Regentonkoning
Groot assortiment regentonnen voor een scherpe prijs.
8,4

• Ineke Libregts
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Prima prijs/kwaliteit! Super klantvriendelijk!

• M Assendorp

Prima aflevering, conform afspraak

• Hoe beoordeel je Regentonkoning?

• Vincent Bullens

Goede service, groot assortiment

• Bas Koster
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Degelijk product en snel geleverd.

• Gerdine veen
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

aardige en zeer goeie service

• Van Meer P.
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Mooie producten, communicatie kan beter. Uiteindelijk tevreden !

Antwoord van Regentonkoning

Beste Paul, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat we maar twee sterren krijgen. We hebben voor u twee schitterende eiken houten tonnen geselecteerd en uitgelegd dat het lastig is een afleverdatum af te geven. De eiken houten vaten worden zoals besproken met een vrachtwagen geladen en gelost. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden kunnen we helaas geen track&trace code afgeven. Gelukkig bent u tevreden met het product, wij gaan deze procedure nog beter proberen te beschrijven op de website.

• M. Witte
    Review voor Regentonkoning

Zeer mooie eiken houten ton besteld. Een origineel wijnvat met stempel van de wijnleverancier, echt een plaatje. Bedankt voor de snelle levering en prettige communicatie

• Javerburgt
    Review voor Regentonkoning

Vandaag is regenton binnengekomen ben er zeer blij mee de complimenten aan de chauffeur die hem ook netjes op de plaats heeft gezet en ook voor de heer w. Boerema ik ben zeer tevreden mijn complimenten fijn bedrijf met mvg hans verburgt

• K. Brandsma
    Review voor Regentonkoning

Even lezen aub. Een zeer slecht bedrijf. Ik heb een regenton besteld en betaald op 2 juni. Daarna niets meer gehoord maar ook niets ontvangen. Als ik twee weken later zelf navraag, ontdekt regenton'koning' Walter Boerema dat het product niet meer leverbaar is. Hij zegt nog diezelfde week terugbetaling toe en laat daarna niets meer horen. Conclusie: een onbetrouwbare verkoper die niet levert, niet communiceert en die niet doet wat hij belooft. Het geld heb ik terug moeten halen via een claim bij Paypal.

Antwoord van Regentonkoning

Vervelend om zo'n slechte review te lezen. Het product wat we niet konden leveren is niet meer verkrijgbaar bij de fabrikant, om deze reden hebben we de bestelling zelf moeten annuleren. Deze aanpassing is verwerkt bij de Regentonkoning om dit te in de toekomst te voorkomen. De terugbetaling via PayPall heeft inderdaad te lang geduurd omdat het bedrag geblokkeerd stond in ons account. Oprechte excuses aan onze klant dhr. K. Brandsma. Het geld is uiteraard terug geboekt.

• F H van den Brink
    Geverifieerde klant van Regentonkoning

Mooie regenton begint al z’n naden nu te dichten. Advies gebruiksaanwijzing erbij leverende aangeven om bv te beginnen met langsaam watervrees vullen en een paar dagen steeds iets meer bespaart water omdat het dan in kleine etappes gaat. Ik wil hem best maken.