Retrotegels
RETROTEGELS verkoopt authentieke tegels met karakter. Wij verkopen GEEN saaie, nietszeggende mega knallers. Wij hebben speciaal voor jou een selectie samengesteld met het mooiste wat er momenteel te verkrijgen is op het gebied van retro tegels.
Naast 24-7 inspiratie & shoppen via de webshop ben je, alleen op afspraak, van harte welkom in de 'stenen' winkel te Hengelo (o). Met een vriendelijke tegelgroet, Dave.
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Mark Demming
    Review voor Retrotegels

Persoonlijke service, deskundig oordeel met ruimte latend voor ideeën van mij, de klant. Dave is een toffe kerel die je onder het genot van een kop koffie mooie verhalen vertelt over herkomst, de "craft" en de mogelijkheden. Gepassioneerd en gedreven, maar gericht op de klant. Super fijne ervaring!!

Hi Mark,
    Dank voor je prachtige review.
    Doet mij erg goed!👍😊
    Groet, Dave.

• Jeroen
    Review voor Retrotegels

De tegels zijn nog niet gelegd maar het advies en enthousiasme van Dave bij de verkoop zijn een absolute aanrader als je op zoekt bent naar tegels. Keep up the good work!

• Hoe beoordeel je Retrotegels?

• Anniek
    Review voor Retrotegels

Vriendelijk, hulpvaardig, snelle reactie, snelle levering

• Oskar
    Review voor Retrotegels

Top service en top producten!

• Ilse
    Review voor Retrotegels

Snelle en leuke reactie, heel mooi product (gezaagde waaltjes)!

• Alieke
    Review voor Retrotegels

Wat een fijne winkel met de meest mooie tegels! Echt een aanrader. Als we in de toekomst nog eens tegels nodig hebben voor een project zie je ons wel weer verschijnen :).

• Robin
    Review voor Retrotegels

Duidelijke en snelle service!

• Richard
    Review voor Retrotegels

Wij zijn wel zo ontzettend blij met onze retrotegels!!

Antwoord van Retrotegels

Hi Richard, dank voor je review! Fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met de prachtige 'Azulejos'. Groet, Dave.

• Lieke
    Review voor Retrotegels

Fantastische collectie tegels en heel deskundig en prettig advies.

Antwoord van Retrotegels

Dag Lieke, dank voor je review en je heerlijke taartje👍😉. Veel succes met de verbouwing.

• Hester
    Review voor Retrotegels

Prachtige stenen, en een goed advies!

Antwoord van Retrotegels

Dankjewel Hester voor je review.