Remarkt

Remarkt

Refurbished IT - Marktleider in refurbished Computers, Laptops, Monitoren en randapparatuur
8,6
4.212 klantbeoordelingen
Filter 3793 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2087 met beschrijving

• Stephan Scheeren
    Geverifieerde klant van Remarkt

De omschrijving mag meer gedetailleerd. De witte monitor die ik ontvangen heb, is behoorlijk verkleurd én in een andere taal (die ik niet kan wijzigen). Dat staat allemaal niet bij de beschrijving. Dat vind ik niet goed.

• Ramon
    Review voor Remarkt

Ik had een beeldscherm nodig om fatsoenlijk thuis te kunnen werken. Het beeldscherm was twee dagen na bestellen binnengekomen en prima verpakt. Het beeldscherm zelf werkt uitstekend en ziet er voor een refurbished beeldscherm goed uit!

• Hoe beoordeel je Remarkt?

• Petra van Velden
    Geverifieerde klant van Remarkt

Ik werd voldoende geïnformeerd over de status van mijn bestelling. In de huidige situatie kan je verwachten dat de levering langer duurt.

• TEDDY RACHMAT
    Geverifieerde klant van Remarkt

Duidelijke webshop, duidelijke email communicatie, doet wat zegt. In tijd van corona stelt REMARK niet teleur in transparantie en service. Bij ontvangst is laptop stevig geseald met packslip duidelijk zichtbaar. Ik heb zelf in recycle care voor electronics gewerkt, ik weet wat goed is.

• Ronny Roos

Helemaal top

• Noud Vos
    Geverifieerde klant van Remarkt

Monitor besteld, helaas was deze defect. Na een mailtje gelijk opgelost en een nieuwe opgestuurd gekregen. Goede reactie dus!

• R. Boersma
    Geverifieerde klant van Remarkt

Duidelijke website, heldere selectiemogelijkheden bij de configuratie

• Julien Lauwers

• Arjen Vergouwe