Raamdecoland.nl

Raamdecoland.nl

Online zeer voordelig raamdecoratie bestellen. Gratis verzending van alle producten!
9,1
Filter 268 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 264 met beschrijving

• Floris
    Review voor Raamdecoland.nl

4 mini rolgordijnen gekocht. 1 bleek er bij ophangen defect te zijn. Na een paar mailtjes een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen. Wij hopen een lange tijd plezier te hebben van de rolgordijnen.

• Sluiter vastgoed/D. Metz
    Review voor Raamdecoland.nl

Overzichtelijke website makkelijk te bestellen.
    Contact gehad via de chat dat ging prima.
    Snelle levering en mooi product (stevig verpakt).
    Heb product wel terug gestuurd, hierover gebeld en afhandeling van retour was perfect (ondanks iets latere retour).
    Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen.

• Hoe beoordeel je Raamdecoland.nl?

• GE Brandon
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Een bevestiging na het plaatsen van de order kwam snel. Daarna hoorde ik niets meer over de leverdatum. Na 2 weken heb ik telefonisch contact gezocht en werd zeker correct te woord gestaan maar men wist verder niets. Nog een week later stond UPC onangekondigd aan de deur. De vouwgordijnen zijn verder prima.

• Familie de Roode
    Review voor Raamdecoland.nl

Wij hebben zojuist onze bestelling van 5 weken terug geannuleerd! Worden al 2 weken aan het lijntje gehouden en niemand kan ons vertellen wanneer ze geleverd gaan worden. Terug bel verzoeken worden niet na gekomen en mails worden niet beantwoord!!! En als je ze dan aan de telefoon krijg lijkt het hun niks te schelen dat je de bestelling annuleerde?? Wat een klote service!!! Bestellen hier nooit meer wat.

• E.G. Blees
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Alles prima geregeld. Netjes te woord gestaan. Producten netjes geleverd en precies als besteld. Waar ik heel blij van werd is de nieuwe constructie om de geleidekabels bij de plissé vast te zetten. Bij de kabelschoentjes voorheen tamelijk lastig; vooral door de erg onduidelijke handleiding. Nu geen last meer van. Het wijst zich zo goed als vanzelf. Het resultaat is heel mooi strak en op maat.

• J. de Haan
    Review voor Raamdecoland.nl

Op 9 augustus 4 bamboe vouwgordijnen besteld en betaald. Sindsdien niks meer gehoord. Ook geen enkele reactie op mijn mail met de vraag wanneer ik de gordijnen mag verwachten. Na nogmaals, dit keer telefonisch, contact te hebben gehad kreeg ik te horen dat het pakket de volgende dag met UPS verstuurd zou worden. Dit is ook gebeurd en na 12 dagen heb ik uiteindelijk wel de gordijnen binnen. Tip voor raamdecoland: neem contact op met de klant wanneer een bestelling niet op tijd geleverd kan worden. Dit verhoogt de klanttevredenheid.

• Jelle Vloet
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Helaas waren ze in eerste instantie vergeten de buiten rolgordijnen op te sturen dus ik heb een week langer moeten wachten.
    Voor de rest prima service en makkelijk te installeren. wij zijn er blij mee.

• Joke Schmitz
    Review voor Raamdecoland.nl

Wat een geweldige service altijd vriendelijk, snelle bezorging ,en goed advies voor leek zoals ik.
    Ook met een vraag na een half jaar, gewoonweg super!!!
    Bedankt
    Joke Schmitz

• Peter
    Review voor Raamdecoland.nl

Een buismotor voor een zonwering besteld. Mijn vrouw heeft het pakket in ontvangst genomen, echter het pakket bleek een lege doos. Na een telefoontje naar Raamdecoland is er direct een andere motor opgestuurd. Een geweldige service!

• Chris Clemens
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ik zal zeker in de toekomst nog een bestelling bij U plaatsen.