Refurblaptops.nl

Refurblaptops.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Refurblaptops.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,6
Filter 260 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 185 met beschrijving

• Roberto Dulcis

OKeeee

• Rick Steinmeijer

Goede service. Duidelijke communicatie. Behulpzaam en meedenkend

• Hoe beoordeel je Refurblaptops.nl?

• Johanna De Graaf
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

De webwinkel kan verbeteren door betere producten te leveren en bereikbaar te zijn.
    De Dell laptop die geleverd werd is zo ontzettend traag dat ik betwijfel dat die werkelijk refurbished was.
    Ik heb verschillende keren geprobeerd met de winkel te communiceren maar iedere keer geen gehoor. Stuur je de computer dan zo maar terug is er niemand thuis en wordt die terug gestuurd, de klant heeft dus totaal geen rechten of garantie.

• Shawn Maduro
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Ik had een refurbished telefoon gekocht maar het internet werkt niet op het telefoon en ze reageren niet op me emails en omdat ze niet reageren kan ik het telefoon niet retournen

• Klantje
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Bestelling netjes geleverd. Iets meer status feedback over de bestelling zou wel mogen

• Remco van Heemskerck Düker
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Chromebook schoon en gebruiksklaar. Perfect verpakt en vervoerd.

• J van den Berg
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Goed spul maar communicatie kan beter.

• Willy Horsman
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

omdat de service goed is en product ook

• Angel
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Snelle verzending. Ik hev de chromebook teruggezonden aangezien ik het niet kon opstarten op mijn wifi. Ik kreeg een paar dagen later de bestelling terug bij mijn thuis aangezien het retouradres niet juist was, wat ik vreemd vond aangezien ik het adres van het herroepingsformulier had gebruikt. Nu zit ik ermee. Spijtig dat ze niet op mijn mail antwoorden.

• Andrea Annen
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Goedkope goede refurbished laptop gekocht

• Lionel Lourens
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

omdat het goed geregeld is wat ze doen.

• Erwin Schilder

Precies zoals beloofd!

• Richard luigjes
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Wel als je een telefoon koopt dat je wel
    Je account zonder problemen kan activeren als dat lukt mij is dat nog niet gelukt

• H. Lammerts
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Uitstekende service nadat eerdere laptop teruggestuurd moest worden vanwege een niet werkend keyboard.

• Deborah Cremers

• Alie Mennema
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Goede service... snelle levering netjes en goed verpakt.

• Zosia
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Voor wat je krijgt is de prijs goed, alleen jammer dat ik voor de post heb betaald!

• Hans Heeres
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Prima prijs, heel degelijk ingepakt en verzonden. Jammer dat er geen handleiding bij zat. Ik had ook graag een bevestiging per e-mail gehad ipv enkel toezending track en trace-code.

• Jane Orassie
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Door dat het product wel in orde is want mijn toetsenbord is niet in orde en k kan ht niet resetten daar baal k wel van wat nu.dus van daar mijn slechte cijfer

• P. J Slokker
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

snelle levering voorhet geld wordt een goed product
    geleverd