Raamdecoratiedeal.com

Raamdecoratiedeal.com

Raamdecoratiedeal.com levert producten direct af fabriek aan de eindconsument. Door deze constructie kunnen wij u gegarandeerd de beste prijs van Nederland geven. Raamdecoratiedeal.com staat bekend om het grootste en breedste aanbod 50mm houten jaloezieën. Deze leveren wij in maten van 40 tot 300cm breed. Hiermee zijn wij de enigste in heel Nederland. Tevens maken wij uw jaloezie op maat voor slechts €15,95,-
9,1
Filter 1421 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 853 met beschrijving

• Jeroen Nijhuis
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Ondanks dat de site aangeeft dat de bestelling (van donderdag) de eerstvolgende werkdag (vrijdag) verzonden zou worden, duurde dit uiteindelijk tot dinsdag. Pakket vervolgens wel heel netjes op woensdag bezorgd. Op zich helemaal prima (en snel voor de branche!), maar een mailtje met een update over de bestelling is wellicht een goede toevoeging.

Onze jaloezieën overigens perfect op maat ontvangen en gemonteerd, erg degelijk product en eenvoudig te installeren! We zijn er erg blij mee!

Antwoord van Raamdecoratiedeal.com

Goedemorgen Jeroen. Hartelijk dank voor uw review. en goed om te horen dat u tevreden bent. Wat betreft de verzending zie onderstaande info die ook op onze verzendpagina staat. Mocht u hier nog vragen over hebben horen wij graag. De track en trace update heeft u als het goed is per mail (of in de spam) ontvangen. Dank u wel en fijne dag. Mvg Julian

Voorbeeld:
    Maandag besteld = Dinsdag verzend gereed = Woensdag of Donderdag geleverd.
    Dinsdag besteld = Woensdag verzend gereed = Donderdag of Vrijdag geleverd
    Woensdag besteld = Donderdag verzend gereed = Vrijdag of Maandag geleverd
    Donderdag na 12:00 besteld = Vrijdag verzend gereed = Levering maandag of Dinsdag

• Daan Hoenderdos
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Ik heb 2 bestellingen gedaan. De eerste bestelling duurde al heel lang voordat het binnenkwam(week). Terwijl ze adverteren met “vandaag besteld morgen verzonden”. De tweede bestelling heeft ruim 2 weken geduurd voordat het binnenkwam. Ik moest zelf constant bellen om te vragen hoe het mijn bestelling ging. Toen waren ze mijn pakketje ineens kwijt duurde allemaal heel lang. Kortom ik ga hier zeker nooit meer bestellen en zou het zeker niet aanraadde hier een bestelling te plaatsen. En als je ze probeert te bellen krijg je steeds de voicemail terwijl er duidelijk staat dat ze beschikbaar zijn om te bellen.

Antwoord van Raamdecoratiedeal.com

Beste Daan. Dank u wel voor uw review en we begrijpen dat u ontevreden bent, dit is ook niet wat u normaal van ons mag verwachten. Toch willen we wel graag even een korte uitleg doen over de gang van zaken.

Uw eerste order stond in nabestelling dat betekend dat items tijdelijk niet op voorraad zijn en later geleverd worden, dit staat dan ook op onze site per product vermeld. uw tweede order is verstuurd maar helaas zoek geraakt bij onze vervoerder waardoor deze ook vertraging heeft opgelopen waarvoor onze excuus. Maar die hebben we gelijk weer opnieuw naar u toegestuurd. Mvg Julian

• Hoe beoordeel je Raamdecoratiedeal.com?

• Mia
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Als je oprolt , maar niet helemaal dan zie je goed de rolband erin staan als je het weer uitrolt.

• Frederik Weber

Goed afgehandeld & verstuurd

• R Bijl

Product precies zoals omsxhr

• Valesca Wijs
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Item gelijk kapot en geen begrip vanuit de klantenservice

Antwoord van Raamdecoratiedeal.com

Beste Valesca, wij kunnen helaas geen contact met u krijgen. Maar mogen wij vragen wat er niet goed is? Samen zouden we dan graag tot een oplossing komen.

dank u wel. en mvg Julian

• Jenny Spencer
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

De pakket echt bij de klant binnen leveren en niet voor de deur laten.

• Inne Vervoort
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Degelijk product met goede instructies om dit correct op te hangen. Ik ben er blij mee.

Het duurde wel bijna een maand voor mijn bestelling geleverd werd. Ik nam zelf 2x contact op met de klantenservice om de stand van zaken van mijn bestelling te vragen. Misschien wel handig als er gewoon updates verstuurd worden naar de klanten.

Beste Inne,

zouden wij u aub nog mogen vragen de review aan te willen passen. Dat zouden wij enorm waarderen.
    dank u wel voor uw begrip.

Fijne dag en mvg Julian

• Robin
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Wij bestelden een BAMBOE jaloezie 50mm Naturel 240x175. De jaloezie is te zwaar voor het systeem om het omhoog te trekken. Vanaf we de jaloezie half omhoog trekken begint alles te kraken. Bij een eerste poging om de jaloezie op te trekken kwamen de pluggen aan 1 kant los uit het plafond, na het installeren van kwalitatievere pluggen blijft de jaloezie hangen, maar nu kraakt dus alles. Het systeem voor bredere en zwaardere gordijnen zou steviger en beter moeten zijn.

• Sandra Wubbe
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snelle levering, helaas niet helemaal compleet maar snel opgelost door de klantenservice.

• Gat Leonora

Klantvriendelijk, top service!

• Angelien Verkerk
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Erg tevreden. Alleen wel 1 klein minpuntje de zijkantejes zijn niet wit, en dat is wat ik jammer vindt. Een aanrader het was zo besteld.

• Willem van der Veen
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snelle levering de volgende dag al bezorgd zag er heel mooi uit en was ook heel makkelijk in de lengte in te korten ben zeer tevreden.

• Dounia SA
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Top kwaliteit en snelle levering.

• JVerheij

Prima

• Ben Geelink
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Zeer snelle en correcte levering!!

• Jos Heuvelmans
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Mooi product, snel geleverd en eenvoudig te monteren.

• Bianca Lagarde
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snelle levering, mooie luxaflex.
    Alleen mag wel betere beschrijving bij hoe te bevestigen. Maar ben zeer tevreden.

• Marvin Spaan
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snel geleverd. De jaloezieën hangen prachtig. Makkelijk te bevestigen systeem. Top!

• PAULO PINTO

Zeker goed!