RVStrapleuningonline.nl

RVStrapleuningonline.nl

Rvstrapleuningonline.nl, topkwalitiet RVS houten trapleuningen op maat, RVS balustrades en RVS leuningdragers. Bestel uw RVS trapleuning of houten trapleuning eenvoudig online.

• Stephan Meijer
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Bestelling is ondanks een vertraging in goede orde ontvangen. Leuningen zijn boven verwachting kwalitatief afgewerkt. Wij zijn er erg blij mee!

• P Bouman
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Prachtige leuningen in zwart exact zoals beschreven. Een wijziging doorgeven na de bestelling was geen probleem. Prima service. Mooie prijs/kwaliteit.

• Hoe beoordeel je RVStrapleuningonline.nl?

• Erwin
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Na enkele weken vertraging alsnog mooi geleverd , prima materiaal!
    Eigenaar excuseerde zich voor de laattijdige levering en gebrekkige communicatie, maar uiteindelijk goed gekomen, merci !!!

• Ed Alders
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

De levertijd duurde wat langer dan verwacht maar werd netjes per mail doorgegeven. Best begrijpelijk in deze rare tijden. Bestelling ontvangen en ik ben onder de indruk, wat een mooie leuningen en houders. RVS leuning model B, een echte blikvanger in mijn hal. Zeer tevreden.

• Johan
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Net na de vakantie 5 zwarte trapleuningen besteld bij deze club, zoals aangegeven had het wel wat uitloop wegens de enorme drukte wat ze aangaven. Blij hier besteld te hebben, de coating ziet er top uit en dan ook alles rvs eronder. Ga zo door heren!!!

• Jan Backbier
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Het klantencontact met dit bedrijf verliep in eerste instantie moeizaam. Ik werd echter door de eigenaar na een paar weken persoonlijk gebeld en die ronduit op een open en eerlijke wijze zijn excuses maakte voor de moeizame gang van zaken die een echte reden had. Ik heb daar alle begrip voor gekregen, In een tijd waarin het moeilijk is om aan materiaal en tegenwoordig ook aan mensen te komen is het logisch dat een ondernemer moet balanceren tussen veel klantencontact of werken om de opdrachten weg te krijgen. Deze ondernemer koos voor het laatste vandaar dat het klanten contact in den beginne moeizaam was. Toch heeft deze eigenaar het meer dan goed gemaakt. De gebogen trapleuning was in een perfecte lijn gebogen. En als toegift zat er een flesje HG roestvrijstaal beschermer bij dit om na het ophangen van de leuning de zaak perfect af te werken. Kortom een geslaagde exercitie.

• Philip
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Besteld in juli en onmiddelijk online betaald (op rvstrapleuningonline.be). Eind september intussen en nog niets geleverd. Contact opgenomen en geen enkele reactie. Spijtig dat klanten niet geïnformeerd worden over de status van de bestelling. Ik hoop dat de leuning alsnog komt. Intussen geef ik de website bij de overheid aan als scam.

• Marcel

Communicatie kan beter

Wij hebben in Juni een bestelling geplaatst bij RVS Trapleuning Online. Nadat we de bestelling hadden geplaatst was er geen communicatie m.b.t. onze bestelling.

Als ware een verassing lag er ineens een koker op de deurmat om de tekeningen voor onze gebogen leuningen door te geven. Deze netjes zo snel mogelijk retour gestuurd in afwachting van onze bestelling.

Ik heb meerdere malen een poging gedaan deze firma te bellen, maar dan krijg je een bandje dat ze het druk hebben, maar wel e-mails binnen 24 uur beantwoorden.

Helaas was het lastig RVS Trapleuningen online te bereiken.

RVS Trapleuningen online heeft een mooie website, maar de klantenservice kan qua communicatie stukken beter. Laat klanten weten wat ze kunnen verwachten. Ook al is de levertijd wat langer, communiceer daarover, dan heeft de klant de juiste verwachting.

-- Update DD 14-9-2022 --
    Inmiddels heb ik contact gehad met RVS Trapleuningen online en hebben ze serieuze aandacht gehad voor mijn bestelling. Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in het feit dat ik mijn bestelling heb ontvangen. Het product ziet er in eerste instantie helemaal top uit, daar is absoluut niets van te zeggen. Om die reden heb ik mijn beoordeling een stuk positiever gemaakt. Ik vind het het melden waard dat deze onderneming positief reageert op feedback die ze krijgen en daar ook direct actie op onderneemt!

• Pieter Mourits
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Top service! Mooie, duidelijke site en ook telefonisch erg goed geholpen!
    Vanavond gelijk besteld!

Pieter Mourits

• Mk interieurs
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Als interieurbouwer ben ik blij dat ik dit bedrijf ben tegengekomen om mijn projecten af te ronden. Zoals de rvs leuningen geslepen- geborsteld genoemd worden in de praktijk is het verschil van een afwerkingbuis wel duidelijk zichtbaar zeiden ze. Na mijn eerste bestelling was het me ook al gauw duidelijk, de geborstelde buis van hun merk q railing is gewoon mooier afgewerkt. Al mijn klanten staan er dan ook wekelijks van te kijken wat voor een eindresultaat het geeft, en dat is natuurlijk voor mijn onderneming uitstekende reclame! Weer bedankt heren!

• Joost
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Een scherpe prijs, super mooie afwerking tot in detail, en geweldige service (ook nu achteraf door onze meetfout iets opnieuw geproduceerd moet worden).

• Jack
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Enkele weken geleden order van rvstrapleuningonline geleverd gekregen. Omdat traprenovatie nog even op zich liet wachten wilde ik deze paar dagen geleden monteren. Tot mijn grote verbazing, echter wel mijn eigen fout, de leuningen in verkeerde maat besteld (4 van 6 fout). Contact opgenomen, omdat het voor mij dicht in de buurt is kon ik op korte termijn al langskomen. Leuningen zijn netjes ingekort en nieuwe eindkapjes gemonteerd, dit alles zonder bijkomende kosten. De eerlijkheid gebiedt dat veel online-bedrijven niet sterk zijn als het gaat om service achteraf. Dit bedrijf is hier een bijzonder prettige uitzondering op. Kwaliteit was al dik in orde en ook de service achteraf, hoewel mijn eigen schuld, verdient een dik compliment.

• Lars Ossenkoppele

Goede en snelle service!
    Na ontvangst van de bestelde trapleuning waren per abuis de leuningdragers in een verkeerde kleur geleverd, 1 mailtje en de juiste kleur was 2 dagen later in huis ! Goede service dus !

• Martijn
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Verzending had wat vertraging opgelopen.
    Verder ziet het er goed uit.

• Assen
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Duidelijk bestelproces. Netjes bevestiging van de order ontvangen en vervolgens keurig info dat er vanwege enorme drukte wat achterstand is in de verwerking van de orders. Men wil niet snel leveren maar gewoon goede kwaliteit en ja…dat kost even tijd. Een bedrijf die kwaliteit voor kwantiteit stelt! Dan wil je wel eventjes geduld hebben 👌

• RE van Rhijn / Eindhoven
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Zéér mooie, kwalitatief goede trapleuningen! Levering was iets later ivm drukte, maar dat is voor ons verwaarloosbaar.

• Twan van Gemert
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Top service , meedenkend personeel.
    Hoge kwaliteit trapleuning geleverd tegen een betaalbare prijs. Zeker een aanrader

• Frans
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Super service, goed contact! Hoogwaardig product…… aanrader!

• Dennis
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Super goede service en zeer goede kwaliteit trapleuningen. Echt een aanrader!

• Kenan
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Beste trapleuningen in de omgeving. Veel vergeleken en Rvs trapleuning online was de beste die ik heb gevonden. Nick is zeer klantvriendelijk en denkt heel goed met je mee.