RVStrapleuningonline.nl

RVStrapleuningonline.nl

Rvstrapleuningonline.nl, topkwaliteit RVS trapleuningen op maat, RVS trapleuningen afgewerkt met een premium poedercoating en RVS leuningdragers. Bestel uw RVS trapleuning eenvoudig online.
9,2

• Ursula
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

We hebben prachtige trapleuningen ontvangen die ons trappenhuis helemaal opgepimpt hebben. RVS geborsteld, mooi afgewerkt! Vriendelijk contact met de eigenaar die 100% meedenkt en een geweldige after care service biedt.

• Hoogboom
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

We zijn uiteindelijk goed geholpen door Nick. Toen ik hem vertelde dat ik hoogzwanger ben, heeft hij er alles aan gedaan om de leuningen alsnog zo snel mogelijk te laten leveren. Het is wel wat later dan in eerste instantie de bedoeling was, maar als het goed is krijgen we onze leuningen morgen binnen! Wegens drukte en onderbezetting is de levertijd langer dan op de website vermeld staat. Hou hier dus rekening mee met het bestellen! Voor ons 4 sterren omdat de communicatie (wederom door de drukte en onderbezetting) nog wat verbetering kan gebruiken. Maar we raden deze website toch zeker aan! Wat betreft het product zelf hebben we er vertrouwen in dat dit top gaat zijn gezien de overige reviews.

• Hoe beoordeel je RVStrapleuningonline.nl?

• Brad
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Ik heb 5 trapleuningen besteld, ze kwamen wat later dan verwacht maar de qualiteit was perfect

• Demi
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Midden januari trapleuningen besteld, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Een aantal keer contact opgenomen, zowel telefonisch als per mail, maar je krijgt nauwelijks een reactie. Als je dan al een reactie krijgt, dan reageren ze niet op wat je zegt. Wel laatst een mail gekregen dat de levering vertraagd is, maar verdere duidelijkheid bleef uit.
    Verder heb ik al mijn begrip voor de situatie, alleen duurt het nu wel erg lang. Hopelijk zijn de leuningen wel van goede kwaliteit!

• Jessie Luiten
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Later geleverd dan afgesproken maar product ziet er goed uit!

• Dennis N
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Niek, wil je contact met me opnemen? Na 5 maanden wachten en veel geduld hebben we onlangs 3 van de 5 bestelde (en betaalde) leuningen ontvangen. Nu is het alweer ruim 2 weken onmogelijk om zowel via mail als telefonisch contact met je te krijgen. Helaas rest met niets anders dan wederom een negatieve review achter te laten om dan hopelijk wel in contact met je te komen.

De ontvangen leuningen zien er keurig uit, de beugels zijn allemaal al geleverd, dus ook die voor de 2 leuningen die ik nog tegoed heb.

Wil je me per omgaand bellen? Dennis.

• Remco vd K
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Leuningen besteld, en inmiddels is de levertijd een keer of 4 verstreken. Met het bedrijf is geen contact te krijgen, niet via de email. En telefonisch neemt er niemand op. Advies voor een ieder, blijf hier ver van weg om teleurstelling te voorkomen.

• Ronald
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Hele goede en snelle service! Ik kreeg een belletje van een van de eigenaren Nick om even de bestelling door te spreken en zeker te zijn dat ze de goede materialen leverden en of er nog vragen zijn voordat ze de bestelling in orde gingen maken. De leuningen zijn van zeer goede kwaliteit en zien er prachtig strak uit! Top!

• Robbie
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Eerder voor beneden verdieping leuningen besteld en nu voor boven. Top kwaliteit net als voorheen. Top werk, bedankt !

• Steffi
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Inmiddels contact gehad met Nick. Die netjes zijn excuus aanbood. Maandag komt er een oplossing en dan zouden de leuningen a.s. woensdag geleverd moeten worden.
    Hier gaan we nu dan ook vanuit.

Update: alles keurig volgens afspraak geleverd en een stukje tegemoet gekomen. Dank Nick dat het zo toch allemaal super geregeld is. Wij zijn hierdoor toch tevreden klanten.

• Simon vd Veen
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

De trapleuningen zijn gisteren binnengekomen en zien er top uit. Met een mooie matzwarte afwerking, dat gaat er super uitzien als ik ze gemonteerd heb! De levering duurde even vanwege de grote vraag maar daar hebben we contact over gehad, dat vond ik geen probleem. Ik had een speciale wens voor een aanpassing aan de leuning vanwege de montage van een van de twee leuningen, Nick kwam zelf met een beter voorstel en een goede oplossing. Helemaal top en ik ben super tevreden!

• Lor

Bestelling was perfect!

• Hawzin
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Ik heb op 14 januari trapleuningen besteld bij deze bedrijf, tot nu toe heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Verder zijn ze telefonisch niet berekbaar en ze reageren niet op emails. Ik ga nu juridische stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Kortom ik raad deze bedrijf niemand aan. Hoop stress.

• Kevin
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf dat de leuningen heeft geleverd. De service is uitstekend, het product is van hoge kwaliteit en ondanks het feit dat er slechts drie mensen werken, leveren ze echt uitstekend werk. Een aanrader voor wie op zoek is naar duurzame leuningen van topkwaliteit!

• Simon
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

I ordered 8 coated railings and they were perfect. Assembly Is about as easy as IKEA furniture if you don't have 10 thumbs. Customer service is top notch and super friendly

• Esther
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

11 december een trapleuning besteld. Vanaf eind januari gemaild en gebeld omdat we nog steeds niks gehoord hadden. Geen reactie op mail en telefonisch niet bereikbaar. 6februari eindelijk telefonisch eigenaar gesproken. Excuses en belofte snelle afhandeling. 14 februari een mail twee dagen later zou leuning komen of hooguit 1 werkdag later. Twee dagen thuis gebleven, geen trapleuning. Telefonisch al twee dagen weer niet bereikbaar. Mail gestuurd, geen antwoord. Nu 3 maanden later hebben we de trapleuning ontvangen. Een hele mooie trapleuning, heel netjes verpakt. Als de communicatie en bereikbaarheid beter zouden zijn, was het zeker een hogere beoordeling zijn maar in het proces gaat nog te veel mis. Succes met het verbeteren daarvan want jullie hebben uiteindelijk een mooi product geleverd!

• Sebastian

I ordered 3 hand drills very good quality for a nice price 😁

• Danny

Alles is goed opgelost

• Wesley
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Januari onze trapleuningen besteld maar nog niets ontvangen. Enkele weken geleden ben ik bij het bedrijf langs gegaan en werdt ik vriendelijk te woord gestaan.

Omdat onze jongste al van de trap gevallen was gaf Niek aan dat wanneer ik een goede recentie op de site zou plaatsen, hij diezelfde week nog onze order zou gaan maken.

Nadat ik een positieve recentie geplaatst had bleef het wederom stil en heb ik de leuningen tot op heden nog niet ontvangen.

Loze beloften om positieve recensies te ontvangen

• Henk
    Review voor RVStrapleuningonline.nl

Heel mooi product tegen redelijke prijs en prima after sail