Rawa Geschenken

9,0
1.127 klantbeoordelingen

• Jacqueline
    Review voor Rawa Geschenken

3 breekbare producten gekocht, 1 was er gebroken, super snel via de app geregeld en ze hebben nieuwe gestuurd! Top service

• Jan Baan
    Review voor Rawa Geschenken

Communicatie over de app ging supersnel en zeer klantgericht.
    Zeer breekbare bestelling heel goed verpakt en in no-time geleverd.

• Hoe beoordeel je Rawa Geschenken?

• Rianne Frisart
    Review voor Rawa Geschenken

Na telefonisch contact, werd beeld dat niet op website stond handmatig ingevoerd en bevestigd per mail. Betaling geregeld en pakket is meteen verstuurd en is volgende dag in goede orde ontavngen

• R. de Jong
    Review voor Rawa Geschenken

Tijdje geleden contact gezocht via whatsapp over een beeldje, snelle reactie gekregen en gevraagd of het mogelijk was deze te bekijken. Was geen probleem, afgereisd naar Hengelo en het beeldje gekocht, mooie winkel met een groot assortiment met spullen van goede kwaliteit. Een aanrader!

• Eugenie van de Loo
    Review voor Rawa Geschenken

Supersnelle levering, wat heel goed uitkwam en heel goed verpakt. Heel fijn!

• Hans
    Review voor Rawa Geschenken

Mooie decoratie toegestuurd gekregen, was door vervoer beschadigd. Werd perfect opgelost door het sturen van een nieuw exemplaar

• M.

Annulering makkelijker maken

Antwoord van Rawa Geschenken

Goede middag mevrouw M Klaver uit hoogwoud,

we nemen uw advies mee en proberen binnen de regels van de privacywet en administratie dit eenvoudiger te maken.
    U hebt natuurlijk gelijk dat we door een hiaat in de voorraad niet konden leveren, in dat opzicht hebben we straf verdient.

Wel vind ik het jammer dat dit meteen moet resulteren in een negatieve beoordeling online.
    Wij hadden liever gezien dat u even telefonisch contact had gezocht.
    dan was het sneller opgelost.

• Ilona
    Review voor Rawa Geschenken

Super goeie service, had een schilderij besteld maar was per ongeluk verwisseld met een andere,via whatsapp heel snel en goed opgelost, binnen 2 dagen had ik die van mij binnen, ik zeg een dikke 10

• Michiel
    Review voor Rawa Geschenken

Snelle reactie via whatapp en direct geleverd. Goed verpakt.

• Leyla
    Review voor Rawa Geschenken

Mooie producten in de winkel. Bestelde artikelen worden goed verpakt en snel bezorgd . Supervriendelijke service en naservice. Heb over paar manden na aankoop gevraagd of ik mijn artikel nog mog ruilen en dat was helemaal geen probleem. Na snelle en makkelijke communicatie via Whatsapp had ik al binnen een week een nieuwe artikel binnen. Zo hoort klantenservice te zijn: klantgericht, snel en vriendelijk. Uitstekend, hartelijk bedankt!

Antwoord van Rawa Geschenken

Hartelijk dank voor uw beoordeling