Relaxwonen.nl

Relaxwonen.nl

Is Relaxwonen.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,1
1.456 klantbeoordelingen

• Sanne
    Review voor Relaxwonen.nl

Zeer snel geleverd en zeer postief

• Martin
    Review voor Relaxwonen.nl

Hun juiste telefoonnummer vermelden op hun website.
    Afspraken nakomen

Antwoord van Relaxwonen.nl

Beste Martin,

Bedankt voor uw mail, u heeft via de Blokker(niet via onze webshop) 2 krukjes besteld, deze zijn geleverd maar u vond 1 te mooi afgewerkt, daarvoor is een nieuwe verstuurd welke bij een pickup point gekomen is, welke daarna naar onze retour gezonden is. U stuurt een mail waarbij wij gelijk reageren binnen enkele uren met een oplossing,

Het juiste nummer staat op onze webshop en werkt ook. Het is jammer dat u ons hierdoor ons een 1 geeft, ik wens u een fijne dag.

• Hoe beoordeel je Relaxwonen.nl?

• Gulay
    Review voor Relaxwonen.nl

Mijn product kwam niet binnen. Het zou eigenlijk de volgende dag bezorgd worden. Na een week viel het me op dat ik het niet binnen had gekregen. Ik heb contact opgenomen en ik zou me geld terugkrijgen. Een week later nog steeds me geld niet binnen. Heel amateuristisch bedrijf. Ik raad niemand aan iets te bestellen.

Antwoord van Relaxwonen.nl

Beste,

Bedankt voor uw review, helaas jammer dat dit niet klopt wat u aangeeft , u heeft een bestelling bij Blokker gedaan en niet bij ons , deze is op verzoek door u geannuleerd en ook door ons bevestigd aan de Blokker. U heeft aan de Blokker betaald en deze betaald u terug , hierover dient u Blokker te contacten .

• Lisa
    Review voor Relaxwonen.nl

Super blij met mijn aankoop! Vriendelijke verkoper en eerlijke prijzen! Zeker tot ziens!

• Ellen Janse
    Review voor Relaxwonen.nl

geweldige services en veel verstand van de producten

• Chantal

Mooie producten snelle levering

• R.L van de Pol
    Review voor Relaxwonen.nl

Duidelijke info en snelle levering

• Marcel
    Review voor Relaxwonen.nl

Geweldige service, plus snelle levering!

• Lars

Net product