Raveg hairstyling

9,5

Taal

• Kim
    Review voor Raveg hairstyling

Toch maar de Dyadium besteld omdat ik de prijs van de Dyson echt over de top vind, ik had hem binnen 2 dagen binnen. Het is even puzzelen hoe het werkt maar ben er erg blij mee. De krul is mooi glad en blijft heel de dag zitten. Ik heb zelf schouderlang haar en gebruik hem vooral voor veel volume en slag/krul in de punten en dit is top. Volgens mij als je langer haar hebt krijg je er helemaal mooie krullen uit. De föhn borstel heb ik nog niet geprobeerd. Twijfel je tussen een Dyson en deze zou ik zeker deze eerst aanraden!

• Daniele

rb geeren ihodou.nedod .dneg eo.wveineBG

• Hoe beoordeel je Raveg hairstyling?

• Vera
    Review voor Raveg hairstyling

Er wordt overal reclame gemaakt "vandaag besteld, morgen in huis" maar ik zit helaas al veel langer te wachten. Ook na contact antwoord dat mijn bestelling deze week nog verstuurd wordt maar ook dat maken ze niet waar. Ik heb zelf een webwinkel en zo ga je niet met klanten om!!!

Antwoord van Raveg hairstyling

Beste Vera,

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de levering van je bestelling. Helaas zijn de artikelen die je hebt besteld net uitverkocht geraakt op het moment van jouw bestelling, wat heeft geleid tot de vertraging.

We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn, vooral omdat we ons bewust zijn van de belofte van snelle levering die we hebben gemaakt. Als blijk van onze oprechte spijt willen we graag een korting van 20% aanbieden op je volgende aankoop bij ons. We hopen hiermee het ongemak enigszins te kunnen compenseren.

We willen graag benadrukken dat we een e-mail hebben verzonden waarin we hebben aangegeven dat je bestelling vertraging heeft, om volledige helderheid te verschaffen over de situatie.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

RAVEG

• Hilde
    Review voor Raveg hairstyling

Was pre-order dus even geduld moeten hebben had al een keer een ander merk airwrap geprobeerd maar werkte niet zo goed als deze. Super handig in gebruik mooi desing en handig in de hand. zeker de moeite waard om iemand die dyson wil aanschaffen en de prijs te hoog vind hier voor te kiezen. Ik ben blij gelukkig was die net op tijd om volgende week mee te gaan in de koffer naar Malaga zodat mijn haren daar ook makkelijk in model blijven. Wie weet overtuig ik mijn dochter en schoondochter wel voor dit product ipv van aanschaf dyson ... :-)

• A. W.
    Review voor Raveg hairstyling

Was een pre order. Maar netjes contact met verwachte levertijd. En toen eerder dan verwacht ontvangen
    De Dyadium besteld. En wauw! Ben zelf kapster. Bij een klant met lang dik haar getest. Was even wennen in gebruik. Maar wat een stevige bouncy krullen!!

• Cindy
    Review voor Raveg hairstyling

Ik wilde een dyson airwrap maar de prijs vind ik belachelijk hoog. Mijn föhn ging ook stuk een die was prio.. ik op zoek naar de raveg föhn omdat een vriendin erg tevreden was. Zie ik in eens die nieuwe dyadium en dat is de airwrap met een föhn en een borstel wauw!! Ik heb mrt spanning gewacht op de lancering. Hij kwam binnen in een schitterende doos en yes ik ben zo blij met mijn aanschaf. Ziet er prachtig uit en werkt super

• Samara
    Review voor Raveg hairstyling

Ik heb de RAVEG Dyadium gekocht en de Dyson Airwrap zodat ik kon vergelijken. De RAVEG was minstens 300 euro goedkoper dan de Dyson Airwrap van de Mediamarkt. Ik heb me wat ingelezen over de Dyson, maar heb het idee dat je alleen maar voor de naam betaal. Ik heb de Dyson getest en me haar kwam hier niet helemaal glad uit. De RAVEG Dyadium gaf me wel glad haar en een mooie bos krullen.

Ik heb van nature grof blond haar. Ik maak mijn haar lichter (bleek het niet) dus ik moet ervoor zorgen dat het beschermd blijft tegen beschadiging door hitte. Krultangen en stijltangen beschadigen het maar ik las dat dat niet gebeurd bij dit product. Super fijn dat je geen extreme hitte hoef te gebruiken.

Ik ben fan en stuur de dyson retour aangezien je amper verschil merk en me voorkeur gaat naar de raveg als je kijk naar kwaliteit/prijs.

• Geweldige airwrap
    Review voor Raveg hairstyling

Raveg dyadium pre-order besteld en gister binnen gekregen. Heb vorig jaar de Hyperpower aangeschaft en nu ook dit product. Opnieuw enorm tevreden. Krullen zijn in model en met wat zoutspray blijft het lekker lang in model. Ik ben fan!!

• Ellen

Superfohn! Doet niet onder voor een Dyson

• Laura
    Review voor Raveg hairstyling

Snelle levering, en hele fijne fohn! Is licht en fijn in de hand, heel blij mee!

• Dina
    Review voor Raveg hairstyling

"Wow, ik ben echt onder de indruk van de klantenservice van Raveg Hyperpower! In eerste instantie vertelden ze me dat de garantieperiode voorbij was, maar nadat ik teruggemaild had en uitlegde dat het slechts één week na de garantieperiode was, besloten ze om me toch te helpen. Ze boden aan om kostenloos een nieuwe haardroger op te sturen, ook al was de Hyperpower Navy Blue uitverkocht. Ik hoef slechts twee weken te wachten voordat ik mijn nieuwe haardroger ontvang. Dit is echt een geweldige service. Ik werd door Mila geholpen, en ik waardeer het dat ze mijn tevredenheid zo hoog in het vaandel hebben staan. Dus nu nog even overbruggen met een oude kleine reis föhn, bedankt Raveg!

• Angelina
    Review voor Raveg hairstyling

Snel bezorgd, hele goede klantenservice, snelle communicatie.
    Ik heb de Raveg Hyperpower, was even teleurgesteld door de kleine diffuser (ik heb lang haar), maar eerlijk is eerlijk, deze werkt prima. Hoewel ik stiekem een grote diffuser wel zou aanschaffen als ze deze hebben.
    Heel fijn de verschillende warmte en blaasstanden. Mijn haar is echt veel sneller droog dan normaal, heel fijn!
    Ben erg blij met deze föhn!

• Bernedette
    Review voor Raveg hairstyling

Snel bezorgd en een erg mooie luxe föhn. Mijn krullen zijn minder pluzig sindsdien ik de roze hyperpower föhn gebruik!

• Liane
    Review voor Raveg hairstyling

Ik heb de raveg hyper besteld en de levering was erg snel. De föhn en alle accessoires zitten in een mooie doos. De kleur Phthalo/dijon is mooi en de föhn is niet zwaar. Het is een krachtige föhn die ook niet te heet wordt.

• Patricia
    Review voor Raveg hairstyling

Raveg hyperpower pink. Super blij mee. Ligt lekker in de hand en makkelijk te bedienen. Droogt het haar snel en de krullen zien er perfect uit

• A.J
    Review voor Raveg hairstyling

15 januari 2024 RAVEG Hyper ® Gray/Magenta haardroger - Incl. opbergdoos besteld. Super blij mee tot dat heel snel de diffuser niet op de föhn bleef zitten. Hier over netje contact gezocht en zelf een filmpje gemaakt om te laten zien dat deze niet blijft zitten. Tot op heden zoals belooft zou zijn geen nieuwe diffuser ontvangen. Naar meedere keren hierover contact te hebben gezocht wordt er iedere keer het zelfde antwoord gegeven" deze is niet op voorraad maar komt zo snel mogelijk naar je toe" Inmiddels zitten we in april en heb nog niks ontvangen.

Heb de föhn gekocht voor de diffuser, heb dus nu niks aan de föhn. Dus had beter een ander föhn ergens anders kunnen kopen.

Service is hier verre van op orde. Wel reclame maken met nieuwe voorraden maar een klacht netje afhandelen is ver te zoeken terwijl de oplossing gewoon simpel is door een nieuwe diffuser op te sturen. Desnoods uit een andere verpakking. Maar naar dit te hebben voorgesteld zou dit niet mogelijk zijn. Tja wat zal ik zeggen.......beetje simpel zeker als een maand geleden dan is aangegeven dat het onderdeel binnen zou komen.

Al met al, zit nu nog steeds te wachten op een diffuser met een föhn in de kast die inmiddels onder het stof zit weg te rotten. Had die 80 euro blijkbaar ergens anders beter kunnen besteden.

Inmiddels 09 April 2024 is er een refund aangeboden en ook vandaag nagekomen. Dank voor deze oplossing. Wel blijft het jammer dat het zo lang heeft geduurt voor er een oplossing is aangeboden.

Antwoord van Raveg hairstyling

Beste A.J.

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die je hebt ervaren met betrekking tot je RAVEG Hyper® Gray/Magenta haardroger en de ontbrekende diffuser. Echter moet ik mededelen dat we dit product niet meer in de collectie hebben, dus het product ook niet meer inkopen waardoor we de diffuser niet meer op voorraad hebben.

Echter willen we wel samen tot een oplossing komen en zullen we je een refund geven. We willen je vragen om je ordernummer te mailen naar info@raveg.nl en in het onderwerp vermelden dat het gaat om deze klacht.

We horen graag,

Mvg,

Niels Groen

• Anoniem
    Review voor Raveg hairstyling

Super snelle levering en het mooi stylen begint al in de doos! Deze föhn is alles ineen; design maar ook zeer functioneel. Heerlijk lichtgewicht, je komt ondanks de diffuser goed aan de haargrens, droogt snel, het haar ziet veel minder droog uit, goed lang en stevig snoer. Kortom alles wat je wenst! Inmiddels 2de order geplaatst voor zowel zakelijk als privé. Een föhn waar je niet over hoeft te twijfelen!

• Linda
    Review voor Raveg hairstyling

Vandaag besteld, morgen in huis was echt zo. Snelle levering. Uitpakken was al een cadeau, zag er netjes uit.
    De föhn ligt licht in de hand en waar ik lang bezig was om mijn dikke bos met krullen droog te krijgen was het nu binnen 5 minuten. Krullen blijven langer mooi ipv dat het eruit zag als droog touw bij gebruik van mijn andere föhn.
    Ik ben al heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om de Raveg Hyperpower aan te schaffen.

• Monique
    Review voor Raveg hairstyling

Fantastisch! Erg licht in de hand, veel keuze in warmte en vermogen standen.
    Hij is lekker stil en de magneten voor de opzet stukken werken prima. Het snoer is mooi lang en ook erg fijn dat er een bevestigingsbeugel bij zit!
    Service was prima, snel geleverd en na een mailtje goede en snelle reactie.
    Kortom heel tevreden en zeker een aanrader!

• Samira
    Review voor Raveg hairstyling

Erg fijn föhn wat zorgt dat mijn krullen minder pluizen, kortom hij is het waard!

Helaas moest ik 2 weken erop wachten, na een week contact opgenomen, erg snel een reactie terug ontvangen, kortom snelle klantenservice en makkelijk te bereiken.

De föhn komt in een mooie verpakking aan en heeft mooie opzet stukken & een handige muurbeugel meegeleverd.

Kortom; mij geduld is goed beloond met deze prettige föhn!