Relaxwonen.nl

Relaxwonen.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Relaxwonen.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,2

• Kenneth

GEEN CONTACT MOGELIJK

• ST
    Review voor Relaxwonen.nl

Betaalde bestelling nooit ontvangen. Geen reactie op vraag via contactformulier, telefoon wordt niet opgenomen, geen reactie op ingesproken voicemail. Hoe komt dit bedrijf aan een 8/10???

• Hoe beoordeel je Relaxwonen.nl?

• J.
    Review voor Relaxwonen.nl

Grote bestelling a 100 stks. Snelle en persoonlijke service met Sander van Sanrex. Het leek even dat de helft vd bestelling was geleverd, echter kwam het 2e deel een paar dagen later. De fout van DHL. Sanrex gaat hier ook zelf achteraan zodat alles netjes word geregistreerd.

• Mirjam
    Review voor Relaxwonen.nl

Ik probeer al een maand een bestelling te retourneren en mijn vooruitbetaling terug te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en telefonisch word je slecht geholpen. Mijn geretourneerde artikel werd een week later opeens weer bezorgd! Deze bezorging heb ik geweigerd. Ik heb inmiddels 3x gebeld en krijg telkens te horen dat ik binnen 3 dagen m’n geld terug krijg, maar tot op heden niets ontvangen. Vandaag waren ze telefonisch helemaal niet bereikbaar.
    Echt bizar slecht!

• Daphne
    Review voor Relaxwonen.nl

Al bijna een maand aan het wachten op mijn bestelling. Drie berichten gestuurd (mail en via account), maar tot op heden geen enkele reactie. Belachelijke gang van zaken!

• Emmerson
    Review voor Relaxwonen.nl

Mijn reeds betaalde product na ruim twee weken nog niet ontvangen, en contact maken lukt/kan niet via telefoon of e-mail.

• Freek Steevels
    Review voor Relaxwonen.nl

Er is geen klantenservice. Op geen enkele manier te bereiken. Keurmerk stelt dus niks voor.

• Hans Geerts

Klantenservice is waardeloos

• MdM
    Review voor Relaxwonen.nl

Geen bestelling ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is de order geannuleerd, maar ze blijven rekeningen (met vermelding van aanmaningskosten) sturen. Wederom wordt er niet op mails gereageerd en verder zijn ze op geen enkele manier bereikbaar. Heb al drie weken buikpijn van deze firma. Dit kan echt niet......zelfs 1 ster is al te veel voor deze zaak.

• johannes
    Review voor Relaxwonen.nl

Op 7 februari 2022 zou een product geleverd worden, de bezorger kon het adres niet vinden, en product is retour gestuurd. Afgelopen jaren heeft PostNL en DHL NOOIT problemen gehad om mijn huisadres te vinden. Op 11 augustus 2022 heb ik via mail nogmaals gevraagd om mijn geld, geen enkele reactie. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug gehad. NIET AAN TE RADEN OM HIER WAT TE KOPEN, EN ZEKER NIET VOORUIT BETALEN !!!!

• M Tolsma
    Review voor Relaxwonen.nl

Kleinere bank gekregen terwijl bij de aankoop een ander afmeting staat.
    Loopt nu al meer dan 3 weken. RelaxWonen geeft veel stress en zeker niet relax.
    Na het ophalen van verkeerde bankje door DHL wordt deze vanmorgen weer bezorgd door PostNL. Via alle voorkeurtoetsen op telefoon er voortdurend uit gegooid! Zeer slechte service!!!!

• Timo
    Review voor Relaxwonen.nl

Oplichters. Mijn bestelling had al dagen geleden binnen moeten zijn aangezien ze beloven 'voor 21.00 uur besteld, morgen in huis!'. Hier is echter niets van waar. Het telefoonnummer op de website is niet en er wordt niet gereageerd op e-mails.

• Robert de Boer
    Review voor Relaxwonen.nl

Wij hebben kledinghangers besteld bij Relaxwonen en willen deze retourneren, maar krijgen op geen enkele manier contact met dit bedrijf. Ze reageren niet op de mails en zijn telefonisch ook niet bereikbaar.

• Mar
    Review voor Relaxwonen.nl

In 1 woord: waardeloos! Product na 2 weken nog steeds niet binnen. Niet te bereiken via hun website, telefonisch al helemaal niet! Telefoonnummer via de webshop klopt niet eens! Had al een slecht gevoel tijdens het bestellen, nu snap ik waarom! Oplichters!

Beste Mar,

Bedankt voor uw reactie, helaas hebben wij nooit eerder een mail van uw gehad, het telefoonnummer werkt wel, maar is alleen open door de weeks, ik zal u een mail sturen op het aangegeven mail adres hier.

• Beate Makker
    Review voor Relaxwonen.nl

Eigenlijk alles is slecht: mijn bestelling had allang geleverd moeten zijn, men neemt de telefoon niet op als ik bel om te vragen waar mijn bestelling blijft en men reageert ook niet op de 2 mails die ik gestuurd heb. Kortom , geen contact mee te krijgen en mijn bestelling is zoek. Waardeloos bedrijf, zeer klantonvriendelijk.

Beste Beate.

Bedankt voor uw mail, helaas hebben we geen eerdere mail gehad, ik heb uw
    bestelling retour verwerkt en uw geld wordt terug gestort via de blokker
    zoals u wenst.

Het pakket lag bij postkantoor omdat u helaas niet thuis was, wij hebben
    nu pakket laten terug gaan en uw terugbetaald.

Ik vind jammer dat u zo op deze manier mailt, en een 1 sterren review
    geeft, wat helaas nooit eerder bekend bij ons was.

Ik wens u ondanks dit een fijne dag toe.

• Sanne
    Review voor Relaxwonen.nl

Zeer snel geleverd en zeer postief

• Martin
    Review voor Relaxwonen.nl

Hun juiste telefoonnummer vermelden op hun website.
    Afspraken nakomen

Beste Martin,

Bedankt voor uw mail, u heeft via de Blokker(niet via onze webshop) 2 krukjes besteld, deze zijn geleverd maar u vond 1 te mooi afgewerkt, daarvoor is een nieuwe verstuurd welke bij een pickup point gekomen is, welke daarna naar onze retour gezonden is. U stuurt een mail waarbij wij gelijk reageren binnen enkele uren met een oplossing,

Het juiste nummer staat op onze webshop en werkt ook. Het is jammer dat u ons hierdoor ons een 1 geeft, ik wens u een fijne dag.

• Gulay
    Review voor Relaxwonen.nl

Mijn product kwam niet binnen. Het zou eigenlijk de volgende dag bezorgd worden. Na een week viel het me op dat ik het niet binnen had gekregen. Ik heb contact opgenomen en ik zou me geld terugkrijgen. Een week later nog steeds me geld niet binnen. Heel amateuristisch bedrijf. Ik raad niemand aan iets te bestellen.

Beste,

Bedankt voor uw review, helaas jammer dat dit niet klopt wat u aangeeft , u heeft een bestelling bij Blokker gedaan en niet bij ons , deze is op verzoek door u geannuleerd en ook door ons bevestigd aan de Blokker. U heeft aan de Blokker betaald en deze betaald u terug , hierover dient u Blokker te contacten .

• Lisa
    Review voor Relaxwonen.nl

Super blij met mijn aankoop! Vriendelijke verkoper en eerlijke prijzen! Zeker tot ziens!

• Ellen Janse
    Review voor Relaxwonen.nl

geweldige services en veel verstand van de producten