Renovlieshetzelf.nl

Renovlieshetzelf.nl

Voor dat renovlieshetzelf.nl bestond was er alleen renovliesplakkers.nl

Renovliesplakkers.nl heeft al jaren ervaring in het scheuroverbruggend wandafwerken van nieuwbouw en bestaande huizen. Door de ervaringen die daarmee opgedaan zijn, verkopen wij producten van kwaliteit. Wij zijn de enige webshop die Renovlies verkoopt voor aantrekkelijke prijzen en hierbij tips geeft, zodat u dit zelfstandig kunt aanbrengen.

Uw nieuwbouwhuis of bestaand huis van behangklaar tot strakke wanden! Dit kunt u zelf door de goede muurverf en behang te kiezen. Doordat wij al tal van verschillende soorten latex, muurverf en Renovlies hebben getest kunnen wij u adviseren wat kwalitatief goed is. Onze speerpunten zijn prijs-kwaliteit verhouding en een mooi strak eindresultaat.

Op dit renovliesverkooppunt bieden we kwaliteit, dik Renovlies die perfect om hoeken te plakken is, goed dekkende latex, kit die niet crackeleerd en muurverfrollers die een strak resultaat leveren! Dit kan niet uit de bouwmarkt komen, bespaart op uw nieuwbouwhuis en geeft een perfect eindresultaat. U bent met onze producten en pakketten goedkoper uit en kunt zelf uw wandafwerking van uw nieuwbouwhuis doen, zonder een professional te hoeven in huren.

• B te A

Goede snelle service

• W
    Review voor Renovlieshetzelf.nl

Duidelijke site. Goede info via de mail, snelle reactie.
    Voor het eerst behangen en dan met renovlies. Fijn en goed materiaal. Goed gelukt, mooi resultaat.

• Hoe beoordeel je Renovlieshetzelf.nl?

• Henk de Jong
    Review voor Renovlieshetzelf.nl

Lekker overzichtelijk en eenvoudige bestelwijze.

• Lala
    Review voor Renovlieshetzelf.nl

Levering meteen volgende dag. Goed verpakt en leuke attentie in de vorm van een zakje pepernoten en een potlood. Heel erg leuk gedaan, niet verwacht bij een bestelling voor behang. Artikelen naar verwachting. Zou hier zeker bestellen.

• Dick van den Hardenberg

• Bernadette
    Review voor Renovlieshetzelf.nl

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding!

• Sander
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Goed verpakt en op tijd geleverd

• Roel

Snel ontvangen