Regenesis magnesium

Regenesis magnesium

Ré-genesis Magnesium is dé pionier en importeur/distributeur van 100% natuurlijke en zuivere magnesiumproducten.
Ré-genesis magnesium wordt uitsluitend ecologisch, milieuvriendelijk en handmatig en met respect voor mens en dier gewonnen.
Onze magnesiumolie bestaat gegarandeerd uit puur en zuiver 31% magnesiumchloride en onze badkristallen gegarandeerd uit 47% magnesiumchloride.
Magnesiumolie en Magnesium Serum, Magnesium badkristallen, Magnesium voedingssupplementen
2.811 klantbeoordelingen
Filter 2580 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1606 met beschrijving

• Jan Luttmer
    Geverifieerde klant van Regenesis magnesium

Aanraden doe ik nooit. Ik vertel uitsluitende ervaringen en wat een ander daarmee doet is aan de ander.

• S Boonstra

Goede prijs/kwaliteit

• Hoe beoordeel je Regenesis magnesium?

• S van
    Geverifieerde klant van Regenesis magnesium

Prima produkten, goede service snellelevering

• Adrie Tempel

snelle levering, goede service

• Jenny Schipper-Boes

Uitstekende kwaliteit

• Wanda Lenting
    Geverifieerde klant van Regenesis magnesium

Snelle levering, goed product.

• Ria Van der Linden

Goed

• Sander Mace-Hardyman
    Geverifieerde klant van Regenesis magnesium

De supplementen van Regenesis onderscheiden zich van anderen omdat ze producten leveren die er voor zorgen dat ze beter worden opgenomen door je lichaam dan andere supplementen. Daarmee meer waar voor je geld. Je kunt ze bellen voor gratis advies over het gebruik en de werking. Je krijgt er een handleiding bij. De producten lijken prijzig maar zijn dat niet in verhouding omdat je er heel lang me doet. Alle producten zijn vrij van schadelijke hulpstoffen. De verzending is rete snel en de goed verpakt. Echt een top winkel met top producten. Een dikke aanrader!!!!

• Henk Kamphuis

Goede ervaring mee