Renovlieshetzelf.nl

Renovlieshetzelf.nl

Renovlieshetzelf verkoopt alleen renovlies van de beste kwaliteit. Ons renovlies is minimaal 150 gram dik. Door het groot in te kopen kunnen wij dit goedkoop aan u aanbieden. Hetzelfde geldt voor onze andere producten zoals behanglijm, tape, kit en dergelijke. U geniet daarom van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Koop bij ons Renovliesverkooppunt en u kunt als doe-het-zelver de wanden naadloos afwerken!"
Filter 127 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 80 met beschrijving

• Arjan de Bruijn
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Renovlies en dan heb ik het niet over de materialen maar over de service. Die is helemaal prima, reageren snel en zoeken mee naar oplossing. Maar de vervoerder dat is een drama. Niet opkomen dagen, komen ze wel dan pakket vergeten, zomaar terugsturen naar Renovlies en dan weer een afspraak maken en weer niet nakomen. Renovlies dit kost jullie geld en ook klanten. Niet om het materiaal van jullie maar een belabberde vervoerder.
    Ondertussen het materiaal binnen met dank aan Renovlies om er achteraan te zitten. Alleen jammer dat het simpelweg voor de deur is neergezet zonder er bij na te denken dat het ook wel eens gestolen kan worden.

• Geke Eshuis
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Ik heb een renovlieshetzelf pakket besteld en keurig op tijd ontvangen. Inmiddels zit het behang op de muur en ik ben super tevreden over de kwaliteit van de produkten in het pakket.

• Hoe beoordeel je Renovlieshetzelf.nl?

• Ricardo Slootweg
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

goede levering kwam op tijd leveren en gaf goed advies

• Fam. Keijzer
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Top firma, had verkeerd besteld, maar door hun proffesionele versie, gewoon goed gekomen.....

• John Blok
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Goede service en snelle levering. Prijs kwaliteit goed.

• Michael Perdaens
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Top producten, alles netjes zonder beschadigingen geleverd.

• Thamara
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Super snelle levering en goed contact over de status! Ook zeer duidelijk site!

• Roy
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snel geleverd. Helaas 1 emmer behang lijm kapot bij ontvangst. Enkel foto’s opgestuurd en de volgende dag had ik weer een nieuwe emmer lijm staan. Zeer snel opgelost

• Willem M
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snelle levering en goed verpakt product

• Luc
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

perfecte serviceverlening. telkens vlot en snel respons bij een vraag. Volgens hun transporten perfect op.
    Een echte aanrader.

• W Walraven
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snelle levering en goede verpakking!

• Corina
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snelle levering op het aangegeven moment. Mooi renovlies behang. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

• Schenk

• Han van de Riet
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Gewoon wat ze moeten doen. prima producten en makkelijk te bestellen

• Pieter
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snelle en correcte levering. Product doet ook wat het verwacht.

• Lw

Snelle goede service!

• Hans Van der Steen
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snel geleverd en precies wat ik besteld heb

• Justin
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Eerste rol behang werd met wat transportschade geleverd, dit gemeld en kregen zonder gedoe direct een nieuwe rol opgestuurd. Service is fantastisch en behang is kwalitatief echt perfect. Heel blij mee. Bedankt!

• wouter Hertsens
    Geverifieerde klant van Renovlieshetzelf.nl

Snel geleverd en top product met gratis kit om mooi af te werken

• Chris Huitema

Goede kwaliteit behang en lijm.snelste bezorging ooit.dik binnen 24 uur