Red Hart
Redhart.nl is een webshop met een vast lage prijs assortiment. Bij ons kunt u terecht voor al uw cadeaus, speelgoed, huishoud-, keuken- en woonartikelen.

Redhart.nl heeft een breed, actueel en snel wisselend assortiment. Dus wees er snel bij want op=op.

ALL YOU NEED IS LOW PRICES!
7,8

• Yvon
    Geverifieerde klant van Red Hart

Ben super tevreden over de snelle levering. Pakketje zag er ook nog uitstekend uit.

• Lynn van der berg
    Review voor Red Hart

Super snelle levering en goede kwaliteit,
    Iedereen in huis ook weer blij, ga hier zeker vaker bestellen!

• Hoe beoordeel je Red Hart?

• Boris
    Review voor Red Hart

Snelle levering en een top klantenservice!

• Berta Loosdijk
    Review voor Red Hart

Ik heb gisteren een product besteld voor mijn keuken. Wij zijn net verhuisd en zijn bezig met keuken inrichten, het was snel geleverd en het product is top kwaliteit precies wat wij willen.

• Sanne van der berg
    Review voor Red Hart

Mijn man heeft voor onze kinderen twee reis spellen gekocht. Ze waren snel binnen en de kinderen hebben hun spellen helemaal top! Ik bestel zeker nog een keer!!!

Beste Sanne,

Dankuwel voor uw review, we waarderen het heel erg!!

• Ikram
    Geverifieerde klant van Red Hart

Hebben aangegeven dat fiets enkel krasjes bevat maar hij is letterlijk kapot en willen mij niet helpen.

Beste Ikram,

We hebben u meerdere malen voorzien van een reactie en oplossing. In samenwerking met webwinkelkeurmerk mag u het fietsje terug sturen weliswaar op eigen kosten. Het fietsje is wel degelijk in orde dus wat u beweert klopt niet.

Redhart klantenservice

• Rosa
    Review voor Red Hart

Echt een top winkel! top service en snelle levering.

Beste Rosa,

Bedankt voor je leuke review, we waarderen het enorm!!

• Henk piet
    Review voor Red Hart

Top service vandaag besteld heel snel binnengekregen!

Beste Henk,

Fijn om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad.

• Bianca Schrotenboer

Beste Bianca,

Bedankt voor uw positieve review, tot de volgende keer!

• Sofie Goudriaan
    Geverifieerde klant van Red Hart

Snelle levering en netjes verpakt!

beste Sofie,

Bedankt voor uw positieve reactie, tot de volgende keer!

• Slechte service
    Review voor Red Hart

Bestelling geplaatst maar helaas niet geleverd door PostNL contact opgenomen met de klantenservice PostNL had een fout gemaakt zou als nog geleverd worden zo niet weer contact opnemen. Einde van de week niet bezorgd weer contact opgenomen met de klantenservice wordt er gewoon ijskoud gezegd hij is bezorgd want dat staat in de PostNL app! Hij is niet bezorgd dus over en weer mailen met de klantenservice maar helaas zit daar iemand die daar niet op z’n plek zit ik werd eigenlijk gewoon weggezet als leugenaar. Uiteindelijk is mijn pakket dinsdag alsnog bezorgd door PostNL dus zoals al eerder gemeld bij de klantenservice dat ik het niet eerder had ontvangen! Slechte ervaring met de klantenservice en zal er niet gauw weer bestellen

Goedendag,

We begrijpen uw frustratie na het ontvangen van uw bericht, maar we vinden het erg vreemd en oneerlijk dat u ons een slechte beoordeling geeft. Het spijt ons zeer dat uw pakket zoek is geraakt, maar wij hebben geen controle over de exacte locatie van uw zending nadat deze ons magazijn heeft verlaten. Het was voor ons aangegeven dat het pakket bezorgd was, maar het bleek uiteindelijk niet bij u te zijn afgeleverd.

Na deze ontdekking hebben we direct contact opgenomen met PostNL, niet één maar twee keer, om uw pakket te traceren. Gelukkig is het pakket daarna wel bij u bezorgd. We begrijpen dat deze situatie frustrerend is geweest, maar we hebben ons uiterste best gedaan om het probleem op te lossen zodra we ervan op de hoogte waren.

We hopen dat u begrip kunt opbrengen voor de situatie en dat u ons niet langer verantwoordelijk houdt voor iets waar wij geen controle over hebben. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

redhart.nl

• Samantha
    Review voor Red Hart

Hele goede service ik had een haar product besteld. Kwam snel binnen en was van goede kwaliteit heeft me haar 10x verbeterd.

Beste Samantha,

Wat fijn dat alles volgens wens is afgelopen. Wij bedanken u namens Redhart voor uw positieve review!

• Johan
    Review voor Red Hart

mijn zoontje wou zijn kamer mooi maken. Alles was werkelijk de zelfde kwaliteit als vermeld.

Beste Johan,

Wat fijn dat alles volgens wens is afgelopen. Wij bedanken u namens Redhart voor uw positieve reactie!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Red Hart

De pepsi lippenbalsem hier kunnen vinden, mijn kind is er super blij mee! En nog een cadeautje erbij, fotolijstje, wat nu mooi op het dressoir staat

Beste Mirjam,

Wat fijn dat alles goed is afgelopen, wij bedanken u namens Redhart voor uw positieve reactie!

• Rogier Stockbroeks
    Geverifieerde klant van Red Hart

Top product, zeer snelle levering!

• Gijs

Snel geleverd, bedankt!

• Free Frijters
    Geverifieerde klant van Red Hart

Snel geleverd en goed verpakt.

• Jolanta Kaminska
    Geverifieerde klant van Red Hart

Zeer slecht beveiligde producten, ik ontving een pakket met gemorste shampoo die tijdens het transport openging

Beste Jolanta,

Wij verpakken onze pakketen zo goed en zo beveiligd mogelijk. Wij hebben helaas geen grip op hoe postnl met de pakketjes omgaat.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u uw product toch nog heeft kunnen gebruiken.

• Aj Eijken
    Geverifieerde klant van Red Hart

Leuke prijsjes en snel bezorgd

• Jeanette Smits
    Geverifieerde klant van Red Hart

Snel geleverd met een leuk presentje