Relaxwonen.nl

Relaxwonen.nl

Is Relaxwonen.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,3
1.229 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Lotte
    Review voor Relaxwonen.nl

    Onbetrouwbaar en zeer onprofessioneel! Ik wilde mijn bestelling retourneren bij relax wonen (dat ook opereert onder de naam 'easy wonen' en 'sanrex') omdat het product niet voldeed. Na veel gedoe en reminders heb ik een retourlabel kunnen verkrijgen. Product is bij hen afgeleverd, maar ik heb na 3 maanden mijn geld nog steeds niet terug. Herhaaldelijk gebeld en gemaild. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, en reageert nauwelijks op mails. Wanneer ze dat wel doen is de toon uiterst onprofessioneel en beschuldigend. Heeft me uren gekost. Uiteindelijk rechtsbijstand ingeschakeld. Bestel hier niet!

    Update 1: Na deze review binnen no time reactie van het bedrijf. Wijzen naar blokker.nl en naar feit dat ik verkeerde rekeningnummer zou hebben doorgegeven (wat niet het geval is) en niet reageerde op verificatiemail (wat ik meteen deed). Nogmaals rekeningnummer bevestigd waarna niets terugbetaling in de weg zou moeten staan. Fingers crossed

    Update 2: Twee dagen na deze review ontving ik het geld op mijn rekening.

    Antwoord van Relaxwonen.nl

    Beste Lotte,

    Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat het mis gegaan is. Echter is dit niet alleen onze schuld, u heeft iets via Blokker besteld en betaald aan Blokker. Echter doordat blokker het niet terug betaald, hebben wij gezegd betalen wij het terug.

    U heeft ons een rekeningnummer gestuurd waarvan 1 cijfer mist, wij hebben dit u ook gisteren laten weten waarbij u een cijfer bijgaf, wij vroegen daarna direct om 15.30 of dit rekeningnummer in zijn totaliteit klopt zodat het nu wel goed gaat.

    Wanneer de bank 1 cijfer mist in een batch wordt de betaling afgekeurd vanwege het niet klopt.

    Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar van 9.00-12.00 op wo-vrijdag en de andere dagen tot 16.00.

    Als u reageert op de laatste email dan is alles afgehandeld. Ik wens u ondanks alles een fijne dag.

  • Maria
    Review voor Relaxwonen.nl

    Klantenservice onbereikbaar (onjuiste telefoonnummers, onjuist mailadres),

    levering niet volledig (een deel geleverd na 2 maanden(!) zonder dat ik daarvan op de hoogte werd gebracht).

    Ben benieuwd of ik hier wat van hoor..

  • Hoe beoordeel je Relaxwonen.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Miriam
    Review voor Relaxwonen.nl

    In het begin was de klantenservice slecht bereikbaar; ze reageerde niet op mail en retourverzoek. Echter de volhouder wint. Na veel herhaalde mailtjes van mijn kant, is het uiteindelijk goed gekomen.

  • Harry Poppelier
    Review voor Relaxwonen.nl

    Klantvriendelijk,snelle levering, goede prijs kwaliteitverhouding en zeer goede service.

  • Gerda
    Review voor Relaxwonen.nl

    4 mei tuinbankje bestel. Niets gehoord. Bleek niet meer leverbaar. Toevallig mij daar vergeten over in te lichten. Maar helaas ook geen geld terug gestort. 11 juni maar eens gebeld. O ja, sorry. Maar wat bleek, bankje was weer leverbaar. Volgende dag inderdaad alsnog ontvangen. Maar totaal beschadigd. Retour. Geld zou teruggestort worden. Meerdere telefoontjes, als je al contact kon krijgen, en e-mails verder.... Vandaag 3 augustus eindelijk iemand aan de telefoon en binnen half uur zowaar geld retour ontvangen......

    Antwoord van Relaxwonen.nl

    Beste Gerda,

    Bedankt voor uw review, vervelend dat het zo op uw overgekomen is, echter kunnen wij het niet vinden in uw verhaal. U geeft aan dat u 3 augustus eindelijk iemand aan de telefoon heeft gekregen, echter is onze telefoon elke dag bereikbaar. We hebben u netjes ter woord gestaan, de klacht opgenomen en binnen 14 minuten na de start van het telefoon gesprek voor uw opgelost. Wij vinden het jammer dat u de service van ons zo ervaren heeft en zullen u nog een cadeaubon toesturen.

  • Jeroen
    Review voor Relaxwonen.nl

    Mijn bestelling is nooit verzonden. Op mails geen antwoord.

  • Patricia
    Review voor Relaxwonen.nl

    Door bij de bestelling een factuur toe te voegen of bereikbaar te zijn zodat er een factuur opgevraagd kan worden.

  • Patrick
    Review voor Relaxwonen.nl

    Productinformatie klopte niet. Klantenservice was niet goed, komen hun afspraken niet na ondanks mailtjes en belletjes.

  • Marcel
    Review voor Relaxwonen.nl

    Zending nooit aangekomen. Nu netjes opgelost..

    Antwoord van Relaxwonen.nl

    Beste Marcel,

    Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het jammer dat u niet het hele verhaal verteld, Wij hebben u altijd op de hoogte gehouden, met trackingscode, afleverbewijs en meer. U zegt dat wij niet reageren, het is jammer dat u dan wel terug reageert op onze emails?

    Tevens het plaatsen van meerdere reviews is erg vreemd.

    Wij hebben u ook al gemaild als u voor ons een document wilt invullen dat u niet ontvangen heeft als bewijs voor DPD, Dat daarna Blokker u kan terug betalen. Helaas geen reactie hier op.

  • Linda
    Review voor Relaxwonen.nl

    Afspraken nakomen, bestellingen daadwerkelijk verzenden, netter communiceren, eerlijker communiceren, daadwerkelijk service leveren in plaats van smoesjes verkopen. Bestelling is geplaatst bij Blokker.nl en niet via deze website. Dan is er in ieder geval nog hoop dat ik mijn geld terug krijg.

  • Laad meer