Raising kids
Is Raising kids veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Marjo Loo

Goede service

• Nell Ouwehand
    Geverifieerde klant van Raising kids

Snelle service, snel bericht , het was niet voorradig goede oplossingen gekregen. Alles was snel binnen.

• Hoe beoordeel je Raising kids?

• Robert Van de Vijver

Altijd leuke cursus

• Mireille
    Review voor Raising kids

Linda neemt echt de tijd voor je en kijkt wat bij jullie als gezin het beste aansluit. Ben met mijn baby met veel plezier naar Baby Sensory gegaan en puur gestopt, omdat hij de maximale leeftijd bereikt had. Zelf heb ik daarna de cursus baby gebaren gevolgd. Erg interactief en leerzaam. Linda maakt tijd voor persoonlijke vragen die aansluiten bij de situatie van de cursisten. Ook fijn dat de producten die gebruikt worden, te bestellen zijn op de website.

• Ayse Kayan
    Review voor Raising kids

Linda heeft een ruime bod aan programma’s. Ik heb een keer een programma van haar bijgewoond en een workshop bij haar gevolgd. Ze doet het met heel veel enthousiasme, liefde en aandacht. De manier hoe ze de informatie overbrengt is heel prettig. Ze verkoopt hele mooie producten en ik hoop dat ze haar assortiment verder uitbreidt.

• Emma de Gelder-de Wit
    Review voor Raising kids

Enthousiast, gevarieerd aanbod, weet waar ze mee bezig is.

• Jo-Anne

Enthousiast en warm

• Arlene
    Review voor Raising kids

Enthousiaste en goed onderlegde trainster die weet wat ze de ouders en kinderen leert. Bij haar kan je mini professor veel leuke dingen opsteken.