Refurblaptops.nl

Refurblaptops.nl

Is Refurblaptops.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,6
Filter 260 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 185 met beschrijving

• Roberto Dulcis

OKeeee

• Rick Steinmeijer

Goede service. Duidelijke communicatie. Behulpzaam en meedenkend

• Hoe beoordeel je Refurblaptops.nl?

• Johanna De Graaf
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

De webwinkel kan verbeteren door betere producten te leveren en bereikbaar te zijn.
    De Dell laptop die geleverd werd is zo ontzettend traag dat ik betwijfel dat die werkelijk refurbished was.
    Ik heb verschillende keren geprobeerd met de winkel te communiceren maar iedere keer geen gehoor. Stuur je de computer dan zo maar terug is er niemand thuis en wordt die terug gestuurd, de klant heeft dus totaal geen rechten of garantie.

• Shawn Maduro
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Ik had een refurbished telefoon gekocht maar het internet werkt niet op het telefoon en ze reageren niet op me emails en omdat ze niet reageren kan ik het telefoon niet retournen

• Klantje
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Bestelling netjes geleverd. Iets meer status feedback over de bestelling zou wel mogen

• Remco van Heemskerck Düker
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Chromebook schoon en gebruiksklaar. Perfect verpakt en vervoerd.

• J van den Berg
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Goed spul maar communicatie kan beter.

• Willy Horsman
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

omdat de service goed is en product ook

• Angel
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Snelle verzending. Ik hev de chromebook teruggezonden aangezien ik het niet kon opstarten op mijn wifi. Ik kreeg een paar dagen later de bestelling terug bij mijn thuis aangezien het retouradres niet juist was, wat ik vreemd vond aangezien ik het adres van het herroepingsformulier had gebruikt. Nu zit ik ermee. Spijtig dat ze niet op mijn mail antwoorden.

• Andrea Annen
    Geverifieerde klant van Refurblaptops.nl

Goedkope goede refurbished laptop gekocht