Raamdecoland.nl

Raamdecoland.nl

Online zeer voordelig raamdecoratie bestellen. Gratis verzending van alle producten!
9,0
Filter 277 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 272 met beschrijving

• Hans Jansen

• Milan Simek
    Review voor Raamdecoland.nl

Twee weken geleden bestelling geplaatst, nog steeds niet geleverd. Geen enkele update van de kant van Raamdecoland. Geen reactie op mails, chat en contactformulier. Het ziet er naar uit dat deze website niet langer actief is. Vermijden dus!

• Hoe beoordeel je Raamdecoland.nl?

• P. von Raesfeld
    Review voor Raamdecoland.nl

iets doen aan de verzending wacht al weer 2 weken heb betaald maar nog altijd niets ontvangen en de klantenservice vervangen. Meneer wilde een order na kijken zonder gegevens van mij op te vragen en om wat voor bestelling het ging. Moest dus zelf het ordernr doorgeven. Dinsdag of woensdag binnen vertelde hij. Ook dat nhet normaal is dat je geen bevestiging per mail ontvangt. Woe nog niks binnen weer bellen. Mevrouw aan de lijn en geeft aan dat een bev per mail altijd gebeurd maar heb ik dus niet ontvangen. Ook niet in spammail. geen probleem ik krijg ze vrijdag. Helaas nog steeds niets ontvangen maar heb wel betaald. Als ik voor dinsdag nog geen rolgordijnen heb eis ik mijn geld terug en anders naar consumentenbond. Ik heb al een heel verhaal over dit bedrijf op insta en facebook gezet. Ben klaar met dit soort bedrijven. Ook al hebben we met corona te maken ... dit hoeft echt niet langer dan 14 dagen te duren. Leveringstermijn van 3 dagen vd site verwijderen en veranderen in ... we zien wel! Super slecht dit!!!

• Jeroen Holleman

Duidelijkheid verzending

• Karin Peek
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Paar keer telefonisch contact gehad en mijn vragen werden netjes afgehandeld. En het product, een buiten rolgordijn, zijn we zeer tevreden mee.

• m weij

Goede prijs knappe spullen

• Jory de Swart
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Geweldige service, door mijn eigen fout 2 producten te breed besteld, dit is kosteloos ingekort. Daarnaast een aantal keer contact gehad met vragen over de opties/advies voor onze situatie en altijd keurig te woord gestaan. Het is tegenwoordig een unicum om soortgelijke service te krijgen en ik kan iedereen dus ook raamdecoland aanraden!

• caroline bos
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

je krijgt antwoord als je iets vraagt

• Floris
    Review voor Raamdecoland.nl

4 mini rolgordijnen gekocht. 1 bleek er bij ophangen defect te zijn. Na een paar mailtjes een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen. Wij hopen een lange tijd plezier te hebben van de rolgordijnen.

• Sluiter vastgoed/D. Metz
    Review voor Raamdecoland.nl

Overzichtelijke website makkelijk te bestellen.
    Contact gehad via de chat dat ging prima.
    Snelle levering en mooi product (stevig verpakt).
    Heb product wel terug gestuurd, hierover gebeld en afhandeling van retour was perfect (ondanks iets latere retour).
    Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen.