Retelli
Is Retelli veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• S Vaane
    Geverifieerde klant van Retelli

Hele plezierige ervaring, van a tot z in de puntjes geregeld.

• Job
    Review voor Retelli

Mooie scooter gekocht met hulp van de vriendelijke verkoper. Ook na de aankoop bleef de service goed. Top bedrijf!

• Hoe beoordeel je Retelli?

• Gerrit

Mooie scooter. Gezellige mensen

• johan
    Review voor Retelli

goede en snelle en vriendelijke service
    ik heb veel plezier van de scooter helaas mijn vrouw waar hij eigenlijk voor was iets minder

• Debbie
    Review voor Retelli

De service is uitmuntend! Betrokken bedrijf dat goed de afspraken nakomt. Zou iedereen dit bedrijf aanraden. Bedankt Esther!

• Karin dieteren
    Review voor Retelli

We hadden de scooter online / telefonisch besteld en dat is zeer positief ervaren, kreeg ook iederekeer via whats-app foto s door als ik ook iets moest beslissen dat werkte prima zo ..ik ben er dol mee ..alles is uitstekend verlopen 👌💥

Antwoord van Retelli

Bedankt voor jullie review en het vertrouwen in ons product! Fijn om te lezen dat jullie het bestelproces als zeer positief ervaren hebben. Jullie ook bedankt voor de echte Limburgse vlaai en bloemen. ;)

• Tessa
    Review voor Retelli

Retelli Vecchio is zijn aanschaf prijs meer dan waard! Súper scooter en eenmaal aangeschaft laag in onderhoudskosten. Al héél veel complimenten over gehad.
    Ook fijn geholpen door Esther van Retelli!

• Mike
    Review voor Retelli

Echt mooie scooters. Je ziet echt wel dat de kwaliteit veel beter is dan we op enkele andere adressen hebben gezien. Vriendelijke mensen. Wij zijn er erg tevreden over!

• Klaas Schokker
    Review voor Retelli

Goed contact gehad vandaag en zal komende week een vervolg bezoek brengen

• frans
    Review voor Retelli

Kapot achterspatbord werd supersnel gerepareerd .
    Top bedrijf !