RealFlavors

RealFlavors

Dé online winkel voor iedereen die van goed eten houdt. RealFlavors laat zien dat eten lekkerder, gezonder, duurzamer en transparanter kan. Thuisbezorgd per DHL en verkrijgbaar bij verkooppunten.

• Linda
    Review voor RealFlavors

Uitstekende klantenservice, uitgebreid en snel antwoord. Ook is de site heel duidelijk. Heel prettig.

• Jim
    Review voor RealFlavors

Snel, goed verpakt. Mooi assortiment (mag altijd groter).

• Hoe beoordeel je RealFlavors?

• Tannetje
    Review voor RealFlavors

Mooie producten, zeer zorgvuldig verpakt, snelle levering, ik raad deze webshop ten zeerste aan

• Sylvia Arp
    Review voor RealFlavors

Een (h)eerlijke webshop voor de net iets verstandigere keuzes. Snel en correct geleverd. Zeer zorgvuldig ingepakt. 👍🏻

• crawfordone
    Review voor RealFlavors

Inmiddels verschillende bestellingen geplaatst. De ervaring is steeds gelijk; supersnelle bezorging, kwaliteitsproducten (organic en vegan) tegen een scherpe prijs en accurate communicatie.

• Tries
    Review voor RealFlavors

1 dagje later dan oorspronkelijk ontvangen, maar voor mij geen probleem. Werd goed op de hoogte gehouden. Site nu pas ontdekt. Heel bijzonder dat ik zoveel bio glutenvrije spullen kan bestellen voor goede prijzen! Van alles besteld, ga het allemaal uitproberen en proeven. Ik heb er zin in!

• Tobias
    Review voor RealFlavors

Snelle levering en heerlijk brood. Heb veel broodmixen gehad, maar hier zit echt geen troep in. Heerlijk gezond genieten.

• Bénoît Segond von Banchet
    Review voor RealFlavors

Mooi (bio)assortiment; scherpe prijzen; goede service; value for money. Een top webshop.

• crawfordone
    Review voor RealFlavors

Geweldige service en goede communicatie, snelle bezorging.

• Vanessa
    Review voor RealFlavors

Het gamma aan producten vind ik echt geweldig, juist wat ik zoek. Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Top!

• Wilma Timmer
    Review voor RealFlavors

Goede service en snelle levering

• Hh
    Review voor RealFlavors

Snelle en betrouwbare levering.Super!!

• Estella
    Review voor RealFlavors

Heel fijn dat jullie goede kwaliteit organic ceremonial matcha verkopen!

• GM
    Review voor RealFlavors

Koop al jaren bij Realflavors. Leveren altijd snel en netjes verpakt.

• Wilma Timmer
    Review voor RealFlavors

Service is goed. Bestelling vlot ontvangen.

• FS
    Review voor RealFlavors

Goede keuze aan gezonde producten. Heel lekkere kruidenmixen en kruidenthee. Ook veel speltproducten. Levering gaat snel en het uitpakken van de doos is een groot plezier.

• J.A de Mulder

Snel en goed

• Joanne
    Review voor RealFlavors

RealFlavors heeft gezonde en smaakvolle glutenvrije producten in het assortiment. Zeer klantvriendelijk en keurige levering. Ik ben heel tevreden over dit bedrijf.

• Lia

Super!, Fantastische producten. Fantastische meedenkende werknemers, ga zo door

• Ayse
    Review voor RealFlavors

Bijzondere producten. De amazake van Clearspring is mijn favoriet. Snelle levering, producten zijn altijd goed ingepakt. En milieuvriendelijke verpakkingsmateriaal.