Relaxwonen.nl
-
Bestel hier niet, Bestelling nooit ontvangen en geen reactie
Ik heb hier een bestelling geplaatst, maar het product is nooit geleverd. Ondanks meerdere pogingen tot contact krijg ik geen enkele reactie van de webshop. Ook is er geen terugbetaling gedaan.
Het lijkt erop dat de webshop bewust niet reageert, waardoor je als klant met lege handen blijft zitten. Ik raad anderen sterk af hier te bestellen.
-
reyn
bestelling na 6 weken nog niet ontvangen en het bedrijf is niet bereikbaar
-
Hoe beoordeel je Relaxwonen.nl?
-
Astrid
Verkeerde artikel ontvangen. Ook nog vertraagd ipv de volgende dag. Pas na ruim een week. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar en op de mail geen reactie. In mijn account aangegeven dat het artikel verkeerd is. Geen reactie. Retourformulier zou onder reden retour moeten staan. Dus niet. Wat een frustratie en ergernis levert dit op zeg!
-
Silke
Op 18/06 een bestelling gedaan van een tuinset er stond als wachttijd 4-8 dagen bij. Wanneer ik nu naar dit product kijk op de site is het niet meer leverbaar. Op 27/06 eerste mail verstuurd en geen gehoor. Vandaag tweede mail verstuurd en weer geen gehoord. Ook al verschillende malen telefonisch contact proberen opnemen is ook niet mogelijk.
Update 14/07/2025 op 30/06/2025 kreeg ik de melding dat het gecrediteerd is en ik het bedrag op mijn rekening terug zou ontvangen 3 tot 5 werkdagen zou dit duren.
Tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen en opnieuw verschillende mails verstuurd. -
Pel
Ondanks aankondiging dat het bestelde artikel verstuurd is, volgde geen verder informatie zoals t&t code voor de levering. Sanrex BV is telefonisch niet bereikbaar, artikel niet ontvangen. Ik twijfel er aan of dit bedrijf wel bestaat.
PS: Sander van Sanex BV bereikt via telefoonnummer vermeld op BOL.COM. Het artikel is onderweg en wordt vanmiddag door DHL geleverd. Ben weer blij! -
Mar
Niet verstuurd, ik wacht al 11 dagen, geen antwoord op email en tel is in gesprek
-
Moon
Bestelling geplaats helaas nog steeds niks ontvangen. Gebeld, gemaild helemaal geen gehoor. Krijg een beetje raar gevoel bij dit bedrijf!
Nadat ik deze revieuw had geplaatst werd ik gebeld door dit bedrijf, dat het een fout in het systeem was en dat ik alsnog mijn bestelling kreeg. Helaas we zijn inmiddels nu vanaf 10 januari onderweg en nog steeds niks ontvangen! -
Geen contact mogelijk met Sanrex
12 dagen geleden een tuinset besteld en betaald (149,99 euro). Heel snel een bevestiging gekregen dat deze bestelling goed verwerkt kon worden door betaling ECHTER geen enkel contact mogelijk (mail, telefoon) na de beloofde verzendmethode na 3 werkdagen.
Men reageert HELEMAAL NIET. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben en raad iedereen aan NIET op deze website te bestellen + aan andere gedeputeerden ook een klacht in te dienen bij de Europese commissie. -
Jeroen
Product nu wel aangekomen.
Wat bleek dat er een verkeerde geadresseerde naam stond.
Fouten gebeuren, ik trek het onderstaande in.
Rectificatie op onderstaande.
*Filters besteld, nooit aangekomen, geen contact, geen reactie, zogenaamde voorraad d.d. 24-6-2024*
Trap er a.u.b. niet in. Helaas ik wel. -
Kenneth
GEEN CONTACT MOGELIJK
-
ST
Betaalde bestelling nooit ontvangen. Geen reactie op vraag via contactformulier, telefoon wordt niet opgenomen, geen reactie op ingesproken voicemail. Hoe komt dit bedrijf aan een 8/10???
-
J.
Grote bestelling a 100 stks. Snelle en persoonlijke service met Sander van Sanrex. Het leek even dat de helft vd bestelling was geleverd, echter kwam het 2e deel een paar dagen later. De fout van DHL. Sanrex gaat hier ook zelf achteraan zodat alles netjes word geregistreerd.
-
Mirjam
Ik probeer al een maand een bestelling te retourneren en mijn vooruitbetaling terug te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en telefonisch word je slecht geholpen. Mijn geretourneerde artikel werd een week later opeens weer bezorgd! Deze bezorging heb ik geweigerd. Ik heb inmiddels 3x gebeld en krijg telkens te horen dat ik binnen 3 dagen m’n geld terug krijg, maar tot op heden niets ontvangen. Vandaag waren ze telefonisch helemaal niet bereikbaar.
Echt bizar slecht! -
Daphne
Al bijna een maand aan het wachten op mijn bestelling. Drie berichten gestuurd (mail en via account), maar tot op heden geen enkele reactie. Belachelijke gang van zaken!
-
Emmerson
Mijn reeds betaalde product na ruim twee weken nog niet ontvangen, en contact maken lukt/kan niet via telefoon of e-mail.
-
Freek Steevels
Er is geen klantenservice. Op geen enkele manier te bereiken. Keurmerk stelt dus niks voor.
-
Hans Geerts
Klantenservice is waardeloos
-
MdM
Geen bestelling ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is de order geannuleerd, maar ze blijven rekeningen (met vermelding van aanmaningskosten) sturen. Wederom wordt er niet op mails gereageerd en verder zijn ze op geen enkele manier bereikbaar. Heb al drie weken buikpijn van deze firma. Dit kan echt niet......zelfs 1 ster is al te veel voor deze zaak.
-
johannes
Op 7 februari 2022 zou een product geleverd worden, de bezorger kon het adres niet vinden, en product is retour gestuurd. Afgelopen jaren heeft PostNL en DHL NOOIT problemen gehad om mijn huisadres te vinden. Op 11 augustus 2022 heb ik via mail nogmaals gevraagd om mijn geld, geen enkele reactie. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug gehad. NIET AAN TE RADEN OM HIER WAT TE KOPEN, EN ZEKER NIET VOORUIT BETALEN !!!!
-
M Tolsma
Kleinere bank gekregen terwijl bij de aankoop een ander afmeting staat.
Loopt nu al meer dan 3 weken. RelaxWonen geeft veel stress en zeker niet relax.
Na het ophalen van verkeerde bankje door DHL wordt deze vanmorgen weer bezorgd door PostNL. Via alle voorkeurtoetsen op telefoon er voortdurend uit gegooid! Zeer slechte service!!!!