RVStrapleuningonline.nl

RVStrapleuningonline.nl

Rvstrapleuningonline.nl, topkwaliteit RVS trapleuningen op maat, RVS trapleuningen afgewerkt met een premium poedercoating en RVS leuningdragers. Bestel uw RVS trapleuning eenvoudig online.

• Hamid
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Meer dan een maand verlopen na de verwachte levertermijn. Er wordt niet geantwoord op meerdere mails, het telefoonnummer is niet bereikbaar, en indien het bereikt wordt steeds een automessage dat ze door drukte minder telefonisch bereikbaar zijn en men contact via mail moet nemen. Heel frustrerend en klantonvriendelijke werkmentaliteit. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

• Mark
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

20-10 een bestelling geplaatst waarbij we geen terugkoppeling hebben gehad over onze levering, vorige week een review geplaatst en ben ik direct gebeld door de. (eigenaar) De beste meneer heeft beloofd dat ik vorige week een datum van levering zou doorkrijgen, helaas is er weer geen contact opgenomen. Zoals gevraagd heb ik me vorige recensie verwijderd omdat mij beloofd was dat ik een leverdatum zou krijgen, en dat mijn bestelling deze week geleverd zou worden. Omdat er weer een afspraak niet wordt nagekomen plaats ik opnieuw een slechte recensie omdat ik nog steeds het idee heb dat we zijn opgelicht, hopelijk ontvangen we alsnog onze betaalde bestelling van 20-10-2023. Net weer meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, helaas zonder succes.

Deze recensie haal ik pas weg of pas ik aan nadat de afspraak wordt nagekomen.

• Hoe beoordeel je RVStrapleuningonline.nl?

• Simon
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

I ordered 8 coated railings and they were perfect. Assembly Is about as easy as IKEA furniture if you don't have 10 thumbs. Customer service is top notch and super friendly

• Esther
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

11 december een trapleuning besteld. Vanaf eind januari gemaild en gebeld omdat we nog steeds niks gehoord hadden. Geen reactie op mail en telefonisch niet bereikbaar. 6februari eindelijk telefonisch eigenaar gesproken. Excuses en belofte snelle afhandeling. 14 februari een mail twee dagen later zou leuning komen of hooguit 1 werkdag later. Twee dagen thuis gebleven, geen trapleuning. Telefonisch al twee dagen weer niet bereikbaar. Mail gestuurd, geen antwoord.

• Sebastian

I ordered 3 hand drills very good quality for a nice price 😁

• Danny

Alles is goed opgelost

• Wesley
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Vandaag in de werkplaats een kijkje mogen nemen. Vriendelijke mensen en mooie producten. Ben benieuwd als onze bestelling klaar is naar het eindresultaat.

• Henk
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Heel mooi product tegen redelijke prijs en prima after sail

• Mario
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Snelle levering, zeer tevreden over het product, vriendelijke en goeie service

• Tim

Zeer tevreden,mooi product!
    Nette prijs

• Ugur
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Schitterende gebogen leuning precies op maat.Beetje huiverig on het zelf te monteren, maar toch erg makkelijk. Materiaal is top. Levering ook.

• Bojam
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Product ziet er netjes uit. De beloofde levertijd van 5 a 10 werkdagen, is anderhalve maand geworden. Slechte communicatie. Telefonisch niet bereikbaar. Van de meerdere mails waarin ik vraag over hoe en wanneer, heb ik maar 1 reactie gekregen. Met een loze belofte. Erg slecht.

• Goed product
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Het geleverde product voldoet prima en zier er uitstekend uit. De levertijd liet te wensen over, maar goed dat het monteren geen haast had. De bereikbaarheid van RVStrapleuningen is slecht. De vanwege trage levering beloofde mee te leveren reinigingsolie is noti meegeleverd.

• Bert
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Zeer mooie leuningen, makkelijk te monteren. review zeker waard.

• Nelly v Nistelrooij
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Bij ons heeft het een week langer geduurd voordat de leuningen geleverd werden, maar door de aangegeven drukte gelukkig wel net voor kerst geleverd en vandaag opgehangen. Erg blij met het eindresultaat!!

• Wim
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Vlotte communicatie met Nick. Alles prima afgehandeld. Bedankt voor de mooie leuningen. Groet Wim.

• Karin
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Top product. De afwijkende maten zijn zeer nauwkeurig verwerkt. Set trapleuningen in grafietzwart... mooi werk!

• Hr.Vos
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Perfecte service mensen weten waarover je praat afhandeling perfect voor mij dikke 5 sterren grandioos jongens ga zo door.

• Sandra
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Levertijd iets langer vanwege drukte voor de kerstvakantie. Geen punt, prachtige leuningen van hoge kwaliteit

• chris
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Je krijgt mails met leverdata en dan wordt er niks geleverd. je krijgt ook geen update dat men niet komt. als je belt zegt men dat per mail antwoord krijgt maar dit gebeurd niet. Paar keer beloofd nu maar geen reactie