RealFlavors

RealFlavors

Dé online winkel voor iedereen die van goed eten houdt. RealFlavors laat zien dat eten lekkerder, gezonder, duurzamer en transparanter kan. Thuisbezorgd per DHL en verkrijgbaar bij verkooppunten.

• Manouk
    Review voor RealFlavors

Goede service. Fijne en lekkere producten. En zeer snelle levering, na bestellen volgende dag al in huis.

• Monique h

Bijzonder producten

• Hoe beoordeel je RealFlavors?

• Troy
    Review voor RealFlavors

Snelle levering en mooie producten.

• Corrie
    Review voor RealFlavors

Heel veel goede natuurlijke producten en de gouden wonder broodmix is ons favoriete

• Jo Pelders

Goede kwaliteitsproducten, correcte levering

• Misha
    Review voor RealFlavors

Absolute topproducten. Je merkt direct de kwaliteit van alle producten. Kwalitatief en zeer smaakvol zijn bijvoorbeeld de soepen. Ga snel weer een bestelling plaatsen.

• marty post

goed assortiment

• Liesbeth
    Review voor RealFlavors

Goede service ,goed te bereiken snel contact
    Ook als dhl alles in het honderd laat lopen komt het weer goed

• Asmae

Prima levering, goede producten

• Costel
    Review voor RealFlavors

Snele levering (op 1 okt. besteld, op 2 okt. al ontvangen), goede & duidelijke site. Echter had ik niet zoveel geluk met het bestelde product, duindoorn sap van Alnavit, die als "vrucht sap met vrucht puree" wordt door de makers gepresenteerd, terwijl die is heel ver van dat, deze "sap met puree" zijnde dunner en veel wateriger dan de Rabenhorst (ander merk, ook uit Duitsland) sap, die daar als sap zonder puree wordt gepresenteerd. Sterker nog, die Rabenhorst puur duindoorn sap is zo dik, dat het komt niet eens uit de fles zonder zeer sterk schudden (of die boterige dikke lag met een dunne teelepel te doorbreken), doordat een zeer dike puree dop boven in de fles wordt gevormd bij lang (de fles) stil zitten, zoals boter bij de zeer dikke verse koemelk (de echte melk, niet het wit water wat we in de supermarkt krijgen. Trouwens, wie denkt dat je "door volle mek dik wordt", zou een voedingsdeskundige benaderen, om zo wakker geschud te worden). En als de "maar sap, zonder puree" Rabenhorst sap zo dik is, dan deze Alnavit die als "sap en puree" wordt door Alnavit gepresenteerd, denk je veel dikker te zijn, maar no way, die is een zeer dunne waterige sap, die ook nog naar echte zure kool smaakt, met een bittere tint. Totaal anders dan de pure duindoorn sap smaak van de Rabenhorst merk (die ook Bio). Wie geen referentie punt heeft (dus met andere duundoorn sap te kunnen vergelijken), zou misschien niet begrijpen waar heb ik het over. Ik zal helaas nooit meer de Alnavit merk bestellen. Trouwens, ik bedank aan de winkel voor de atentie erin gestopt, een zwarte knoflok saus potje (houdbaar tot 5 oktober). Ik zal het morgen proeven. Ik adviseer echter deze winkel, wat duindoorn sap betreft, voortaan de Rabenhorst merk te verkopen, anders (met Alnavit) de winkel riskeert te weinig sterren te krijgen van de connoisseurs.