Rawa Geschenken

Geschenken en decoratie
9,2

• Wiel
    Review voor Rawa Geschenken

Goede en snelle service. Ik kreeg een maanvormige vaas met een stalen onderstel dat helaas scheef was. Snel werd kosteloos een nieuwe opgestuurd. Helemaal goed. Hier een tevreden klant.

• Maaike
    Review voor Rawa Geschenken

Geweldige service. Snel contact via de Whatsapp. Mooie beeld.

• Hoe beoordeel je Rawa Geschenken?

• Dank je wel voor de lieve woorden die persoonlijk mocht ontvangen van jullie. Mooie urne .💞 ter na

Top levering !!

• Marijke
    Review voor Rawa Geschenken

Mijn bestelling was beschadigd, maar na telefonisch contact en een gestuurde foto was het antwoord van Rawa stuur maar op,binnen een week had ik het nieuwe artikel, zorgvuldig verpakt en helemaal naar mijn zin. Top service van een bedrijf die je kunt vertrouwen

• HWH
    Review voor Rawa Geschenken

Fijne communicatie, accuraat gehandeld met goede oplossing! Kom graag weer online terug!

• Scheerder
    Review voor Rawa Geschenken

Prettig contact en fijne, snelle service! Ons beeldje was niet op voorraad maar er werd meegedacht met een alternatief. Erg tevreden over de geboden service en kwaliteit. Beeldje is goed beschermd verstuurd in een hergebruikte doos (=duurzame actie).

• Cornelia
    Review voor Rawa Geschenken

Sculptuur naar wens geleverd. Prachtig exemplaar.
    In het kader van duurzaamheid vind ik het top dat bestelling in reeds eerder gebruikte doos werd verstuurd

• Laura
    Review voor Rawa Geschenken

Uitstekende service. Beeldje van mijn keuze was er niet meer. Er werd meegedacht en naar een alternatief gezocht. Dit is gelukt waar ik heel blij mee ben. Het persoonlijke contact per telefoon en Whatts App was echt super, precies zoals het hoort te zijn! Toppie hele betrouwbare winkel! Enne op tijd geleverd zoals beloofd

• Tanja
    Review voor Rawa Geschenken

Goed, persoonlijk overleg gehad toen mijn specifieke bestelling niet op tijd leverbaar bleek. In overleg een iets ander item gekregen, wat snel geleverd werd. Erg blij met het bestelde beeld.

• Carolien
    Review voor Rawa Geschenken

Snelle levering (volgende dag) en super verzorgd!

• Jo
    Review voor Rawa Geschenken

Erg goede, vriendelijke en snelle service: boven verwachting!

• Ermi Entjes
    Review voor Rawa Geschenken

Geweldige service! De fout van de vervoerder, werd door Rawa hersteld, door persoonlijk het cadeautje op zondagmiddag, mooi verpakt af te leveren. Daardoor kon ik vanmorgen een gezin heel blij maken, met een mooi origineel cadeautje voor hun 12-jarig huwelijksfeest.

• Harma Harms
    Review voor Rawa Geschenken

Hele goede service, en heel vriendelijk te woord gestaan. Top. Ik ben zeer tevreden.

• Gerard
    Review voor Rawa Geschenken

De bestelde regenmeter had geen schroefdraad. Gebeld en binnen een week hadden we een nieuwe.
    Topservice een echte aanrader.
    Verkopers waar je nog op vertrouwen.

• Harma
    Review voor Rawa Geschenken

Bestelling was snel geleverd. Helaas kwam het gebroken aan. Via WhatsApp contact gezocht en foto's gestuurd. Heel snel reactie en er wordt nieuw product gestuurd. Top service!!

• Ilse
    Review voor Rawa Geschenken

Vriendelijk, behulpzaam, in overleg veel mogelijk en een snelle levering.

• Eric

De groeten

• Inge
    Review voor Rawa Geschenken

Snelle levering, fijne communicatie en een geweldig mooi product!

• Marjo
    Review voor Rawa Geschenken

Super goede service van RAWA. Een gedeelte van de bestelling was gebroken geleverd door de bezorgdienst. Na een telefoontje met RAWA werd dit via whatsapp, op een hele prettige manier, en naar méér dan mijn tevredenheid opgelost!

• Richard Grooten-Zuidhoorn
    Review voor Rawa Geschenken

Geweldige service en enorm prettig en snel geholpen