Raamdecoland.nl

Raamdecoland.nl

Online zeer voordelig raamdecoratie bestellen. Gratis verzending van alle producten!
9,0
Filter 281 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 276 met beschrijving

• Rieny van den Biggelaar
    Review voor Raamdecoland.nl

Kundige mensen op klantenservice neerzetten. Emails van klant goed lezen en duidelijk beantwoorden op de vragen die gesteld worden. Foute informatie wordt mbt technische vragen, gegeven en lange onduidelijke levertijden als de besteling eenmaal gedaan is. Tegemoetkoming van 5% werd toegezegd en een tegoedbon bij volgende order of voor bekende werd beloofd voor alle problemen die er waren geweest, maar pas na weken mailen, werd het bedrag schoorvoetend overgemaakt. Zeer onduidelijke handleiding en zelfs de videoinstuctie op website klopt totaal niet voor de plisse gordijnen. Hele andere montage manier, wat nergens te vinden is op de site op bij de order. Zelfs de eigen medewerkers snappen er niets van. De tegoedbon die ga ik niet gebruiken of weggeven, want bij dit bedrijf zal ik nooit meer wat bestellen of adviseren aan anderen.

• Miranda
    Review voor Raamdecoland.nl

Omdat ik er niet uit kon komen op de site heb ik telefonisch contact opgenomen, ik werd hier zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd met mij meegedacht. Zo zijn we samen tot een goed passende oplossing gekomen. De bestelling had ik de volgende dag al in huis! Nu nogmaals een bestelling geplaatst en weer zeer vriendelijk geholpen.

• Hoe beoordeel je Raamdecoland.nl?

• Birgit Slegers

Goeie service

• Lyda Peek
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Snelle levering en heel goede service

• Hans Jansen

• Milan Simek
    Review voor Raamdecoland.nl

Twee weken geleden bestelling geplaatst, nog steeds niet geleverd. Geen enkele update van de kant van Raamdecoland. Geen reactie op mails, chat en contactformulier. Het ziet er naar uit dat deze website niet langer actief is. Vermijden dus!

• P. von Raesfeld
    Review voor Raamdecoland.nl

iets doen aan de verzending wacht al weer 2 weken heb betaald maar nog altijd niets ontvangen en de klantenservice vervangen. Meneer wilde een order na kijken zonder gegevens van mij op te vragen en om wat voor bestelling het ging. Moest dus zelf het ordernr doorgeven. Dinsdag of woensdag binnen vertelde hij. Ook dat nhet normaal is dat je geen bevestiging per mail ontvangt. Woe nog niks binnen weer bellen. Mevrouw aan de lijn en geeft aan dat een bev per mail altijd gebeurd maar heb ik dus niet ontvangen. Ook niet in spammail. geen probleem ik krijg ze vrijdag. Helaas nog steeds niets ontvangen maar heb wel betaald. Als ik voor dinsdag nog geen rolgordijnen heb eis ik mijn geld terug en anders naar consumentenbond. Ik heb al een heel verhaal over dit bedrijf op insta en facebook gezet. Ben klaar met dit soort bedrijven. Ook al hebben we met corona te maken ... dit hoeft echt niet langer dan 14 dagen te duren. Leveringstermijn van 3 dagen vd site verwijderen en veranderen in ... we zien wel! Super slecht dit!!!

• Jeroen Holleman

Duidelijkheid verzending

• Karin Peek
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Paar keer telefonisch contact gehad en mijn vragen werden netjes afgehandeld. En het product, een buiten rolgordijn, zijn we zeer tevreden mee.

• m weij

Goede prijs knappe spullen