Retro Kinderwagen

Retro Kinderwagen

Onze retro kinderwagen bezorgt je de nostalgie van vroeger maar de comfort en veiligheid van nu. Geheel voor de fans van “de goede oude tijd” hebben wij deze kinderwagen ontwikkeld. De retro kinderwagen is geheel vervaardigd in Europa en is dus van zeer degelijke kwaliteit.

De handgemaakte ruime rieten mand is in zowel wit als rietkleur te verkrijgen en kan worden afgewerkt met zowel stof, skai leer als echt leer in diverse kleurstellingen. Hierdoor zal jouw “new born” helemaal in stijl door de stad gereden worden.

Naast de mand is het onderstel en de wielen ook naar wens aan te passen.

De zekerheden van https://retro-kinderwagen.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018