RetroNintendoStore.com

RetroNintendoStore.com

Are you often reminiscing about good old 8bit Mario on your Nintendo NES or Super Nintendo? Did you always play that one Nintendo 64 game at your friend’s place or do you regret ever selling your Gameboy? Relive all your favorite video game nostalgia with RetroNintendoStore.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ons verhaal begon met een paar dozen oude Nintendo's onder een bed in een studentenkamertje in Utrecht. We proberen het elke dag een klein beetje beter te doen dan gisteren en bijna 10 jaar later mogen we met een team van 7 liefhebbers elke maand duizenden pakketjes met video game nostalgie opsturen. Zit er vandaag ook eentje voor jou bij? :)

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017