Reway.nl
Wij zijn een jong bedrijf op het gebied van tweedehands elektronica en daarin vooral gespecialiseerd in game consoles met altijd gegarandeerde 100% functionaliteit. Reway heeft meerdere jaren ervaring in het in de markt zetten van refurbished producten. Wij bieden onze klanten een snelle, veilige en makkelijke manier om gebruikte elektronica te kopen en verkopen en om zo de elektronica een tweede leven te geven. De Producten kan je eenvoudig online bestellen in onze webshop. Wanneer je voor 16:00 een bestelling plaatst word het nog dezelfde dag verzonden.
9,3
Filter 2013 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1273 met beschrijving

Taal

• Tineke Splinter

Geweldig

• Anna M.
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Voor mijn lessen basisschool had ik nog een specifiek leesboek nodig voor de kinderen. Deze winkel had het! De juiste uitgave en druk en stuurde het mij heel snel en vlot. Dat is klasse, waarvoor dank!

• Hoe beoordeel je Reway.nl?

• HeWhoRemainz
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Tevreden tevreden en op snelheid

• Anne marie Klink

Super snel geleverd

• Ad Larmit

Snel en goed geregeld

• Laura Rustenhoven

Hele goede service

• Nicole vergote
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Goede service. Dacht niet dat ik het origineel vervangstuk zou vinden.

• Manuel Poppe
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Bestelling was snel geleverd en in perfecte staat aangekomen.

• Maurie Hoffmans
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Prima spul...maar niet fantastisch....afstandsbediening gekocht. Maar verlichting werkt niet zo goed als een nieuwe...weet wat je koopt

• Gina
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Bestelling was helemaal in de originele verpakking heel netjes aangekomen bij mij thuis. Ben echt heel tevreden!

• Winand Schaap
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Goed snelle service, had 2 nintendo switch spellen (doosje andere taal) besteld en was binnen 2 dagen bezorgd (inclusief zondag)

• Kai
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Honest descriptions of items, reasonable prices. Good quality, fast delivery. This is a great way to get new tech but environmentally friendly :)

• Liv
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Mijn bestelling was verkeerd geleverd maar het werdt meteen opgelost en mocht het gene was verkeerd was gestuurd houden!

• edy lennerts
    Geverifieerde klant van Reway.nl

het spel is niet goed het is frans ik wil nederlands

Antwoord van Reway.nl

We kregen zojuist een beoordeling van u binnen dat het spel niet Nederlands te spelen was. Ik heb nog even terug gezocht in de mailtjes maar helemaal geen mailtje / melding hierover ontvangen. We lossen het probleem graag met je op, je kunt ons hiervoor emailen: klantenservice.@reway.nl

• Lucas Wijlens

Niet aangekomen

• Justin Faverus
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Eerste keer besteld bij reway, gelijk heel goed!

• Jaantje
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Snel verzonden, goede prijs!

• Saskia
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Snelle levering, precies zoals beschreven.

• Marian de Reu

👍👍👍👍👍

• ilze Veld
    Geverifieerde klant van Reway.nl

Snelle levering. Werkt naar behoren.