Regentonkoning
Groot assortiment regentonnen voor een scherpe prijs.
8,2

• Patrick
    Review voor Regentonkoning

Vorig jaar rond deze tijd een regenton besteld en daarvoor bijna 250 euro betaald. Na een maand was er nog niets geleverd en/of gecommuniceerd over eventuele levering. Toen heb ik ze gebeld en kreeg het verhaal te horen dat de producten moeilijk te leveren waren, met daarbij de belofte dat het binnen een paar weken alsnog geleverd wordt. Sindsdien niets meer vernomen. Twee maanden later heb ik ze een mail gestuurd of ik mijn geld terug kan krijgen. Ook hier nooit meer reactie op gekregen.

Erg slechte manier van zaken doen, en dan druk ik het nog netjes uit. Tot nu toe is het alleen geld vangen maar niets leveren...

• rico sillevis
    Review voor Regentonkoning

Goede aflevering. Bellen en leveren volgens afspraak .

• Hoe beoordeel je Regentonkoning?

• michiel
    Review voor Regentonkoning

Per ongeluk 6 ipv 3 vulautomaten besteld en betaald. Direct paar minuten erna proberen te bellen. Dat er maar 3 ipv 6 nodig zijn en dat ik ook graag de heft van de betaling getourneerd wil krijgen. Maar een bandopname laat me weten dat het bedrijf met vakantie is en raadt een mail te sturen die wel beantwoord zou worden. Echter het mailformulier geeft een foutmelding. Een rechtstreekse mail levert ook een foutmelding. Op de vraag of men wel levert tijdens de vakantieperiode krijg ik ook geen antwoord. Ook geen idee hoe lang die vakantie duurt. Communicatie laat idd te wensen over. Hoop maar dat het goed komt.
    Bovendien sluit ik me aan bij de opmerkingen over verzendkosten. Idd is 17,50 verzendkosten voor enkele stukjes plastic in een doosje wel veel. In dat geval kan je die doos ook wel via een pakketdienst versturen ipv met een eigen vrachtwagen.

Antwoord van Regentonkoning

Goedendag,

Bedankt voor uw feedback. We hebben veel "problemen" met de beschikbaarheid van dit product. Om deze reden hebben we dit product ook tijdelijk uitgezet. Excuses voor het ongemak. Uiteraard is vanuit onze kant de annulering verwerkt en het bedrag zsm terug gestort.

• Betty Ottema

Levering duurde wel even

• Hans van der Pennen
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Een reactie geven nadat de klant besteld en betaald heeft. Als het item niet op voorraad is, dit ook aan de klant melden. Absurd hoge verzendkosten voor het item dat ik besteld heb.

Antwoord van Regentonkoning

En slechte review is altijd vervelend, hier kunnen wij weer van leren. De verzendkosten van het geleverde product is bij bestelling altijd bekend. De klant heeft altijd de keuze om hiermee akkoord te gaan. Een klacht over de hoge verzendkosten is dan achteraf niet geheel terecht. Wij zijn intern druk bezig om dit voordeliger te maken voor de klant, specifiek voor dit product. Onze excuses voor de communicatie. We gaan ons best doen hieraan te werken. Bedankt voor de feed-back. Grt, De Regentonkoning

• TB
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Goede service, besteld voor Vaderdag, werd keurig persoonlijk afgeleverd door het bedrijf!

• Natascha Lang

Gute Kommunikation mit dem Verkäufer

• A Jurjens
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

We hadden een hele goede prijs voor onze regenton met standaard en overloop. We werden (telefonisch) netjes te woord gestasn. Alles werd ook netjes en snel geleverd.

• piet van saase
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

ze staan achter hun product .en zoeken een oplossing

• Danny Bissels
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Prima geleverd, wel even na moeten bellen omdat het een paar dagen langer duurde. Netjes te woord gestaan.