Raamdecoratiedeal.com

Raamdecoratiedeal.com

Raamdecoratiedeal.com levert producten direct af fabriek aan de eindconsument. Door deze constructie kunnen wij u gegarandeerd de beste prijs van Nederland geven. Raamdecoratiedeal.com staat bekend om het grootste en breedste aanbod 50mm houten jaloezieën. Deze leveren wij in maten van 40 tot 300cm breed. Hiermee zijn wij de enigste in heel Nederland. Tevens maken wij uw jaloezie op maat voor slechts €15,95,-
9,1
Filter 324 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 253 met beschrijving

• Herman Riet
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Hebben geleverd wat is afgesproken.

• Riccardo
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snel geleverd, 1 van de beter betaalbare webshops met jaloezieën, kunststof bovenbak van de jaloezieën kwamen wel wat bekrast binnen, dit is een kwetsbaar onderdeel van de jaloezieën.

• Hoe beoordeel je Raamdecoratiedeal.com?

• Simone Dorrestijn
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Snelle levering,en goed materiaal voor een betaalbare prijs! Ik ben zeer tevreden

• A.H Kooymans

snelle levering

• Shella Moolenaar
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Super blij mee, snelle levering en perfect op maat gemaakt!

• Fred
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Goede kwaliteit en snelle levering

• Wisselink
    Review voor Raamdecoratiedeal.com

Top service.
    Wij hadden 2 jaloeziën besteld, de één was gelijk goed maar helaas was de ander verkeerd ingekort.
    Nieuwe die snel geleverd was echter de verkeerde kleur.
    Het juiste model werd echter alsnog snel geleverd.
    Ondanks alles was het contact altijd snel en goed en alles is top opgelost.
    Echt een aanrader om uw hier uw jaloeziën te bestellen

• Hamza
    Review voor Raamdecoratiedeal.com

De jaloezieën waren netjes op tijd geleverd en het contact daarover was top. Helaas merkte we al snel dat we iets te strak hadden gemeten en 3 jaloezieën niet paste. Dit was geen probleem en we konden de jaloezieën gewoon terug sturen en die zijn uiteindelijk kosteloos korter gemaakt. Nu hangt alles en ziet het er strak uit. Top service zeker aan te raden.

• Jan Pieter Minkjan
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

Prima website en bestelfunctie, product klaar binnen beloofde termijn

• Rahman Sagir
    Geverifieerde klant van Raamdecoratiedeal.com

prima prijs kwaliteit verhouding. Vandaag besteld en drie dagen later hingen mijn gordijnen al in de woonkamer.