Reanimerendoejezo.nl

Reanimerendoejezo.nl

Reanimerendoejezo.nl verzorgt kwalitatief hoogwaardig reanimatie en EHBO onderwijs. En is tevens expert op het gebied van AED's - AED montage - AED Onderhoud - EHBO/BHV materiaal.

• Arjen Suurhoff
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Goede producten, goede prijzen en een geweldige klantenservice. Mijn bestelling stond "on-hold"omdat 1 van de bijbehorende "goodies" nog niet uitgeleverd was. 1 mailtje en mijn bestelling werd per omgaande verzonden. Zonder "goodie", maar daar heb ik zelf bewust voor gekozen.

• Jan Bart
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Snelle levering en goede service!

• Hoe beoordeel je Reanimerendoejezo.nl?

• Thibaud
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Goede service en snelle levering! Goede kwaliteit!

• Ralph
    Review voor Reanimerendoejezo.nl

Goede service en door een wat vertraagde bestelling leuke en bruikbare goodies gekregen. Top!

• milan willems
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Website ziet er netjes en overzichtelijk uit en de klantenservice is heel vriendelijk. Wat een dikke onvoldoende scoort is de bezorging!
    Er stond 4 dagen levertijd. Dus toen ik na 4 dagen nog niks had gekregen ging ik even bellen. Bleek dat ze vergeten waren mijn bestelling te verzenden. Ook word je via de mail niet op de hoogte gehouden. Als je vervolgens zelf gaat mailen om te vragen waar de bestelling blijft, krijg je na 3 mailtjes nog geen contact. Het is inmiddels 10 dagen verder en ik heb nog niks. Ook geen mailtje met de geschatte bezorg datum. Dus dit kan wel beter!

Als dit op orde is zou ik er weer bestellen!

• mireille de la chambre
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Snelle levering Contact en correspondentie is prima Door kleinschaligheid is het persoonlijker

• Dylan Van Cauteren
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

De levering was goed optijd en in goede staat aangekomen. Sommige producten heb ik niet geopend (ivm dat ze steriel ingepakt zijn), maar ik ben zeer tevreden over de C.A.T's. En vond ook een leuke verassing in de doos, ik zocht al langer iets voor het reanimeren.

• Marco Veldhuis
    Geverifieerde klant van Reanimerendoejezo.nl

Levering was prima gegaan. Net bedrijf

• Kees Leeuwestein

Goede materialen

Antwoord van Reanimerendoejezo.nl

Hallo Kees,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb alles nog even nagekeken en heb inderdaad gezien dat je bestelling er langer over heeft gedaan dan normaal. Daar voor onze excuses. Door de Black Friday drukte hebben we het helaas niet waar kunnen maken binnen 4 dagen te leveren. Ik zie in ons systeem, dat we je daarover ook niet op de hoogte hebben gesteld. We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst beter te communiceren.

Ik hoop dat je de spullen in goede orde hebt ontvangen.

Groet Niek

• Michelle