Remarkt

Remarkt

Refurbished IT - Marktleider in refurbished Computers, Laptops, Monitoren en randapparatuur

8,8
3.254 klantbeoordelingen
Filter 1713 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• michel wielinga

Netjes zoals afgesproken

• Sebastiaan de Jong

5 tekens

• Hoe beoordeel je Remarkt?

• M. Bondt
    Geverifieerde klant van Remarkt

Ik had geen OS besteld, lever dan ook geen OS, en zeker geen ongevraagde gratis extra software, zoals free-office oid. Ook was de DVD-speler niet aangesloten. Hoe kan ik dan een DVD afspelen in mijn nieuwe home cinema set.... Geen contact gehad met de klantenservice. Zelf een kabeltje gaan halen bij een lokale winkel op zaterdag was sneller dan wachten totdat de klantenservice zoiets zou opsturen.

• Amsterdammer
    Geverifieerde klant van Remarkt

De bestelling is tijdig geleverd (besteld in Nederland, geleverd de volgende dag in België). Het product voordoet aan de verwachting.

• Theo Mocking
    Geverifieerde klant van Remarkt

Hoewel mijn eerste keuze uiteindelijk niet leverbaar was, is de keuze groot. De service vooraf was uitstekend. Terugbellen duurde niet erg lang. Invullen was op het moment dat ik de laptop had ontvangen en geïnstalleerd. Dus de nazorg en garantie zal de tijd nog moeten leren.

• Bart Van Brusselen

Snell

• andre selling

goede snelle service

• P. Frank
    Geverifieerde klant van Remarkt

Ruime sortering en goede service

• Kevin Gisgand

Snel, correct

• Ernst Jan Dunnewold
    Geverifieerde klant van Remarkt

Mij heeft het niet het gewenste produkt opgeleverd maar ik kon het produkt zonder problemen terug sturen en ik had binnen een acceptabele tijd mijn geld terug