Redsand
Slowjuicers, Blenders & voedseldrogers. Redsand is het adres voor aanschaf van de JTC Omniblend V blender, de Greenis slowjuicer of de Saro Veggydry (mini) voedseldroger (dehydrator). Voor de gezonde en rawfood keuken. Complete en betrouwbare keukenapparaten met 3 tot 10 jaar garantie. Wij hebben van alle apparaten ook de meeste onderdelen te koop.
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Rutgher Brunink
    Geverifieerde klant van Redsand

Duidelijke en uitgebreide website.

• Gert Mortelmans
    Geverifieerde klant van Redsand

alles ging vlot en correct

• Hoe beoordeel je Redsand?

• Véronique Blommaart
    Geverifieerde klant van Redsand

Snel en netjes verzonden en een goede prijs.

• R De Goede

• Jos Meeus

Snelle levering. Goed contact

• Marina De jong
    Geverifieerde klant van Redsand

Goede snelle levering. Leuk kadootje erbij

• Frank & Jolanda
    Geverifieerde klant van Redsand

Wij hadden een Saro droogoven besteld. Deze werd keurig snel met track & trace geleverd. Er zat een persoonlijke begeleidende brief bij en een extra Nederlandstalige handleiding . Deze handleiding als extra service omdat er oorspronkelijk alleen een Duitstalige handleiding wordt meegeleverd. Hartstikke top. Super tevreden.

• Adriana
    Geverifieerde klant van Redsand

Snelle en correcte levering. Een leuke verrassing bij de bestelling!
    Voedseldroger Saro Veggiedry zaterdag gelijk uitgeprobeerd en geheel volgens verwachting. Heerlijke appeltjes gedroogd. Droogtijd kwam goed overeen met aanbevolen tijden en temperatuur. Kwalitatief goede droger met metalen droogrekken en eenvoudig in gebruik. Werkt prima met tijd instellen en veilig met de timer. Schakelt vanzelf uit na de droogtijd. Ik beveel deze droger dan ook aan.

• Diana van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van Redsand

Nette en snelle levering, met zelfs nog een attente verrassing in de vorm van een paket voor het opkweken van eetbare bloemen.

• Elly van de Ven
    Geverifieerde klant van Redsand

Van wegen de drukte met de feestdagen, werd het een dag later besteld, maar hierover ben ik tijdig ingelicht