RetroPlaystationKopen.nl

RetroPlaystationKopen.nl

De allerleukste winkel voor al jouw video game nostalgie. Van de Playstation 1 tot de PS4 en van Battlefield tot Gran Turismo - wij sturen het allemaal met heel veel liefde naar je toe!
spelcomputers gamen videospelletjes
9,5

• Murat
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Goed product en zorgvuldig ingepakt en snel geleverd

• Mathieu Dewaele
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Amazing selection of quality second hand items and new parts, fast dispatching and very professional aftersale service. Would recommend and order again for sure !

• Hoe beoordeel je RetroPlaystationKopen.nl?

• Tijmen Evers
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Top service, snel geleverd en product is van goede kwaliteit.

• I❤️BOOBS
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Het betreft een rode PS2 controller. Op de website stond wel dat het geen officiële van Sony was. Maar toen ik hem aankreeg bleek dat wel het geval te zijn. De controller werkt uitstekend en doet alles wat die moet doen. Er is geen enkel mankement aan. Hij werkt uitstekend. Ik kan er niks slechts over zeggen. Weer een top product van Levelseven. Zoals ik van hen gewend ben.

• Ron
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Ja goede prijzen!! Snelle bezorging. Goede kwaliteit spellen voor een paar euro maken ze je cd mooi en dan is het gewoon een gloednieuw spel. Geweldig!!

• William
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Ps4 pro was niet netjes schoon van binnen, maar na contact te hebben gehad samen tot een fijne oplossing gekomen. Nu werkt de ps4 pro weer zoals het moet. Eind goed, al goed. Blij met het product en ook zeker de afhandeling en begripvolle en prettige communicatie. Aanrader ;-)

• Emi
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Superfijne roze psp, superleuke goed werkende spellen voor ps4, geheugen voor ps2, en een superfette controller. Met alles super happy. Ik ga hier zeker vaker naar toe. Vriendelijk personeel, denken mee, helpen goed. En je krijgt een leuk handgeschreven kaartje erbij wat een extra glimlach op je gezicht tovert! :) super winkel mn favoriet.

• Ivon
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Zeer correcte en snelle afhandeling tijdens garantie. Door omstandigheden konden we het product pas na de garantie periode retour sturen. Dit is prima afgehandeld en binnen 2 dagen hadden we een nieuw product. Zeer goed op de hoogte gehouden tijdens het hele proces.. Overal kun je dingen kopen maar het gaat om de service die je na de koop krijgt en dat doet dit team perfect.

• Storm
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Zoals menig reviews al hebben aangegeven, perfecte kwaliteit en zeer snelle levering. Daarnaast en het meest blijkend: er zit een team achter met hart voor wat ze doen, waardoor een persoonlijke en leuke service ontstaat. Zeker een fijne koopervaring waardoor ik spoedig zal terugkeren.

• Nordine
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Donderdag om 16u30 besteld en vrijdag om 15u25 geleverd, zeer snelle levering en product (ps4 pro) is in top staat. Zeker te vertrouwen en ik kom in de toekomst terug!

• Harry
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Product is kwalitatief uitstekend, service perfect, vibe van club erg tof - voorbeeld van hoe een club behoort te functioneren!
    Product is of excellent quality, service perfect, vibe of the firm very cool - example of how a firm should function!

• Michelle
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Levering vlot. Kocht expres de dure model ivm nette machine. Krijg 1 met 1 missende schroef. Lichte val schade en een dopje wat mist voor steun aan de onderzijde. Hdmi poort helemaal bekrast en de machine zelf ps3 ook redelijk bekrast. Kocht de duurste ivm nette machine en krijg dit. Plus een game erbij en 2x controles. Dit verder prima. Apparaat werk verder naar behoren. Niet kijken naar de netste dus heeft totaal geen zin. Kocht de 320gb model ipv de 500 wat ik beter had kunnen doen! Zal niet veel uitmaken want een MOOIE machine verkopen met valschade. Wel matig maar toch! Glazen druk paneeltje waar de toets zit voor cd uitgave is ingedeukt. Best klap geld betaald niet tevreden. Zou in een vitrine komen echter laat ik dat helaas nu maar. Zoek wel een mooie ergens ooit.

• Lars Van Densen
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Handige website, supersnelle levering, topdienst

• Enrico
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Snelle levering, helaas verkeerd product geleverd maar dit werd zeer snel gecorrigeerd. Wordt direct op mails gereageerd en direct actie ondernomen. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid.En de prijs is ook gunstig.

• Aedan
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Beste retro website voor nederland en belgie ooit

• Daisy
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Super. Zeer snel en top levering

• Lucas
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

de titel van het spel was correct, maar de omslag op de website was dat niet. Ik ben een verzamelaar, dus dit is heel belangrijk voor mij.

• Martijn
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Uitstekende service, snel en volgens afspraak. Prima klantenservice.

• Richard
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Snelle levering. Ik ben zeer tevreden!!!

• Staelens cedric
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Mooie prijs goed verpakt op tijd geleverd