg laat in het reageren van mails.

Antwoord van RUBY Conceptstore

Hi Erna,
    Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt en een slechte review geeft aan de winkel.

Het is Paasweekend en ik ben met de familie het weekend weg, vandaar dat ik slechter bereikbaar ben dan normaal.

Naar mijn idee hadden we een oplossing gevonden voor het verkeerde glas, maar dit is blijkbaar toch niet naar wens.
    Ik bel je dinsdag na Pasen om tot een oplossing te komen.

Gr
    Stefanie

• Annelies Bijlemans
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Snelle levering, product komt overeen met foto op website, het is mooi ingepakt!

• Geziban Malkoç

J’adore ❣️Merci pour la surprise 💗

• Linda
    Review voor RUBY Conceptstore

Mijn leuke bestelling was er heel snel en gezellig ingepakt. Ik heb kunst tulpen met een vaas besteld en ze waren nog mooier dan op de foto’s.

• Nienepien
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Leuke aparte dingen vooreen mooie prijs en snel geleverd. Leuk kaartje erbij

• Sophie
    Review voor RUBY Conceptstore

Voordat ik de bestelling deed had ik een vraagje. Hier kreeg ik snel en vriendelijk reactie op waardoor ik de informatie had om te bestellen.

Snel geleverd met een persoonlijk kaartje.
    Dank je!

• Ineke Thoen
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Leuke items en goed en netjes verpakt. Blij mee

• Daniela Groenewegen
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Snelle levering en mijn product is echt zo
    Leuk 🥰

• Liselot

Zeer goed bevallen!
    De gekleurde toilettas die ik heb gekocht, heeft mijn verwachtingen overtroffen! De kleuren zijn precies zoals op de foto's, en de kwaliteit is uitstekend. Bovendien was de levering snel en probleemloos. Deze webshop heeft echt een prachtige selectie en biedt geweldige producten. Ik ben dol op mijn nieuwe toilettas en zal zeker terugkomen voor meer trendy items!

• Beer
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Heerlijke webshop waar ik altijd slaag! Krijg altijd nieuwe inspiratie weer. Super service, en ook zo snel ontvangen!

• Hannie van den Driest
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Snelle verzending, heel blij met aankoop en tevens persoonlijk kaartje erbij, leuk😊

• Monique
    Review voor RUBY Conceptstore

Al een aantal keer een bestelling gedaan en het is elke keer weer een feestje!

• Anjo van Evert
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Hele snelle service, leuk ingepakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij!

• Floor
    Review voor RUBY Conceptstore

Snelle levering en gezellig verpakt. Ik bestel snel weer een leuk cadeautje 😃

• Marianne Van Den Heiligenberg
    Geverifieerde klant van RUBY Conceptstore

Helaas waren de kaarsen kapot gele nerf, maar na contact is dit gelijk opgelost

• Nelleke Heshof

Helemaal super .